Volledige versie bekijken : McAfee/norton



spruit
25 July 2005, 18:51
Toevallig gehoord van een collega. Is het zo dat er jaarlijks het abonnement van bovenvermelde virusscanners automatisch afgetrokken wordt van de visakaart?
Mensen die nog zo'n dingen meegemaakt hebben, en indien zo, hoe stop je dan die betaling?

jurgenv
25 July 2005, 18:54
automatisch denk ik niet hoor, oftewel zou je dat kunnen instellen maar ik denkdat dit niet zo is, het is nog altijd jou keuze of je het abbonement verlengt of niet, dus je kan kiezen via bankkaart of overschrijving of dergelijke... dus als jij nog altijd kiest of je het verlengt of zal dit niet automatisch gebeuren, norton/mcafee zal je dan waarchuwen een paar dagen voor het abbonement verloopt om die te verlengen :)

nielsvandesype
25 July 2005, 19:06
Norton van Symantec geeft je gewoon een waarschuwing wanneer je terug moet verlengen maar zal nooit automatisch vd kredietkaart afhalen dit is trouwens bij (bijna) alle betalende antivirussen zo. Ik zou toch aanraden eens om te informeren. Over welke antivirus gaat het hier eigenlijk , want er kunnen wel bepaalde uitzonderingen zijn ivm betaling.

jurgenv
25 July 2005, 19:13
Over welke antivirus gaat het hier eigenlijk

kijk eens in de titel van het topic ;)