Volledige versie bekijken : Outlook Express



lily van hecke
21 July 2005, 16:09
ik heb een gewoon en een hotmail-adres bij outlook - sinds kort kan ik dit op geen enkele manier meer gebruiken - dus niets meer ontvangen noch versturen - wat kan de oorzaak zijn ? - hij geeft als foutmelding : kan de server niet vinden en toch kloppen alle instellingen nog??:cry:

ps de gegevens van pc kloppen niet - want ik heb dat probleem bij een pc in de zaak vh merk acer - ook windows xp

sniffer
21 July 2005, 17:18
ik weet niet of het juist is maar ik heb dat hier ook al eens aangekaart en het schijnt dat je nu je hotmail mails niet meer kan ontvangen in outlook express en zo, alleen mits betaling.

Dat is ook wat ze mij zeggen, maar ik neem dat gerust aan.

J.W.
21 July 2005, 17:39
ik weet niet of het juist is maar ik heb dat hier ook al eens aangekaart en het schijnt dat je nu je hotmail mails niet meer kan ontvangen in outlook express en zo, alleen mits betaling.

Dat is ook wat ze mij zeggen, maar ik neem dat gerust aan.

Ik heb geen enkel probleem om mijn mail van Hotmail te onvangen in OE.

sniffer
21 July 2005, 19:35
ik weet het ook zelf niet juist. vroeger op mijn vorige pc kon ik ook mijn hotmail mails ontvangen in OE en sinds mijn nieuwe pc lukt dat niet meer.

spruit
22 July 2005, 17:57
ik heb een gewoon en een hotmail-adres bij outlook - sinds kort kan ik dit op geen enkele manier meer gebruiken - dus niets meer ontvangen noch versturen - wat kan de oorzaak zijn ? - hij geeft als foutmelding : kan de server niet vinden en toch kloppen alle instellingen nog??:cry:

ps de gegevens van pc kloppen niet - want ik heb dat probleem bij een pc in de zaak vh merk acer - ook windows xp

die hotmail laten we er nu ff buiten, daar is al uitvoerig een topic over bezig...
Dus via de gegevens van je provider kan je geen mail meer ontvangen? Surfen lukt blijkbaar wel..Al eens geprobeerd met die account te verwijderen, en opnieuw toe te voegen? Wie is je ISP?

lovely
23 July 2005, 22:46
inderdaad dat kan niet meer.
alleen mits betaling.

groetjes lovely :)

J.W.
23 July 2005, 23:37
Hebben jullie soms in het recente verleden uw mailbox bij Hotmail vergroot?