Volledige versie bekijken : Hitman Pro



Dirkske
13 July 2005, 20:30
Ik heb hitman pro terug geïnstalleerd (laatste versie) maar hij blijft maar downloaden (update main2.gfx). Weet iemand waar de oorzaak ligt heb het nu al enkele dagen geprobeerd en hij blijft daar telkens hangen.

Ik werk nu met Zonealarm Pro en Avast als virusscanner.

Alvast bedankt voor de hulp

broske
13 July 2005, 20:43
Zet zone alarm eens even uit en opnieuw proberen.

Dirkske
13 July 2005, 22:07
had ik ook al geprobeerd maar helpt niet hij blijf nog altijd hangen tijdens het downloaden.

Bedankt voor uw reactie

joeytirol
14 July 2005, 23:17
Heb je dus Hitman Pro 2 ? Normaal moet je overal van af blijven, het gaat automatisch. Wel haalt hij elke keer de laatste updates van internet, dat is normaal. Een enkele maal in het begin moet je weleens "accoord" aanklikken, maar daarna overal van af blijven tot hij klaar is. Je krijgt dan een lijst wat er verwijderd is. Het programma Sweeper is maar een maand geldig,kun je kopen, maar de andere 7 werken gewoon door en goed ook. Een keer per week laten lopen en ook de Virusscanner! Zonealarm zou ik verwijderen, de Firewall in SP2 is nu goed genoeg. Ik ben dik tevreden met Hitman Pro 2.

lucske
15 July 2005, 20:55
als je een geregistreerde spysweeper hebt zal deze door hitman pro ook daadwerkelijk gebruikt worden zonder dat hij verwijderd wordt zoals dat met hitman pro versie 1 het geval was.als je nadien met je geregistreerde spysweeper scant dien je wel terug full scan aan te vinken daar hitman dit item wel wijzigd.anders best tevreden met hitman pro 2 ook

An0nYm0uS
16 July 2005, 10:26
Even over die firewall in sp2, die is dus zeker niet goed genoeg. De firewall van windows blokkeert alleen het inkomende verkeer, maar niet het uitgaande...