Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 32
  1. #1
    Beginner  
    Geregistreerd
    16 February 2016
    Berichten
    7
    Bedankjes
    4
    Bedankt
    1 keer in 1 post

    Kan mijn foto's niet over brengen op mijn pc

    Ik ben in het bezit van een Canon digital IXUS 9515.Ik beschik nu over een pc met Vista. Op, mijn vroegere pc had ik mijn camera geinstalleerd met een cd die bij de camera gevoegd was bij aankoop. Maar die heb ik niet meer. Wanneer ik nu mijn toestel aansluit op mijn pc gebeurt er niets meer.Ik dacht eerst aan de kabel maar op een andere pc zelfs met windows 10 lukt het wel. ik kan natuurlijk altijd het kaartje in de pc stoppen maar dat is niet altijd gemakkelijk.
    Mijn vraag is nu hoe kan ik mijn foto's rechtstreeks op mijn pc plaatsen. Ontbreekt er een programma en waar kan ik dit vinden.

    Alvast bedankt voor de mogelijkse info

    MVG

  2. #2
    Geek  
    Geregistreerd
    26 November 2006
    Berichten
    2.342
    Bedankjes
    415
    Bedankt
    1.232 keer in 973 posts
    Hier is alvast de handleiding, vanaf pagina 32 lees je hoe foto's over te dragen naar een PC. Succes

  3. #3
    Minatica Moderator   Obsessed's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 June 2005
    Locatie
    Hagenland
    Berichten
    3.177
    Bedankjes
    16.841
    Bedankt
    17.654 keer in 7.877 posts
    Je kan ook HIER de software downloaden
    Laatst gewijzigd door Obsessed; 16 February 2016 om 16:27
    * NIL VOLENTIBUS ARDUUM *

  4. #4
    Beginner  
    Geregistreerd
    16 February 2016
    Berichten
    7
    Bedankjes
    4
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    Hallo

    Aan Berger moet ik melden dat ik niet in het bezit ben van de cd us kan ik dit voorstel jammerlijk genoeg niet gebruiken.
    Ik heb dan de software die Obsessed eeft voorgesteld aar ook dat isq niet gelukt. Het was spijtig genoegb niet in het Nederlands.
    Maar toch is er een onduidelijkheid.Bij vrienden die windows 10 hebben en geen toestel van canon hebben kan ik wel de fotos op hun pc zetten. Vanaf dat ik het kabeltje van mijn toestel verbind met de pc en ik druk op het knopje vraagd de pc waar ik ze moet plaatsen. Bestaat er dan iets als programma die goed is voor alle toestellen?

  5. #5
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Soms is iets verder kijken dan je neus best handig. Bij de link van Obsessed kon je bovenaan je regio instellen, door België (NL) te kiezen kom je dan hier terecht.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  6. #6
    carfran
    Gast
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje Bekijk bericht
    Soms is iets verder kijken dan je neus best handig. Bij de link van Obsessed kon je bovenaan je regio instellen, door België (NL) te kiezen kom je dan hier terecht.
    Beschikbare stuurprogramma's > 0
    Daar is alleen fotobewerkings software te downloaden .
    Probeer dit eens
    http://windows.microsoft.com/nl-be/w...=windows-vista

    Een andere reden dat Windows Vista de camera niet herkent , zou wel eens kunnen zijn dat je antivirus roet in het eten gooit . Schakel die eens tijdelijk uit, desnoods eens verwijderen . Windows opnieuw opstarten , camera aansluiten . Word de camera herkent , installeer dan opnieuw de antivirus.
    Laatst gewijzigd door carfran; 17 February 2016 om 01:55

  7. #7
    carfran
    Gast
    Ik ben in het bezit van een Canon digital IXUS 9515.Ik beschik nu over een pc met Vista.
    Hiermee start je het topic . Met welk type account meld jij je aan bij Windows Vista ? Standaard account of Administrators account . Als je jou aanmeld met een standaard account zou dat ook de reden kunnen zijn . Met een standaard account heb je maar beperkte rechten en kun je geen nieuwe hardware installeren .

  8. #8
    Beginner  
    Geregistreerd
    16 February 2016
    Berichten
    7
    Bedankjes
    4
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    Hallo carfran

    Heb uw voorstel proberen uit te voeren maar een apparaat toevoegen is niet gelukt. Ik had graag het laatste beeld overgemaakt maar weet niet hoe ik dat kan bijvoegen. Ik heb ook de virus scanner uitgezet en werk als administrator.

  9. #9
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts

    Werd Vista wel volledig geupdated ?

    De download pagina toont voor welke OS de software toepasselijk is :
    OS Windows Vista (including Service Pack 1)Windows XP Service Pack 2, Service Pack 3

    (including Service Pack 1) lijkt er op te wijzen dat SP1 moet zijn geïnstalleerd.
    Misschien dat even checken ?
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  10. #10
    PC-Freak   Merel's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 June 2006
    Locatie
    Meise
    Berichten
    1.985
    Bedankjes
    961
    Bedankt
    1.287 keer in 833 posts
    De opslag media in je kaartlezer is toch ook niet zo moeilijk ? Dan kan Verkenner het ook copiëren.

    Het ontbreken van Nederlands is bij Canon gewoon ergelijk. Voor een download van software kan ik het nog aannemen, maar de geïnstalleerde software en handleiding moet beschikbaar zijn in je eigen taal.

    Voor alle aangekochte toestellen in Europa vindt men in de doos geen handleiding noch op de website een woordje in het Nederlands , mogelijk toch wel in het Frans. Alleszins zeker en vast in het Chinees, Arabisch en een aanzienlijk aantal van die exotische talen.

    Ik heb er reeds 2 maal mijn beklag over gemaakt, uitleggend dat in België de meerderheid Nederlandstalig is.

    Weet je wat hun officieel antwoord is ?
    "Voor België is de taal Frans"
    BASTA ! Geen excuses daarbij, maar pure arrogantie dus. Wij Vlamingen zijn blijkbaar allemaal tweetalig bij geboorte. Ik raad iedereen aan om een klacht in te dienen bij Canon. Eis een Nederlandse handleiding voor uw Canon toestel, en bijhorende software, van zodra je dat kan vaststellen bij de aanschaf van een Canon in uw taalgebied.
    Oplossing vinden gaat soms sneller dan een vraag stellen.

  11. De volgende gebruiker bedankt Merel voor deze nuttige post:

    zeerover (18 February 2016)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Kan mijn harde schijf niet openen
    Door coery in forum Opslagmedia
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 19 May 2010, 21:40
  2. kan mijn sdram kaart niet leegmaken
    Door latenlachen in forum Opslagmedia
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 8 July 2009, 18:55
  3. Kan sommige bijlagen (pps)niet openen
    Door Silverwing in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 6 November 2005, 23:14

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •