Snuifje
16 juli 2005, 20:35
Ik zou even willen weten wat na dos ook een makkelijk aan te leren programmataal is ?
Groetjes Snuifje
Groetjes Snuifje
|
Volledige versie bekijken : Dos gehad en nu ? Snuifje 16 juli 2005, 20:35 Ik zou even willen weten wat na dos ook een makkelijk aan te leren programmataal is ? Groetjes Snuifje J.W. 16 juli 2005, 20:44 Ik zou even willen weten wat na dos ook een makkelijk aan te leren programmataal is ? Groetjes Snuifje Sinds wanneer is dos een programmeertaal? Snuifje 16 juli 2005, 20:53 jha een soort :) ik zij tegen iemand dat met programmeertaal wilde gaan werken maar het nog nooit gedaan had toen zij hij kan je met dos beginnen wijnig codes enz en ik wist dat het geen programmeertaal was maar het was alvast om een beetje er in te kome :P wand ik wilde met C++ beginne maar dat wat moeilijk :P jurgenv 16 juli 2005, 21:05 je kan altijd beginnen met visual basic of het verouderde TMT pascal :) Martijnc 16 juli 2005, 21:06 Html is niet zo moeilijk;) jurgenv 16 juli 2005, 21:14 voor webprogrammeren ja;) als je dan html kunt dan zou je best ook nog javascript, css, PHP,... leren :p maar als je gewoon programeren bedoelt dan zul je best een handleiding opzoeken van C++ ;) Snuifje 16 juli 2005, 21:53 jha daar was ik al bang voor :( wand je kan bijna geen C++ handleindingen vinden op oude site had ik daar ook al topic over en niemand had echt een goede site en hoe lang je ook google`de er kwam niet echt iets goeds uit :( J.W. 16 juli 2005, 22:46 jha daar was ik al bang voor :( wand je kan bijna geen C++ handleindingen vinden op oude site had ik daar ook al topic over en niemand had echt een goede site en hoe lang je ook google`de er kwam niet echt iets goeds uit :( Dit misschien: http://www.cplusplus.com/doc/tutorial/ Eerste hit met Google. Als u zoekopdrachten in Google ingeeft zoals jij hier schrijft, zal het inderdaad moeilijk zijn om iets te vinden. Martijnc 16 juli 2005, 22:57 Koop een boek;) Snuifje 17 juli 2005, 12:32 http://www.cplusplus.com/doc/tutorial/ jha da wel nice site :) |