Bekijk resultaten enquête: Moest er een andere provider zijn zolas telenet zou je dan overschakelen ?

Aantal stemmers
298. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja onmiddellijk

    78 26,17%
  • Zou ik eens over nadenken

    144 48,32%
  • Nee

    76 25,50%
Pagina 3 van 12 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 119
  1. #21
    Gevorderd   Whiteman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    vleteren
    Berichten
    279
    Bedankjes
    27
    Bedankt
    25 keer in 25 posts

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    waarom doet telenet geen vast bedrag om onbeperkt te internetten dat zou toch veel interressanter zijn nooit meer naar de meter in de gaten houden

  2. #22
    Erelid   Wayne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 May 2005
    Locatie
    Turnhout
    Berichten
    422
    Bedankjes
    109
    Bedankt
    58 keer in 38 posts

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    Ben eigenlijk een beetje verbaasd van de reacties hier.
    Oke ik moet toe geven.
    Ik ben een telenet fan. Vraag mij niet waarom.
    Zelf heb ik al meer dan 5 jaar TELENET internet en telefoon.
    Ik heb ook al wel eens een probleempje gehad met TELENET maar dit werd dan steeds in een zeer kort tijdsspanne opgelost.
    verschillende mensen heb ik bij TELENET aangebracht als klant.
    Als ik dat bedrag optel dan is dat ongeveer gelijk met de installatie die ik betaald heb.
    Een kompensatie die belgacom onbestaande is
    Wat ik mij dan afvraag is hoe dat het komt dat er steeds mensen zijn die op TELENET zitten te kappen."goed doen kan je nooit"
    Is Belgacom soms zo goed.????
    Die lanceren iets en die zeggen niet wat het kost.
    Ge zult de rekening wel zien later"getuigd dit dan soms van klantvriendelijkheid"
    Daarmee bedoel ik het pakketje digitale televisie.
    En wie heeft dit idee eigenlijk gelanceerd.
    Nog Belgacom nog TELENET.
    Een ministerke in Brussel
    En betreffende het verbruik. (Er zijn experimenten en plannen dacht ik om opnieuw naar het oude type van telemeter te gaan) Wt in mijn ogen ook niet goed is maar wie ben ik.
    Ook word er hier geopperd om te werken zonder verbruiksmeter.
    Als je dan per toeval woont in een netwerkkring waar zo een paar van die echte downfrieken zitten dan zal je nogal wat zien denk ik betreffende de snelheid van het netwerk(dit lukt ook niet bij belgacom dacht ik)van de modale gebruiker.

  3. #23
    Gevorderd   Marshall's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    limburg,hoeselt
    Berichten
    146
    Bedankjes
    28
    Bedankt
    4 keer in 4 posts

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    Pardon Wayne: Het is mss verkeerd aangebracht door mij, maar 'k heb hier aangehaald wat recentelijk en in't verleden gebeurd is (zie de vraag topic).

    Waar het voor mij om draait is de service, dit kan veel beter en vlugger,wat betreft de aanbreng van leden heb ik niets gezien maar toch gooien ze met allerlij voorstellen op het net kwa dit punt.

    Van de andere provider(s) heb ik al menig telefoontje gehad met voorstellen enz dat je het bijna als brainwash kan noemen,je oren zouden er van gaan tuiten. Steeds heb ik gezegd dat er een nacht over geslapen zal worden,daarna niets meer van gehoord of het moet zijn dat ze weer toevallig op men naam of nr uit komen.

    Dit mag ook gezegd, ook wij hebben hier intr en telef van telenet; enkele maanden terug deed onze telefoon het niet meer,'k heb per gsm gebeld naar de dienst en de dag erna waren ze hier,(telef modem nam geen updates niet meer aan) dus nieuwe geplaatst,die zelfde dag nog kreeg ik 'n mail met invullijst naar het verloop en vriendelijkheid van de techn en of wij tevreden waren, en of wij dat waren! alles is positief ingevult en opgestuurd.

    Dit is nu waar het om gaat, waarom bij telefoon wel en bij internet niet zo'n service, ik maak mij niet druk om 'n dag of meer te missen, (op vakantie hebben wij het ook niet nodig) maar die rompslomp er mee dat is te veel en kan beter, als er hier op de site iemand is die bij telenet in dienst is dat hij het dan kond doet bij de directie.

    Het voorstel is een kleine depot aan leggen in de provincie waar je terecht kan voor kleine dingen zoals beschreven in het vorig bericht, ofwel technieker langs sturen zodat men geen 100derde kmters moet gaan afleggen voor 'n kleinigheid.

    De taxipost is goed maar je word niet verwittigd waneer.Als het bericht luid dat het opgestuurd word denk je wel aan de nationale post en niet aan 'n privé.

    Dus op dit gebied ben ik ontevreden in doen en laten.

    mvg Marshall.
    Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt
    we zijn geboren om te sterven

  4. #24
    Gevorderd   Firekoen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 May 2005
    Berichten
    154
    Bedankjes
    4
    Bedankt
    4 keer in 4 posts

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    ik heb geen problemen met telenet,

    heb wel enkel internet van telenet.

    ik heb verscheidene vrienden bij adsl maar die hebben veel ninder aan snelheid en die hebben ook het nachtsurfen niet

    ik ben content van telenet en het mag blijven bij mij, juist de rpijs mag wel wat zakken

    kwa digitale tv vind ik dat telenet niet geschikt is, en belgacom zeker niet

    canal digitaal (weet dat het nu van telenet is) vind ik geschikter door zijn ervaring,

    ik pes als ze onder de naam kanaal digitaal uitkomen met digitale tv dat ze meer klanten zullen hebben, en dan belgacom, wat gaat een communicatiebedrijf nu opeens met digitale tv starten, absurd,

    dan zouden ze beter de vrt ofzo of een neiuw bedrijf digitale tv laten aanbieden, naar mijn inziens draait het nu toch allemaal om een machtspositie, de grootste, de meeste klanten

    allemaal den boom in da zeg ik

    bye

  5. #25
    Gevorderd   permee's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 May 2005
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    237
    Bedankjes
    79
    Bedankt
    57 keer in 43 posts

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    Zelf heb ik niet te klagen over telenet.

    Steeds vriendelijk als er al eens iets misloopt wat bij mij zelden het geval is geweest.
    Ze stonden steeds klaar met raad en daad dus,wat kan ik nog meer verwachten?

    Wat de digitale tv betreft,daar heb ik niet om gevraagd,er zou op z'n minst de optie moeten bestaan om bij het oude systeem te blijven vind ik.

    Enige klagen dat ik doe bij telenet is de datalimiet die ze hanteren en de hoge prijs in vgl met de buurlanden--en zelfs verre buur japan lol-- die kunnen ze volgens mij enkel hanteren omdat ze het monopolie op kabel hebben,of toch zo goed als.

    Ik kreeg deze pdf van testaankoop met prijs/kwaliteit internationala vergelijking isp's.
    Aan kop een franse nou kijk zelf maar....
    Mvg,
    permee
    Bijgevoegde bestanden Bijgevoegde bestanden
    Laatst gewijzigd door permee; 4 September 2005 om 00:10

    Apple Intel iMac 20" 2Gb
    An Apple a day keeps the Doctor away.

  6. #26
    Beginner  
    Geregistreerd
    26 August 2005
    Berichten
    2
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    marshall volgens mij word die voeding gratis vervangen
    taxipost is ook gratis telenet betaald alles
    als je adsl modem kapot is van adsl mag je lekker naar de winkel lopen en een nieuwe betalen om terug te kunnen surfen

  7. #27
    Gevorderd   Marshall's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    limburg,hoeselt
    Berichten
    146
    Bedankjes
    28
    Bedankt
    4 keer in 4 posts

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickg
    marshall volgens mij word die voeding gratis vervangen
    taxipost is ook gratis telenet betaald alles
    als je adsl modem kapot is van adsl mag je lekker naar de winkel lopen en een nieuwe betalen om terug te kunnen surfen
    En daarom lopen er spekulanten op de beurs rond hé, denk eens na niets is gratis.

    Waar zijn mijn (9a10) dagen krediet?en de telefoon conectie, het zijn maar kleine eurokes maar 'k ben geen alleenstaand geval,en zoals al vermeld op de reis vakantie dagen heb je het niet nodig,dus betaal je ook voor 0 mb up en download.

    Wat digitale tv betreft da gaat niet aan slaan mss bij de rijke lui,( canal+ heeft dit ook(gehad) ik heb het in ieder geval niet nodig.

    'k ga der mee stoppen einde discusie, de mensen gaan hier denken dat 'k 'n pessimist ben doch niets is minder waar.


    mvg Marshall.
    Laatst gewijzigd door Marshall; 27 August 2005 om 08:28
    Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt
    we zijn geboren om te sterven

  8. #28
    Erelid   Wayne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 May 2005
    Locatie
    Turnhout
    Berichten
    422
    Bedankjes
    109
    Bedankt
    58 keer in 38 posts

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    Hoe je het draait of keerd.
    Dit is de toekomst.
    Kijk naar belgacom 3500 leden voor digitale tv warvan er nog 800 zijn die het getest hebben en die gratis mogen verder kijken.(info de tijd)
    Anders keek er geen kat naar.

  9. #29
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    Tot hiertoe nog maar enkel een probleem gehad toen ik telenet liet installeren (lang geleden toen telenet nog maar pas in onze gemeente actief was). Toen kwam een prutserke een lan kaart in mijn PC steken die constant conflicten gaf met andere hardware. Telenet heeft toen spontaan de kostprijs van die kaart terugbetaald en het verschil in prijs met mijn nieuwe ook.

    Zoals gezegd... een bedrijf wordt groter én onpersoonlijker, dat is niet alleen zo bij Telenet. Bovendien zijn er zoveel mensen die eigenlijk niet meer gemotiveerd zijn om hun job naar behoren uit te voeren.

    Mijn advies naar telenet toe? Behoud je kostprijs van het abonnement, verhoog de upload naar minimum 20Gig ZONDER extra kosten. Sta toe dat meerdere PC's op dezelfde lijn worden aangesloten zonder meerkost. Ik kocht mijn PC niet om TV te kijken, daarvoor heb ik een TV.

    Er zullen nog tal van andere opmerkingen gemaakt kunnen worden... ik heb geen zin om deze allemaal op te sommen maar kort gezegd... telenet hangt me stilaan de keel uit!

  10. #30
    Up-to-date   bazeke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    61
    Bedankjes
    8
    Bedankt
    4 keer in 3 posts

    Re: Wat vinden jullie van telenet ?

    Ben al vele jaren klant bij telenet (zowel internet als telefonie) en ik heb nog geen noemenswaardige problemen gehad. Het abbonement vind ik eigenlijk wel wat duur, maar omwille van de stabiliteit en de snelheid blijf ik toch maar waar ik ben.
    Heb tenslotte over de andere providers geen betere respons ontvangen, en de problemen die ik bij velen zie met belgacom, zijn bij mij vreemd.
    Heb gelezen dat Euphony (in theorie) een goedkoper tarief met soortgelijke download en betere upload aanbiedt, maar zoals gezegd is dit vaak theorie, maar hoe zit het in praktijk ?
    Er zullen altijd wel minpunten zijn (ook bij telenet), maar al bij al ben ik toch een overtuigd en tevreden telenetter.
    Ik moet dan wel goed overtuigd worden om over te schakelen...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. wat vinden jullie van deze pc
    Door Lorminator20 in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 5 November 2005, 22:05
  2. wat vinden jullie van deze pc
    Door reddragon in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 26 October 2005, 18:01

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •