Volledige versie bekijken : knippen & plakken



rafc
22 July 2005, 10:28
heb juist firefox geïnstaleerd probleem is ik kan niet meer knippen en plakken met cntrl + v ....dit is zeer rot als ik met mirc werk

Martijnc
22 July 2005, 11:19
Dat werkt niet met firefox dat zul je met internet explorer moeten doen:)

rafc
22 July 2005, 11:27
dan moet ik met twee i.e werken ????

Martijnc
22 July 2005, 11:51
Ja als je via mirc werkt internet explorer gebruiken in firefox werkt de klembord functie niet

rafc
22 July 2005, 12:18
ok bedankt het werkt id

nielsvandesype
22 July 2005, 12:27
Vind het wel heel raar want ik gebruik ook FF en kan gewoon werken met dezelfde sneltoetsen als in IE om te kopiëren en te plakken. Dit kan je ook doen is de toetsen knippen en plakken toevoegen aan je werkbalk dit doe je zo je gaat naar beeld, werkbalken aanpassen en druk nu op de toets knippen en plakken.

Martijnc
22 July 2005, 12:32
Maar ircspy.com plaats een "link" op het klembord om dan te plakken in mirc om het juiste channel te gaan en ht bestand te downlaoden en dat werkt niet in ff het heeft niks te maken met de sneltoetsen maar met de script van de site dat niet werkt in ff

nielsvandesype
22 July 2005, 12:36
Maar ircspy.com plaats een "link" op het klembord om dan te plakken in mirc om het juiste channel te gaan en ht bestand te downlaoden en dat werkt niet in ff het heeft niks te maken met de sneltoetsen maar met de script van de site dat niet werkt in ff

Oeps sorry , dan heb ik de post verkeerd verstaan. :verlegen:

Martijnc
22 July 2005, 12:56
Is niks;)
probleem opgelost
op slot dan