Volledige versie bekijken : hp 3320 dikte papier ?



Snuifje
16 July 2005, 11:48
Hey ik heb een hp 3320 printer gewoon papier print hij wel goed maar ik heb laatst foto papier gekocht en dat pakt hij niet, toen heb ik van iemand anders een velletje geleend en daar deed hij het wel mee. Weet iemand wat voor dikte er in moet ?


Groetjes Snuifje

spruit
16 July 2005, 12:46
Hey ik heb een hp 3320 printer gewoon papier print hij wel goed maar ik heb laatst foto papier gekocht en dat pakt hij niet, toen heb ik van iemand anders een velletje geleend en daar deed hij het wel mee. Weet iemand wat voor dikte er in moet ?


Groetjes Snuifje

kan je nergens instellen op de printer voor zwaarder papier?

Snuifje
16 July 2005, 13:05
neej je kan zegge foto papier maar dan blijft hij het doen, toen ik dunnere papiertjes had ging het wel maar nu wil ik even weten wat het dikste is wat hij aan kan en het sta nie in de gebruiksaanwijzing

spruit
16 July 2005, 14:45
neej je kan zegge foto papier maar dan blijft hij het doen, toen ik dunnere papiertjes had ging het wel maar nu wil ik even weten wat het dikste is wat hij aan kan en het sta nie in de gebruiksaanwijzing

en handmatig, bv het papier wat optillen na opdracht.
Bij mijn lexmark lukte dit

Snuifje
16 July 2005, 14:58
neej dat heb ik ook geprobeert maar die rollen pakken hem gewoon niet ik zat eerst te denke dat het papier te glad was maar het andere papier is het zelfde en is volgens mij ook 190 ... en op mijn pak papier staat 240 ik dank dat iets met de dikte te maken heeft.

compuchrisje
16 July 2005, 20:15
Met zwaardere papiersoorten moet je de lade van je printer uiteen nemen en zelf het papier geleiden, mijn printer kan vlot tot 170 gr, maar hoger heeft ie hulp nodig. Het maximum kan je er praktisch nooit uit halen.

Snuifje
16 July 2005, 20:18
jha maar hoe weet ik wat mijn printer aan kan wand ik kan wel allemaal proberen das beetje geld verspillen wand ik heb hier al 50 vellen liggen wie die niet goed pakt :( en ik had al bij google gezocht maar daar kwam alleen voor het kopen :( en niet over welke dikte hij aan kon enz :(

ori6005
25 July 2005, 23:40
Beste Snuifje,

Bij een HP-printer mag je GEEN (foto)papier gebruiken dat dikker is dan 200gr/m² ( dat is trouwens wat die aanduidingen 190, 200,240.... betekenen ).
Bij een HP-printer wordt het papier onderaan uit de lade getrokken en wordt het 180° gedraaid over een rol met rubberen aandrukrolletjes en die kunnen een grotere dikte niet aan.
Dus, de limiet bij HP-printers is 200gr/m²

groetjes

Ori

Snuifje
27 July 2005, 18:48
Beste Snuifje,

Bij een HP-printer mag je GEEN (foto)papier gebruiken dat dikker is dan 200gr/m² ( dat is trouwens wat die aanduidingen 190, 200,240.... betekenen ).
Bij een HP-printer wordt het papier onderaan uit de lade getrokken en wordt het 180° gedraaid over een rol met rubberen aandrukrolletjes en die kunnen een grotere dikte niet aan.
Dus, de limiet bij HP-printers is 200gr/m²

groetjes

Ori



kijk dat wilde ik horden thnks :) :D