Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 29
  1. #11
    Erelid   Heezy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    1.476
    Bedankjes
    255
    Bedankt
    185 keer in 132 posts

    Re: medion - geen DVD op TV

    Waar heb je juist dat nummer moeten selecteren?

    Rechterklik op bureaublad - eigenschappen - instellingen - daar zie je je videokaart staan

    of

    start - uitvoeren - dxdiag - beeldscherm

    of

    via everest

  2. #12
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    21
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: medion - geen DVD op TV

    Aan Heezy,
    Ik moest op het internet een gepaste driver zoeken. Maar ik heb ondertussen van de verdeler GSC in België hulp gekregen om de oorspronkelijke driver te installeren. Maar na uren proberen lukt het nog niet.
    Welk zijn die opties dxdiag en everest die u bedoelt?
    Wie kan mij een handleiding bezorgen van nview? Die nview staat geïnstalleerd, maar onder de optie beeldscherm/instellingen kan ik hem niet meer selecteren? Ik heb wat inspiratie nodig om dit op te lossen.

  3. #13
    Erelid   Heezy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    1.476
    Bedankjes
    255
    Bedankt
    185 keer in 132 posts

    Re: medion - geen DVD op TV

    Klik op start links vanonder - uitvoeren - typ: dxdiag - klik dan op tabblad 'beeldscherm' - wat staat er links vanboven achter 'naam'?

    Normaal als je de laatste nieuwe drivers hebt geïnstalleerd, moet het tabblad 'Geforce xxx' verschijnen.
    Ook niet vergeten van eerst de oude drivers correct te verwijderen.

    Maar geef eens eerst de naam van je videokaart. En geef ook eens het model van je moederbord aub. Moest je het niet weten, hier op de site kan je Everest downloaden, prachtig programma waarmee je alles kan zien.

  4. #14
    Erelid   Heezy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    1.476
    Bedankjes
    255
    Bedankt
    185 keer in 132 posts

    Re: medion - geen DVD op TV

    Nog een vraagje, als er geen tabblad staat, hoe zet jij je kloonmodus dan aan?

  5. #15
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    21
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: medion - geen DVD op TV

    Dank voor de volhardendheid.

    beeldscherm 1+2: NVidea GeForce FX GO 5300
    moederbord: <DMI>MEDIONNB WID2000
    videokaart: GPU: AGP 8x: NVidea GeForce FX GO 5300/5300

    kloonmodus: ik heb een tabblad met de referentie van de videokaart - maar de keuze kloon is er niet meer bij (plots was de keuze er niet meer bij)

  6. #16
    Erelid   Heezy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    1.476
    Bedankjes
    255
    Bedankt
    185 keer in 132 posts

    Re: medion - geen DVD op TV

    Ok. Ik ben iets te vlug geweest. Je hebt een Medion laptop, en die zijn nogal kieskeurig qua drivers voor de tv-out (ik kan er over meespreken):

    1) Installeer Driver Cleaner: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=745

    2) Download de medion drivers voor je laptop. Je hebt toch de MD 40100 hé? --> http://www.medion.com/nl/ --> daar op stuurprogramma's en updates klikken --> bij de zoekfunctie voor notebooks '40100' typen --> dan de grafiekdrijver () voor winxp downloaden

    2) Verwijder via config scherm - software de nvidia drivers.

    3) Herstart in veilige modus - meldingen dat er nieuwe hardware gevonden is annuleren.

    4) Start Driver Cleaner op --> selecteer nvidia en laat hem de restjes verwijderen

    5) Normaal herstarten --> meldingen weer annuleren --> installeer nu de Medion grafiekdrijvers.

    6) Kijk of er nu wel een tabblad is, of een functie om 'volledig schermapparaat' op secundair te zetten.

