Volledige versie bekijken : Een goede, goedkope fotoprinter ?



dano
23 July 2005, 01:20
Ik heb een canon printer mp 110 inktjetprinter, en print er ook regelmatig covers mee, maar de cartridges gaan niet lang mee. Had een week geleden nieuwe cartridges gekocht, en ze moesten nu al weer vervangen worden. Dus ik ben nu op zoek naar een goede fotoprinter voor het printen van covers.
Mijn buget loopt tot de € 150

Iemand tips ?:)

Clioke16V
23 July 2005, 11:14
deze heb ik laatste gekocht en is echt super goed qua kwaliteit enzo.


Kan ook op cd printen .......

HIER KLIKKEN OM VERDER TE GAAN (http://www.pixmania.be/be/nl/33791/art/epson/stylus-photo-r300-printer.html?rd=1#)

dano
23 July 2005, 13:33
Ziet er goed uit, gaan de inktcartridges lang mee ?

Clioke16V
23 July 2005, 18:33
Heb mijn printer nu ongeveer een 2 maanden en men inktpatronen zijn nog niet in de helft > en print veel foto's af en dvd covers dus zeker geen klagen over + als er 1 kleur op is moet ik maar 1 kleur bijkopen. Zijn 6 apparte kleuren die in de printer steken.

dano
23 July 2005, 18:57
das mooi, beter dan mijn canon mp110 cartridges :-(
6 aparte kleuren he, wel handig hoor.

Clioke16V
23 July 2005, 19:09
Yep 6 apparte kleuren en ik denk dat je voor een 35 - 40 € alle kleuren hebt > dus goedkoper dan Hp in ieder geval.

An0nYm0uS
23 July 2005, 20:29
ik heb een hp psc 2108 (printer-scanner-copier), en ik ben daar zeer tevreden over. wat betreft de inkt, ik vul gewoon zelf bij, ik zie echt geen verschil met het blote oog...een navulinktset kost me 20 euro (zwart + kleuren) en ik kan met een navulset ongeveer 6 à 7 keer navullen...

Clioke16V
23 July 2005, 22:14
Heb dit ooit ook eens gedaan op men Hp printer > 1 maal en alles stuk door de rommel navul dings.

(sorry da ik het zo moet zeggen )

dano
24 July 2005, 00:09
Het is wel handig denk ik zo, tis wel een boel werk, maar je kunt het natuurlijk ook laten navullen tog. Maarre clioke16v, je printer kan dus ook op cd's printen, hoe werkt dat precies dan ?

Clioke16V
24 July 2005, 00:32
Je hebt vanachter de gleuf om papier in te steken, vanvoor moet je de klep openzetten om gewoon te printen > wil je op cd printen moet je die klep vanvoor ff opheffen zodat er een 2de klep komt, daar steek je dan een plastic ding in ( op dat plastic ding leg je je cd/dvd ) en dat steek je gewoon in de printer.

Is eigenlijk kinderspel hoor en de benodigde software is erbij. Om op cd/dvd te printen moet je wel printable's cd/dvd's hebben he. Kosten maar een klein beetje meer maar ziet er echt super goed uit + is t.o.v. die plakkerkes die je achteraf zelf op cd plakt veeeeeeeel beter en veeeeeeeel minder werk.

( Ik hoop dat je eraan uitkan )

2B's
7 August 2005, 10:58
Clioke, ben het niet echt met je eens over het navullen van je cartridges hoor. Je moet de handleiding goed doornemen, ik heb de patronen al diverse keren gevuld en nog nooit problemen gehand. Ik neem wel aan dat ik af en toe een nieuw patroon zal moeten kopen omdat de koppen zelf ook niet onbeperkt meegaan... Dat even ter zijde... Jouw printer lijkt me inderdaad OK.

g_man
7 August 2005, 11:46
Ga ook eens kijkje nemen bij onze sponsor (http://www.backoffice.be/). Deze zal je zeker kunnen helpen! ;)

Clioke16V
7 August 2005, 15:32
Clioke, ben het niet echt met je eens over het navullen van je cartridges hoor. Je moet de handleiding goed doornemen, ik heb de patronen al diverse keren gevuld en nog nooit problemen gehand. Ik neem wel aan dat ik af en toe een nieuw patroon zal moeten kopen omdat de koppen zelf ook niet onbeperkt meegaan... Dat even ter zijde... Jouw printer lijkt me inderdaad OK.

Ik had het gedaan zoals het moest maar toch iets fout gelopen, maarje shits happens :D