Volledige versie bekijken : Philips Webcam



Kennethje
21 July 2005, 17:11
Ik heb een webcam van philips maar was de cd kwijt dus ging ik op zoek naar een driver, toen ik die gevonden heb heb ik die geinstaleerd maar als ik mijn camera open heb ik groen beeld met roze erin weet er iemand wa ik daar kan aan doen??
http://www.consumer.philips.com/consumer/support/cons_product_support_detail.jsp?productId=PCVC820K _00_NL_CONSUMER&catalogID=&language=nl&country=NL&catalogType=CONSUMER&proxybuster=NR4GDA0AZLMXBJ0RMRCSHQVHKFSESI5P&
Dat is de link van die driver en je ziet er het type van camera
Alvast bedankt

g_man
21 July 2005, 17:52
Welk is je OS ?

Kennethje
21 July 2005, 18:12
Welk is je OS ?
OS?? wa is da voor iets? :verlegen:

g_man
21 July 2005, 18:17
Sorry, welke windowsversie (OS = operating system) gebruik je? Je kan mss je PC gegevens invullen in je profiel, dat is altijd makkelijker om te helpen. ;)

Kennethje
21 July 2005, 18:37
(OS = operating system) mss je PC gegevens invullen in je profiel, dat is altijd makkelijker om te helpen. ;)
Voila ze en nu wetek ook wa OS is ze :p
Zoals ge ziet is da Windows Xp Home Edition e

g_man
21 July 2005, 19:22
Lees op de site dat het gaat om XP plug&play..dwz geen specifieke drivers vereist. Als je PC op staat en je plugt 'm in, zou ie vanzelf moeten werken!
Ik zou zeggen, haal die drivers er eens terug af en laat hem eens opnieuw installeren.

Kennethje
21 July 2005, 19:53
Als ik diene driver verwijder en pc opnieuw opstart kan em zelf de camera niet meer vinden :s
Anders moet ge me efkes toevoegen op msn da praat gemakelijker kennethje_001@msn.com

g_man
21 July 2005, 19:58
Als ik diene driver verwijder en pc opnieuw opstart kan em zelf de camera niet meer vinden :s
Anders moet ge me efkes toevoegen op msn da praat gemakelijker kennethje_001@msn.com

sorry, maak geen gebruik van MSN ;)
Wel ervoor zorgen dat de Pc eerst opgestart is en dan eens inpluggen!

Kennethje
21 July 2005, 20:19
sorry, maak geen gebruik van MSN ;)
Wel ervoor zorgen dat de Pc eerst opgestart is en dan eens inpluggen!

Da heb ik juist gedaan en de pc maakt enkel een geluidje en het is alles (crash) heb je mij nen hamer? dan kan ik da doen :p
Het is iets raar op men andere pc werkte da direct en op den deze niet..