Volledige versie bekijken : een vraag rond dvd writer en pc

ladybird
13 mei 2005, 10:29
onze writer werkt niet meer... nu ik ben ook niet zo'n krak en nu zou ik willen vragen:
hoe kan ik te weten komen of het aan de writer zelf ligt of aan de pc want anders koop ik misschien een writer en is het programma die niet werkt...
wie kan mij wat info doorgeven?:confused: :o

Ché
13 mei 2005, 19:33
rezchtsklik op deze computer / eigenschappen/ hardware / apparaatbeheer/ dvd-/cdromstations. staat daar geen geel uitroepteken? anders je drivers van dat apparaat eens herinstalleren.

Ché

dapi
13 mei 2005, 19:36
wat doet uwe writer niet meer
begint hij nog of totaal niet ?????
greetings
Dapi

ladybird
14 mei 2005, 15:37
om te herinstalleren heb ik cd nodig of niet, hebben we al geprobeerd en blijft zelfde. pc duidt geen fout aan, nieuwe kopen en welke dan...of wat

Ché
14 mei 2005, 20:10
kijk eerst eens binnen in je case (wel eerst de stekker uit het stopcontact halen) of er geen van de kabels aan je writer loszitten. en vervolgens of de verbinding tssn mobo en drive ook goed vastzit. niet te rap paniekeren en een nieuwe kopen.

Ché

ladybird
16 mei 2005, 10:47
zal toch een nieuwe worden hoor, hebben hem helemaal opnieuw geïnstalleerd en is nog hetzelfde, toch bedankt hoor voor de tips

Tetris
16 mei 2005, 12:09
let vooral op de kleine pinnetjes vanachter waarin een klein blokje zit. Daar moet je het verplaatsen adhv de plaatsing van je writer (primary of secondary)

William_NL
16 mei 2005, 12:31
onze writer werkt niet meer... nu ik ben ook niet zo'n krak en nu zou ik willen vragen:
hoe kan ik te weten komen of het aan de writer zelf ligt of aan de pc want anders koop ik misschien een writer en is het programma die niet werkt...
wie kan mij wat info doorgeven?:confused: :o
heb jij een fabrieks pc, zoals HP, PB of Dell? dan kan je op de site van de fabrikant, de juiste drivers vinden die toen die nieuw was geinstalleerd zijn op je pc. misschien werkt dat! Groetjes William :)