Volledige versie bekijken : Nieuwe website



eplerra
31 December 2013, 12:15
Graag wat feedback over mijn laatste nieuwe website (http://www.vandriesschearchitecten.be).

Kokki
31 December 2013, 16:58
Heel netjes. Alles waar ik op klikte deed wat ik ervan verwachtte :). Geen opmerkingen dus, alleen dat het heel mooi gedaan is.

zorro670
31 December 2013, 17:23
Het is goed gedaan hoor, ben jij een architect?

mvg

Merel
31 December 2013, 17:31
Beste Eplerra,

Er zit alleszins wat in. Als ik mag suggesties geven :
- De homepagina werkt als eigenlijk als wat men een "slideshow" noemt.

Merel
31 December 2013, 17:59
Beste Eplerra,
Ik begrijp je bekommernis want een goede website heeft enorm belang.
Er zit alleszins wat in. Als ik mag suggesties geven ...

De homepagina :
Die werkt als eigenlijk als wat men een "slideshow" noemt. Deze begint met een tekening van een kubushuis. Dat is ok voor wie van die stijl houdt. Persoonlijk heb ik een grondige hekel aan dat soort bouwwerk. Het is uiteraard persoonlijk, maar het geeft de toon aan en kan eventueel ook anderen dan mijzelf afschrikken.

De tijdsduur van elk beeld mag gerust ingekort worden. Het wordt aldus meer dynamisch, temeer dat enkele beeldjes momenteel nog maar tekeningen zijn. Als die wat te lang aanhouden, zal men niet tot het einde blijven kijken. De overgangen tussen beelden zijn goed.


De presentatie van het bedrijf :
Het is uiteraard belangrijk vertrouwen te scheppen bij uw klanten. Een uitvoerige CV is daarvoor wel geschikt, maar ik vraag me af of dit niet wat teveel in detail gaat. De lettertjes worden dan kleiner. De wit/zwart presentatie helpt niet veel aan de presentatie van deze pagina. Ikzelf ben wel onder de indruk van de inhoud , wat een diepgaande preciesheid doet aanvoelen in in uw dagelijks werk als architectenbureau. Maar tot die conclusie zal niet iedereen komen. Een 'clean' webpagina geeft over het algemeen een betere indruk dan een overladen pagina.

Hopend U hierbij te helpen geholpen.

Merel
31 December 2013, 18:02
Terzijde : Feedback voor minatica

editeren kan slechts kort !
Titels zijn zelfs niet meer te editeren

eplerra
31 December 2013, 18:21
@ Merel: bedankt voor de opbouwende reacties. Zelf ben ik geen architect, maar heb de website wel gemaakt, hoewel de lay-out, de tijdsverlopen werden ingesteld zoals door de architecten gevraagd.

Bekijk deze (http://www.vonst.be) website ook eens als je wil.

eplerra
31 December 2013, 18:24
@ Zorro670: Zelf ben ik geen architect. Ik maak af en toe websites als hobby.
Het is goed gedaan hoor, ben jij een architect?

mvg

Merel
31 December 2013, 18:55
@ Merel: bedankt voor de opbouwende reacties. Zelf ben ik geen architect, maar heb de website wel gemaakt, hoewel de lay-out, de tijdsverlopen werden ingesteld zoals door de architecten gevraagd.

Bekijk deze (http://www.vonst.be) website ook eens als je wil.

Heel goede website. Kleur is voor mij goed. Komt fris over.
Maar dat is een kwestie van smaak. Informeer eens rond of die kleur algemeen zal meevallen.

Taal en zinsbouw : Geen typfouten of dt fouten opgemerkt.
Duidelijke presentaie. Inhoud is ook duidelijk.

Navigatie doorheen pagina's eenvoudig en uitstekend (1)

Slechts enkele details :
(1) ik weet niet meer op welke pagina helemaal onderaan "Bezoek onze website X " staat.
X zijnde een link naar de website waar men eigenlijk al op zit te kijken.

Homepagina :
Ik zou hier net het omgekeerde aanbevelen voor de tekstbanner.
Doe het iets langer met de tijdsduur waarmee elke tekst op de banner aanblijft.
Ik ben geen snelle lezer en geraakte niet tot het eind voor elke elke zin.

De tijdelijke Kerst-Nieuwjaars kaart heel geslaagd, maar de kleur van de tekst moest groter contrast hebben tegen de achtergrond.

Proficiat.(y)
Mooi eindejaar en goed begin

Spoorzoeker
15 February 2015, 00:07
pagina in voorbereiding

Nu nog ????????? :frown: