Volledige versie bekijken : Groot en dringend hulp



freaky005
12 July 2005, 22:28
Ik heb een vriend van me zijn pc moeten formateren en nadat ik terug xp er opnieuw had opgezet herkent hij mijn cd rom en cd writer niet meer en vind zogezegd het stuurprogramma er niet van. Hoe kan ik dit nu oplossen want voordien ging het wel zonder probleem. Ik heb al geprobeerd stuurprogramma laten bijwerken maar gelijk wat ik ook doe aan mijn stuurprogramma ik krijg telkens dezelfde fout : er is fout opgetreden tijdens het instaleren van het apparaat, de gegevens zijn onheldig. Wat kan ik nog doen???

Als ik kijk naar mijn hardware zie ik de2 drives staan en wanneer ik erop klik zegt hij dat er geen stuurprogramma's geinstalleerd zijn terwijl ik al alle soorten drivers geprobeerd heb en krijg ik iedere keer dezelfde foutmelding als hierboven vermeld. Oh ja telkens wanneer ik een driver probeerde te instaleren deed ik altijd eerst een deinstallatie zodat hij niet met conflicten zopui komen

slicky
13 July 2005, 05:47
verwijder ze eens bij hardware en start de pc terug op

normaal moet winxp ze zelf vinden;)

DJMoLe
13 July 2005, 09:29
Gaat het hier om een legal XP? want dit klinkt echt een malfunctional XP.
Twee kan het om een hardware probleem gaan.
Trek eens de slave drive uit. proberen. als nog niet gaat dan de master drive uittrekken en de slave als master schakelen. Proberen. Kan zijn dat een van drives troubble geeft.

Greest and SUC6

DJMoLe

compuchrisje
13 July 2005, 17:20
Spykiller heeft gelijk, Everest toont je meteen waar er problemen zijn en hoe of waar je ze kan oplossen. Zelfs voor de fun is het interessant, maar begin niet met afprinten: je bent al gauw aan 50-60 pagina's

Smokey
14 July 2005, 15:13
hehe :D nog nooit zoiets dergelijks gehad hier en al veel geformateerd o_O

spruit
16 July 2005, 13:08
Spykiller heeft gelijk, Everest toont je meteen waar er problemen zijn en hoe of waar je ze kan oplossen. Zelfs voor de fun is het interessant, maar begin niet met afprinten: je bent al gauw aan 50-60 pagina's


idd, wel niet vergeten everest te gebruiken op een volledig geinstalleerde pc, eenmaal geformatteerd, en dan gebruiken lukt niet meer daar hij niet weet welke drivers etc geisntalleerd zijn ;)

freaky005
22 July 2005, 16:37
mannekes mag een slotje op hoor probleem echt proberen op te lossen zoals jullie zeiden maar niets hielp dus heb ik een format gedaan en de nu herkent hij ze terug

Toch bedankt