Bekijk resultaten enquête: Moest er een andere provider zijn zolas telenet zou je dan overschakelen ?

Aantal stemmers
298. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja onmiddellijk

    78 26,17%
  • Zou ik eens over nadenken

    144 48,32%
  • Nee

    76 25,50%
Pagina 2 van 12 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 119
  1. #11
    Gevorderd   schana's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    204
    Bedankjes
    69
    Bedankt
    105 keer in 28 posts

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jelle
    Qua klantvriendelijkheid heb ik ook al veel klachten gehoord, maar bij mezelf valt het allemaal goed mee. Zo was de adapter van m'n modem eens doorgebrand en de dag erna (een zaterdag dan nog wel) kwam een taxi een nieuwe leveren
    Wel heb ik de laatste tijd wel regelmatig last van uitvallend internet en dan moet ik telkens de modem resetten en als telenet zo'n verbindingstest doet zeggen ze altijd dat de verbinding optimaal is (crash)

    Qua snelheid vind ik telenet ook genoeg, maar ik moet ook altijd op m'n telemeter letten. Vooral m'n upload staat altijd erg hoog doordat ik veel ftp gebruik voor sites.
    awel dit heb ik ook altijd aan de hand en soms helemaal geen internet meer en als ik dan bel zeggen ze ook dat het niet aan hun ligt maar even nadien kan ik er dan wel weer op

  2. #12
    Up-to-date   Tex@sboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Nieuw-Texas
    Berichten
    48
    Bedankjes
    15
    Bedankt
    3 keer in 3 posts

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    vind toekomst gericht dat adsl en telenet een beetje te ver gaan met hun digitale tv zenders.

  3. #13
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    19 May 2005
    Berichten
    81
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    1 keer in 1 post

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    Kortweg vind ik dat voor de prijs die ze vragen de limieten van up-en download mogen afgeschaft worden. Ofwel laten ze hun prijs drastisch dalen ........... Dat gedoe met die telemeter ...................

  4. #14
    Up-to-date   patte7676's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    asse
    Berichten
    71
    Bedankjes
    3
    Bedankt
    5 keer in 1 post

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    al bij al val het nog mee want zoals gezegd kiezen moeten we doen of anders niet op het net wel spijtig van de mp3 op b news
    groetjes patte

  5. #15
    Orion
    Gast

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    Ik vind telenet super ,
    waarom kan ik helaas niet zeggen

  6. #16
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    237
    Bedankjes
    990
    Bedankt
    92 keer in 47 posts

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    ben ook bij telenet:heb eens een klacht gehad mor ik ben blijven doorbijten en heb het gehaald:2 maand gratis gekregen zoals beloofd mor ge moet blijven bijten,he!sindsdien weten ze da ze me mij ni moetten sollen en heb ik geen problemen meer.

    simba

  7. #17
    Beginner   Kim_24's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    4
    Bedankjes
    7
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    Wat mij betrefd ik ben geaboneerd op internet en op telefonie, ik ga het me nog een veertien dagen bekijken en dan zullen we zien.

    Ten eerste hebben ze me een halve vrachtwagen kabels en apparaten tegen de want gemonteerd,dat ook nog eens +/- 30 € stroom verbruikt en het heeft geen zicht.

    Dan gaan ze je nog eens beperken in hetgeen je wil bekijken of afhalen,komt er nog bij dat het al voldoende kost,waarom hebben we dan die snelheden nog nodig ?
    Wat de telefonie betrefd daar betaal je er ook je rekening voor dus !

    Ik had eens graag geweten of er vergelijkbare providers zijn of bv. wat vinden we van Versatel of iets dergelijks ?

  8. #18
    Expert   kurt0015's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Gruitrode
    Berichten
    584
    Bedankjes
    113
    Bedankt
    186 keer in 97 posts

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    als er nu een andere provider was die de szelfde snelheid heeft als telenet expressnet turbo zonder download limut aan de zelfde prijs dan zou ik onmiddleijk overschakelen

    we betalen eigenlijk al kei veel tegen over nederland en me die digitale tv daar zouden ze ook wat mogen aan doen ze jagen ons nog op extra kosten zeker als vtm en zo neit zo meer te ontvangen is zonder digitale tv wij betalen hier ongeveer 80 € per maand aan telefoon en internet da is toch super veel en daar zou nog eens de tv boven op komen da kan volgens mij helemaal niet meer
    Laatst gewijzigd door kurt0015; 19 August 2005 om 16:11

  9. #19
    Up-to-date   mamsie754's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    merksem
    Berichten
    95
    Bedankjes
    56
    Bedankt
    30 keer in 12 posts

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    ik ben wel tevreden.
    heb absoluut geen klachten en overlaatst had ik problemen door mijn eigen schuld en ze hebben ze via de telefoon samen met mij op een heel goede manier opgelost.
    mijn zoon daartegen dacht dat adsl beter was en stapte over,nu heeft hij al veel spijt daarvan

  10. #20
    Gevorderd   Marshall's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    limburg,hoeselt
    Berichten
    146
    Bedankjes
    28
    Bedankt
    4 keer in 4 posts

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    Hier ons verhaal heel recent nog meegemaakt.

    Sinds 1998-1999 aangesloten bij telenet,2 x modem defect, enkele jaartjes geleden 1ste x geconstateerd modem defect telefoontje gepleegd,(toch vriendelijk) en ja voeding had de geest gegeven,nieuwe opgestuurd 2 dagen geen internet,voeding aangekomen en geinstall resultaat geen verbinding, opnieuw telef gepleegd bla bla bla en technieker zou dan langs komen maar moest wel afspraak maken, nog eens 2 dagen geen internet, modem was naar de jachtvelden voor eeuwig.

    Op zaterdag 13.08.2005 ging het weer fout geen internet,(vriendelijk) telef vermeld dat de modem niet reargeerde,opnieuw de voeding pffffrrrtt, ok, door dat de 15.08 er tussen zat (feestdag) zou deze hier aan komen op dinsdag, resultaat taxipost misgelopen,opnieuw telef afspraak met taxipost (zelfde dag nog) op donderdag kregen wij uiteindelijk de voeding binnen in de late namiddag en terug internet.

    De vrijdag kon ik dus al men updates doen van prog (allerlij) 117 mb voor 2 pc's

    Oja dit nog,(voorstel) wij konden wel zelf de voeding gaan afhalen in mechelen, voor ons dus 'n uitstap van 150 a 160 km ???? heen en terug.(en wat als de modem dan ook nog eens defect is?)

    Mijn vraag is nu waarom kan telenet geen depot aanleggen in iedere provinci of direct 'n technieker sturen? da moet toch geen week duren eer je terug op internet kan.

    Als ik nu de berekening maak zijn dat ongv 10 dagen dat we niets konden doen op internet, wel betalen want daar maken ze geen gewach van dat je die 10 dagen gemist hebt, zelfs geen enkel voorstel.

    Over de aanbreng van leden (familie of vrienden) wil ik dan nog niet uitbreiden,maar wel geen cadaux of gratische telf of internet, dus neem ik aan dat het hier gaat om de macht tussen de providers, niets voor de klanten.

    Sorry maar 'k ben niet te vreden over het doen en laten.


    mvg Marshall
    Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt
    we zijn geboren om te sterven

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. wat vinden jullie van deze pc
    Door Lorminator20 in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 5 November 2005, 22:05
  2. wat vinden jullie van deze pc
    Door reddragon in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 26 October 2005, 18:01

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •