kloek
15 juli 2005, 10:14
Kan ik in Outlook Expres een mail automatisch instellen van ongewenste personen, zodat zij die terug ontvangen zonder dat deze mail eerst in mijn mailbox komt. Dit zou handig zijn. ;)
|
Volledige versie bekijken : Mail terug sturen in Outlook Express kloek 15 juli 2005, 10:14 Kan ik in Outlook Expres een mail automatisch instellen van ongewenste personen, zodat zij die terug ontvangen zonder dat deze mail eerst in mijn mailbox komt. Dit zou handig zijn. ;) spruit 15 juli 2005, 10:54 Kan ik in Outlook Expres een mail automatisch instellen van ongewenste personen, zodat zij die terug ontvangen zonder dat deze mail eerst in mijn mailbox komt. Dit zou handig zijn. ;) ik denk dat je hiervoor een extern progje nodig hebt, bv mailwasher, maar of dat automatisch gebeurt, i don't know ;) 2B's 20 juli 2005, 23:01 Kloekje, je hebt waarschijnlijk gelijktijdig eenzelfde probleem aangekaart. Kijk eens even op deze topic, daar staan enkele zinvolle opmerkingen. http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=8634 J.W. 20 juli 2005, 23:20 Kan ik in Outlook Expres een mail automatisch instellen van ongewenste personen, zodat zij die terug ontvangen zonder dat deze mail eerst in mijn mailbox komt. Dit zou handig zijn. ;) Men kan moeilijk een mail verwijderen vooraleer men deze heeft ontvangen. Wat wel mogelijk zal zijn is deze mail automatisch te laten verwijderen uit uw mailbox. |