Volledige versie bekijken : Bestanden versturen met msn messenger



vinny
26 July 2005, 20:50
Ik wil een bestandje doorsturen en het verschijnt in het venster,maar de persoon met wie ik communiceer ziet dit niet,zodat hij ook niet kan accepteren.Gisteren lukte dit wel nog.Ondertussen heb ik wel messenger plus geinstaleerd,maar dat zou er toch niets mee te maken kunnen hebben,denk ik.Een firrewall heb ik niet,daaraan kan het dus niet liggen.Waaraan dan wel?

Kapstertje
26 July 2005, 21:05
Ik wil een bestandje doorsturen en het verschijnt in het venster,maar de persoon met wie ik communiceer ziet dit niet,zodat hij ook niet kan accepteren.Gisteren lukte dit wel nog.Ondertussen heb ik wel messenger plus geinstaleerd,maar dat zou er toch niets mee te maken kunnen hebben,denk ik.Een firrewall heb ik niet,daaraan kan het dus niet liggen.Waaraan dan wel?Het zou wel aan die plus kunnen liggen,het ligt er nl.maar net aan of jou contactpersoon ook plus heeft,en de zelfde versie van msnheeft.:)

nojs
26 July 2005, 21:14
installeer gewoon de allernieuwste versie van msn nl 7.0

vinny
26 July 2005, 21:16
het rare is dat het met diezelfde persoon gisteren lukte,maar toen hij vannacht bestanden wilde doormailen lukte het niet meer.En ik heb voor de rest niets meer met de pc gedaan