Weet iemand hoe je dat in het nl moet zetten?
Ik heb nog nooit met linux gewerkt.
Groetjes
Weet iemand hoe je dat in het nl moet zetten?
Ik heb nog nooit met linux gewerkt.
Groetjes
System > Administration > Language Selector, het kan zijn dat je extra pakketten moet ophalen. Nadat je het toegepast hebt, en als alles nog in het engels blijft, herstart de pc, of druk op ctrl+alt+backspace
$DO || ! $DO ; try
try: command not found
Het is inorde snakey het werkt perfect nu er nog mee leren werken
Weet iemand ook of ik kde kan installeren en waar ik een nl versie vind
Groetjes
ga naar systeem > beheer > synaptic pakketbeheer
zoek naar het pakket kubuntu-desktop, rechtermuisklik erop en kies voor de optie markeren voor installatie. Synaptic zal dan zelf alle andere pakketten die nodig zijn voor het juist functioneren van de kubuntu-desktop meeselecteren.
Klik dan op de knop Toepassen, Synaptic zal nu alle benodigde bestanden van het internet halen en installeren, dit kan een tijd in beslag nemen, afhankelijk van uw internetverbinding & van de server waar de pakketten vandaan gehaald worden.
Als alles gedaan is, kan je het systeem opnieuw opstarten en kies je voor het inloggen bij sessie, de optie kde
$DO || ! $DO ; try
Ok thx ga ik proberen.
Nu nog een vraagske weet iemand of je daar een antivirus en firewall moet opzetten?
Groetjes
Nee, is in principe niet nodig, anders kan je er wel een zoeken in Toepassingen > installeer software
$DO || ! $DO ; try
Snakey weet jij hoe je dat bureaublad aanpast.want dat is nie zo simpel :verlegen:
Groetjes
In kde of gnome? Bij gnome is het gewoon rechtermuisklikken op het bureaublad en kiezen voor werkbladachtergrond wijzigen en dan kiezen voor achtergrond toevoegen. Bij kde is de benaming iets anders (denk scherminstellingen), je kan het in kde ook vinden via het controlepaneel.
$DO || ! $DO ; try
Het is toch een heel aanpassing zenne tegen windows.
Maar wel zeer stabiel.
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers