welke geheugen kaart moet je kopen voor je psp als je vb. spelletjes wil spelen die je van het internet gehaald hebt ( ******) of zelfgemaakte games ( zoals pong )
is 512 genoeg of moet het 1 GB zijn ?
welke geheugen kaart moet je kopen voor je psp als je vb. spelletjes wil spelen die je van het internet gehaald hebt ( ******) of zelfgemaakte games ( zoals pong )
is 512 genoeg of moet het 1 GB zijn ?
Géén linken in de handtekening !
ik zou 1 gb kope kunt ge meer spellekes op zetten heen ze staan al bijna allemaal op internet
![]()
ik zou ook 1 GB kope![]()
is altijd makkelijker![]()
"The computer was born to solve problems that did not exist before." – Bill Gates
@ aiki: meende da ? nog niet tegengekomen :s
moest ik van u zijn ik zou ook 1GB kopen maar wel een van sandisk is veel goedkoper en praktish BIJNA even goed als die van sony. ik heb een van sandisk van 512 MB voor 69 euro
heb dus ook een sandisk 512mB voor 63 euro![]()
ma waar download gijle ule games ik download da gewoon bij bearshare of een ander download programa hoe doede gijle da
op een site: www.psp-hacks.com
call (20 november 2005)
1GB natuurlijk dan ben je er altijd zeker van dat ie ut doet![]()
madness only
VERGEET DE bedank-knop niet!!!
voor games te spele zoals tetris,pinball,doom moet ge daarvoor echt firmware 1.50 nodig hebben of gaat dat ook met 2.00 want ik beb de 2.00 proberen te downgrade ma als ik op foto druk voor het proces te staten loopt hem vast en daarna valt mijn psp uit en normaal gezien zou hem dan cijfers en letters moeten tevoorschijnkome en dan na 30 seconden dak hem moet uitzetten en naar games gaan voor de 1.50 te gebruiken naar dan geeft hem aan dat ik da 2.00 heb en dat het niet nodig is
plies kan iemand mij helpen
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers