Ik zou graag van een foto of afbeelding iets willen bewegend maken vb als je een afbeelding hebt dat de arm op en af gaat?Is dat mogelijk en met welk programma zou ik dat moeten doen.
groetjes veronique
Ik zou graag van een foto of afbeelding iets willen bewegend maken vb als je een afbeelding hebt dat de arm op en af gaat?Is dat mogelijk en met welk programma zou ik dat moeten doen.
groetjes veronique
kijk hier eens
http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=7293
ga ik zeker eens na lezen alvast bedankt voor de reactie.
ben al de hele tijd aan het proberen, maar niet hoor ik krijg zelf de foto niet op het scherm ben totaal niet gewoon om met photoshop te werken
waar ben ik aan begonnen:verlegen:
die link is eigenlijk maar bedoeld voor zeeer kleine beweginkjes,
als je een hele arm op en neer wil laten gaan zou je best een hele reeks fotos hebben met telkens een andere positie van de arm en die dan achter elkaar plaatsen in een GIF-afbeelding
Vriendelijke Groeten,
Breezer
hoe bedoel je achter elkaar zetten hoe kan ik die dan laten afspelen?
achter elkaar zetten (wel met photoshop => imageready) alleen de fotos invoegen is niet zo moeilijk![]()
Vriendelijke Groeten,
Breezer
kijk eens in photoshop en dan filter en dan liquify kijk maar eens wat je daar mee kan doen![]()
Kapster zijn is een beroep,geen IQ-test.
heb ik geprobeerd en dan gaat dat zo uitvloeien en dan sla ik die op en dan krijg ik die niet meer opene dat is een MSH bestand.Kan dat.
je moet zien dat als je met photoshop opslaat de extentie veranderd naar .JPEG
Vriendelijke Groeten,
Breezer
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers