Volledige versie bekijken : Zeer trage hotmail!



Hanneke
22 July 2005, 13:05
Hallo!

Ik heb problemen bij mijn hotmail.Nl als ik in mijn hotmail ga, is die zeer langzaam!!
klik ik een mail open zeer langzaam heeft em een bijlage moet dat lang wachten eer ik hem geopend krijg als ik hem geopend krijg???

Heb al scan online gedaan en pc opnieuw opgestart, hen onti vir voor xp laten lopen en heb adaware laten lopen en iks helpt ppppppffffffffffffffff.

en nogthans heb dinsdag pas een nieuwe harde schijf laten zetten ???

Groetjes Hanneke :cry:

mientje
22 July 2005, 13:34
IK heb ook dat probleem, gaat heel traag, en soms gaat het zelf niet open mijn hotmail
Ik hoop dayt ze iets vinden ervoor want het is soms heel ambetant

Mimosa
22 July 2005, 14:38
Problemen op hotmail? Ze zijn misschien nog volop bezig met de omschakeling naar grotere mailboxen? Jullie komen nu toch ook op 250 Mb? Of heb je die al?

Hanneke
22 July 2005, 17:41
Ik heb die grotere mailbox al een tijdje hoor, dus daar ligt het volgens mij niet. Maar ik zeg je is hééééél vervelend

Maar alvast bedank voor je reactie zenne (k)

popsma
23 July 2005, 06:13
is normaal bij hotmail,die gaat zo snel als de ivanhoe vroeger :) :)

niet mee inzitten is zeker je pc niet,en zeker op piekmomenten is dat zo.

pitbull.spikey
27 July 2005, 00:45
ik heb nu nog altijd 25mb op mijn msn mail die moest tocg al lang geupgraded zijn ? of zijn er nog mensen waarvan het nog nie is gebeurt?

jurgenv
27 July 2005, 00:53
hey hanneke,

dit liegt niet aan jou maar ik denk eerder aan msn want af en toe is hij hier ook traag, dit hangt er van af of dat het druk is op msn of niet :)

g_man
27 July 2005, 07:37
Afschaffen die hotmail , neem een gmail account...dit heeft toch meer voordelen : sneller, groter en een grotere upload mogelijk.

Tjoolaere
27 July 2005, 11:28
Heb ook een G-mail account aangemaakt. Fantastisch en snel ! Met slechts één klik verschijnt uw postvak-in !

Wilco
27 July 2005, 12:36
op hotmail heb ik plots 2000Mb inbox
kweet ook niet hoe dat komt want ik betaal niet voor Hotmail Plus ofzo
kga er maar van genieten zolang het duurt zeker(a)

BTW heeft iemand anders hier dat ook al voorgehad?

kurt0015
27 July 2005, 14:08
ik gebruik ook gmail deze is super snel en je hebt 2 gb :cool:

Some_body
30 July 2005, 21:09
Hoi Hanneke (a)

Ligt echt niet bij jou of je pc ;)

Maar ligt aan MSN , of hoe druk dat 't daar is .:cool:

Greets Some_body

elie
10 December 2005, 03:21
hoi vrienden ik heb ook gmail nu mijn vraag ik zit nu namelijk nog op de hotmail en bij verschilende groepen mijn post komt binnen in post vak in ik krijg heel veel post van al die groepen kan ik dat met gmail ook zo doen dat de post van mijn groepen in gmail blijven binnen komen ben nog een leek n dat groetjes elie

2B's
10 December 2005, 11:40
http://mail.google.com/mail/help/intl/nl/about.html