  7. #17
    Gevorderd   gordini's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 May 2005
    Locatie
    Vlaams-Brabant
    Berichten
    231
    Bedankjes
    48
    Bedankt
    44 keer in 35 posts

    Re: medion - geen DVD op TV

    Hoi Knaap,

    Ik heb net hetzelfde probleem, enkel werk ik met nen desktop en ook een fx kaartje van nvidea.
    Het is niet de eerste keer dat ik dit prob heb, want na één van mijn vorige format-c's
    had ik er al eens mee te maken, en na wat klooien was het oplost.
    Maar hoe weet ik niet, en nu (na nog ne format) heb ik het prob weer. Alleen krijg ik het nu niet terug goed geklooid, maar heb ik wel een truckje.

    Aan je vraag te zien, heb je wel het beeld van je player op de tv, maar geeft hij de film niet weer(enkel zwart), wat je wel op je laptop kan zien. Bij de instellingen van je grafische kaart kun je naast het kiezen van "clone" (voor het klonen van je scherm op je tv) ook kiezen welk scherm je "hoofdscherm" is, en dit zal in jou geval het scherm van je laptop zijn.
    Als je dit nu omdraait, en dus je tv als "hoofdscherm" zet, is je probleem omgedraaid en kun je naar je film zien op tv, maar krijg je geen beeld op de laptop.
    Enkel nog alles terug zetten na het kijken.

    Ik weet het, het is wat omslachtig, maar voorlopig is dit voor mij de enige oplossing.
    Ik hoop snel terug de configuratie terug te vinden van vroeger, met beeld op de beide schermen.
    Maar in tussentijd...

    Greetz Gordini

  8. #18
    Erelid   Heezy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    1.476
    Bedankjes
    255
    Bedankt
    185 keer in 132 posts

    Re: medion - geen DVD op TV

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gordini
    Aan je vraag te zien, heb je wel het beeld van je player op de tv, maar geeft hij de film niet weer(enkel zwart), wat je wel op je laptop kan zien. Bij de instellingen van je grafische kaart kun je naast het kiezen van "clone" (voor het klonen van je scherm op je tv) ook kiezen welk scherm je "hoofdscherm" is, en dit zal in jou geval het scherm van je laptop zijn.
    Als je dit nu omdraait, en dus je tv als "hoofdscherm" zet, is je probleem omgedraaid en kun je naar je film zien op tv, maar krijg je geen beeld op de laptop.
    Enkel nog alles terug zetten na het kijken.
    Zo kan je idd het even verhelpen. Maar het is niet de optimale oplossing.
    Gordini, heb je de flashhandleiding helemaal gevolgd? Als je recente drivers hebt, en de handleiding volgt, moet die tv-out macheren.

  9. #19
    Gevorderd   gordini's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 May 2005
    Locatie
    Vlaams-Brabant
    Berichten
    231
    Bedankjes
    48
    Bedankt
    44 keer in 35 posts

    Re: medion - geen DVD op TV

    Nope Heezy, die flash nog niet bekeken, ga dat zeker ne keer doen, maar eerst nog ff weekje vakantie nemen.
    Kreta, here I come

    Greetz Gordini

  10. #20
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    21
    Bedankjes
    2
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: medion - geen DVD op TV

    Hoi Heezy,

    Sinds dat ik de oorspronkelijke driver verwijderd heb krijg ik op de TV geen beeld meer.
    Ik heb volledig de procedure uitgeprobeerd, maar het wil maar niet lukken.
    Bij GSC zeggen ze dat het door de TV komt, maar hoe komt het dan dat het eerst wel beeld gaf. Ik begin aan die driver te twijfelen.
    De nview/kloon functie kon ik selecteren, maar je mag dan zeker geen andere nview instelling horizontaal of vertikaal kiezen of je kunt niet langer kloon instellen en je moet alles van vooraf herinstalleren.
    Het eerste scherm is primair. Zet je het 2de primair kan je ook niet meer de kloon functie instellen.

    :heenweer:

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Medion moederbord
    Door Louis in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 24 January 2006, 20:45
  2. Medion Md90009
    Door beckersverhaert in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 5 January 2006, 15:28
  3. medion pna 240
    Door harelbekenaar1 in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 16 December 2005, 20:18
  4. Medion Notebook
    Door helga in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 6 September 2005, 08:38

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •