Volledige versie bekijken : beta testing norton producten



fieldoxide
21 July 2005, 10:51
hoi,
heeft er iemand van jullie al ervaring met het testen van beta programma's van norton en weet iemand hoe dit in zijn werk gaat?Je moet je aanmelden voor het testen van zulke programma's maar hoe gaat het dan verder in zijn werk?
Thx voor de info.;)

fieldoxide
5 August 2005, 21:44
Hallo mensen,
hier ben ik nogmaals,zijn er hier ondertussen al mensen die reeds beta software voor norton hebben getest en of ze hun ervaringen willen delen met mij,ik ben zonet in het beta programma van norton gestapt,ben nu de norton ghost 2006 versie en de norton internet security 2006 versie aan het testen.

Martijnc
5 August 2005, 21:46
een virusscan testen?
virussen downlaoden
Probeer vanalles verbindign te laten maken met het net, .... doe wat een virusscan normaal niet mag toelaten ;)

nielsvandesype
8 August 2005, 20:21
Bètatesting moet je niet onderschatten, je moet effectief naar bugs opzoek gaan en alles rapporteren. Soms moet je zelf elke dag je bevindingen geven over de software indien je dit niet doet kan je bètatesting worden stopgezet.

fieldoxide
8 August 2005, 21:14
OK goed voor weten,
heb tot nu toe nog geen hinder ondervonden met de mensen van symantec,de nieuwe ghost testing is net achter de rug en de norton internet security 2006 test ook.