Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1
    Beginner   Mara's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 November 2005
    Locatie
    Leuven, België
    Berichten
    5
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    1 keer in 1 post

    panda antivirus platinium

    mja, eerst was panda antivirus geinstalleerd, maar nadien hadden we een bericht gekregen (denk k) dat er een nieuwere versie was, panda antivirus 2004, die hebben we dus ook geinstalleerd.
    Na een tijdje hebben we megaproblemen met diene 2004, diene wil gewoon ni scannen..
    kheb diene er dan afgesmeten op de manier hoe het moet en ik wilde dat allemaal terug herinstalleren.. maar wat blijkt nu.. diene eerste panda antivirus platinium die staat ergens er nog in en dat moet eerst ge uninstallt worden vooraleer ik hier iets deftigs weer opkrijg..

    Ik heb het op de manieren al geprobeerd om dat te verwijderen, maar het lukt me gewoonweg niet..
    Kan iemand me helpen?

    bedankt!

  2. De volgende gebruiker bedankt Mara voor deze nuttige post:

    brandweerman1 (20 December 2008)

  3. #2
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    3 June 2005
    Locatie
    Linden
    Berichten
    1.466
    Bedankjes
    48
    Bedankt
    166 keer in 150 posts

    Re: panda antivirus platinium

    Probeer eerst gewoon via het configuratiescherm, software te verwijderen. Als dat niet lukt verwijder heel de map. Download regcleaner : http://www.worldstart.com/weekly-dow...regcleaner.exe
    Open het programma verwijder alles wat met panda , panda antivirus,... te maken heeft vink al deze aan en klik op de toets in de rechterbenedenhoek , bekijk al de tabbladen, tenslotte ga je naar het tabblad backups en verwijder die. Herstart je pc.

  4. #3
    Beginner   Mara's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 November 2005
    Locatie
    Leuven, België
    Berichten
    5
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    1 keer in 1 post

    Re: panda antivirus platinium

    hey niels, bedankt..
    ik heb het via msconfig uiteindelijk gedaan om zo in veilige modus te starten (wat me daarvoor ni zo lukte) paar keer heropgestart, dezelfde 'bewerking' gedaan en nu heb ik geziein dat t weg is..

    ik probeer nu weer nen panda antivirus 2005 te installeren (mijn vader wil voorlopig niks anders) maar ik krijg tijdens de installatie nu wel een paar probs..

    'the following error occured on file c:\\windows\system32\systools.dll' en ook nog 'the following error occured on file c:\\windows\system32\pavshook.dll'
    die toegang van die twee is geweigerd..

    ik weet ni meer wat ik moet doen..
    Laatst gewijzigd door Mara; 13 November 2005 om 16:12

  5. #4
    PC-Freak   de jean's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 November 2005
    Locatie
    Scherpenheuvel
    Berichten
    1.056
    Bedankjes
    68
    Bedankt
    434 keer in 264 posts

    Re: panda antivirus platinium

    nen andere AV kiezen ... panda zuigt, en de help in Belgie is 1 grote NUL ...

  6. #5
    Beginner   Mara's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 November 2005
    Locatie
    Leuven, België
    Berichten
    5
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    1 keer in 1 post

    Re: panda antivirus platinium

    ik weet het dat panda niet geweldig is maar vaders luisteren nu soms ook niet echt naar de dochter haha..
    Ik heb gisteren het nog eens aan een vriend gevraagd en we hebben uiteindelijk panda antivirus en wat daar allemaal mee te maken had er uiteindelijk toch afgekregen..

    Ik heb avast er voorlopig opgezet..

    Bedankt!

  7. #6
    PC-Freak   de jean's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 November 2005
    Locatie
    Scherpenheuvel
    Berichten
    1.056
    Bedankjes
    68
    Bedankt
    434 keer in 264 posts

    Re: panda antivirus platinium

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mara
    ik weet het dat panda niet geweldig is maar vaders luisteren nu soms ook niet echt naar de dochter haha..
    Ik heb gisteren het nog eens aan een vriend gevraagd en we hebben uiteindelijk panda antivirus en wat daar allemaal mee te maken had er uiteindelijk toch afgekregen..

    Ik heb avast er voorlopig opgezet..

    Bedankt!
    avast is zeker een goede keuze !!

  8. #7
    Geek  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Hulshout (Antwerpen)
    Berichten
    3.022
    Bedankjes
    58
    Bedankt
    3.142 keer in 2.292 posts

    Re: panda antivirus platinium

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mara
    hey niels, bedankt..
    ik heb het via msconfig uiteindelijk gedaan om zo in veilige modus te starten (wat me daarvoor ni zo lukte) paar keer heropgestart, dezelfde 'bewerking' gedaan en nu heb ik geziein dat t weg is..

    ik probeer nu weer nen panda antivirus 2005 te installeren (mijn vader wil voorlopig niks anders) maar ik krijg tijdens de installatie nu wel een paar probs..

    'the following error occured on file c:\\windows\system32\systools.dll' en ook nog 'the following error occured on file c:\\windows\system32\pavshook.dll'
    die toegang van die twee is geweigerd..

    ik weet ni meer wat ik moet doen..
    Hebt u ook het register opgeruimd met "Regcleaner" of een soortgelijk programma?
    Verwijderen uit "opstarten" is niet hetzelfde als verwijderen van het programma van de harde schijf.
    J.W.
    Google is uw vriend

  9. #8
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    3 June 2005
    Locatie
    Linden
    Berichten
    1.466
    Bedankjes
    48
    Bedankt
    166 keer in 150 posts

    Re: panda antivirus platinium

    Ik kan ook van de miserie met panda meespreken. Support is een vette nul 1 keer antwoord gekregen pas na 2 weken. Toen kreeg ik het zelfs niet meer geïnstalleerd. Ik weet niet of ze nu hun support verbeterd hebben. Hun onlinescanner behoord nog altijd tot de absolute top. Andere suggesties voor een antivirus zijn BitDefender,NOD32,Kaspersky,Mcafee.

  10. #9
    PC-Freak   de jean's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 November 2005
    Locatie
    Scherpenheuvel
    Berichten
    1.056
    Bedankjes
    68
    Bedankt
    434 keer in 264 posts

    Re: panda antivirus platinium

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielsvandesype
    Ik kan ook van de miserie met panda meespreken. Support is een vette nul 1 keer antwoord gekregen pas na 2 weken. Toen kreeg ik het zelfs niet meer geïnstalleerd. Ik weet niet of ze nu hun support verbeterd hebben. Hun onlinescanner behoord nog altijd tot de absolute top. Andere suggesties voor een antivirus zijn BitDefender,NOD32,Kaspersky,Mcafee.
    en de gratische avg, avast en antivir ...

  11. #10
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts

    Re: panda antivirus platinium

    De problemen met het scannen bij panda bestaan nog steeds! Ik heb pas de licentie laten vernieuwen en de daarbij horende soft op mijne PC gezet. Panda mag NIET op de achtergrond draaien want dan loopt ie gewoon vast. Dat wil dus zeggen dat je alleen mag laten scannen op momenten dat je niet actief bent op je PC! Vraag is echter of er één gratis pakket is dat dezelfde mogelijkheden biedt als panda platinium.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. problemen panda antivirus
    Door silvio in forum Malware
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 18 January 2006, 19:10
  2. Foutmelding panda antivirus
    Door gvandam in forum Malware
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 5 January 2006, 17:29
  3. DVD x-copy platinium
    Door jana in forum Audiovisueel
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 11 September 2005, 16:32
  4. Panda
    Door dirk2 in forum Malware
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 11 May 2005, 18:37

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •