Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: windows live mail

  1. #1
    Gevorderd   patje0016's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    113
    Bedankjes
    173
    Bedankt
    103 keer in 48 posts

    windows live mail

    hallo ik zit met het volgende probleem, ik kan van uit mijn e-mails geen links meer open doen van ontvangen mails, en krijg het volgende text bericht te zien. ( er is voor deze bewerking ,geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. maak een koppeling via het onderdeel koppeling instellen van het configuratiescherm) maar ik weet echt niet hoe dat moet,zou iemand mij kunnen uitleggen hoe het juist in zijn werking gaat??? al vast bedankt,en nog een goede avond gewenst. groeten patje0016

  2. #2
    Gevorderd   Mike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 August 2008
    Locatie
    Zuid-Limburg, Nederland
    Berichten
    253
    Bedankjes
    54
    Bedankt
    88 keer in 69 posts
    Ik neem aan dat er een e-mailprogramma wordt gebruikt?

    Enfin, het instellen van de standaardapplicatie voor links (http://, https:// en ftp://) kunt je in Vista eenvoudig doen door naar het Configuratiescherm te gaan, op Programma's te klikken en dan op Standaardprogramma's.
    Je ziet nu vier opties, je kiest de 2e, namelijk Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen.

    Nu zal Windows Vista zich even de tijd nemen om de lijst te laden. Wanneer deze geladen is zul je aanvankelijk alleen maar Extensies zien (een punt met letters of cijfers erachter. Bijv. .3gp, .zip, .exe, enzovoort), maar wij scrollen naar beneden tot we bij Protocollen aankomen (hier staan er geen punten meer voor en bestaat de naam (1ste kolom) alleen uit hoofdletters. Bijv. MAILTO, NEWS, SEARCH, enzovoort).

    We gaan nu kijken welk programma er ingesteld is voor de protocollen HTTP, HTTPS en FTP, en dit wijzigen.
    De handelingen die nodig zijn om het standaardprogramma voor een bepaald protocol te wijzigen komen erg overeen, daarom zullen we alleen het HTTP protocol behandelen.

    Klik op het gewenste protocol, nu is dit HTTP. Je kunt nu in de twee anderen kolommen de Beschrijving en het Huidig standaardprogramma zien.
    Om het huidige standaardprogramma te veranderen doen we het volgende:
    Zorg dat het gewenste protocol nog steeds geselecteerd is en klik dan op Ander programma...
    Er verschijnt nu een venster met een aantal programma's erin. Kies uw favoriete programma (het programma waar u HTTP links mee wil openen, bij mij is het Mozilla Firefox) en klik dan op OK.

    Herhaal dit voor de twee andere protocollen HTTPS en FTP.


    Probeer nu eens of de links wel geopend worden.
    We horen graag of het werkt of niet.

    Succes!


    Groet,
    Mike

  3. De volgende gebruiker bedankt Mike voor deze nuttige post:

    patje0016 (28 May 2009)

  4. #3
    Gevorderd   patje0016's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    113
    Bedankjes
    173
    Bedankt
    103 keer in 48 posts
    ik heb het volgende gedaan in windows vista: ik ga dus naar configuratiescherm, dan naar standaard programmas: daar naar het (4de) uw standaard programma instellen: en daar op internet explorer druken en instellen als standaard programma. en zo werken mijn links in mijn mails terug!!!! BioHazard ik wil je nog eens bedanken voor deze (reactie) want het heeft mijn probleem op gelost. vriendelijke groeten nog,en een goede avond nog gewenst. patje0016
    Laatst gewijzigd door patje0016; 28 May 2009 om 20:27

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Windows Live Mail .
    Door Fck_ in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 5 May 2009, 22:45
  2. Windows Live Mail installatie
    Door Emile.H in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 15 January 2009, 17:48
  3. Windows Live Mail
    Door Merel in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 22 December 2008, 18:51
  4. windows live mail
    Door Huka in forum Windows
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 3 June 2008, 22:01
  5. windows live mail
    Door intruder in forum Internet
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 11 November 2007, 23:55

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •