Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 49
  1. #1
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Post hier freeware programma's

    Ja ik wil eens een topic openen waar de mensen hun FREEWARE programma's kunnen posten.

    - ALLEEN FREEWARE (GRATIS)
    - GEEN TRIALS (GEEN PROBEER VERSIES)
    - EN ZEKER GEEN CR*CKS VOOR TRIALS EN/OF FULL VERSION SOFTWARE !!!!


    Ik wil dit dus doen omdat er heel veel mooie freeware bestaat, maar niet alle mensen weten dit of kennen goede freeware programma's.

    Voor je een link zet van de site waar FREEWARE staat, moet je dus ook zelf de software getest hebben en er 100% zeker van zijn dat deze software geen spyware of virussen bevat.

    Zet gewoon de link van de freeware hier en geef er een beetje uitleg over zodat de mensen ook weten wat ze gaan downloaden en installeren.


    Dit hier is dus mijn 1ste bijdrage

    Infinite Password Generator

    Het is onveilig om voor elk account hetzelfde wachtwoord te gebruiken. Omdat ook het gebruik van simpele wachtwoorden onveilig is, kan het lastig worden om wachtwoorden te onthouden. Met Infinite Password Generator hoeft u maar één paswoord te onthouden, het zogenaamde Master Password. Infinite Password Generator kent een andere aanpak dan wachtwoorprogramma's die uw wachtwoorden opslaan in een versleutelde database. In dit programma is het Master Password de basis van al uw wachtwoorden, de andere helft wordt gevormd door aan elk account een keyword toe te kennen, bijvoorbeeld Gmail voor uw Gmail-account. Op basis van de combinatie van deze twee woorden berekent het programma een wachtwoordt dat u kunt gebruiken op uw account. Wanneer iemand achter een wachtwoordt komt, is uw Master Password niet te achterhalen omdat het wachtwoord berekend wordt met onomkeerbare MD5 hash.

    Dit Freeware programma is te downloaden op deze site

    www.ikitek.com daar helemaal onderaan op dit programma klikken en gratis te downloaden.



    Na de download, installeer je het programma en start je het programma op.

    je ziet bovenaan settings staan, hier kan je kiezen of die met hoofdletters moet nemen ( UPPERCASE ) daarnaast of je paswoord met cijfer moet zijn ( 0 - 9 ), dan heb je nog ondercase letter ( met kleine letters ), en daarnaast of er ook symbolen inmoeten ( symbols ). Je mag deze ook allemaal aanvinken en dan bestaat je wachtwoord uit hoofdletter, kleine letters, cijfers en symbolen ( moeilijk te kraken nog dan hoor ). Max karakters van paswoord kan je ook instellen met Password lenght.

    Dus je maakt als voorbeeld een nieuw Gmail account aan, dan type je bij Master Password een simpel paswoord ( hetgeen je altijd gebruikt mag je dan gebruiken Bv. samsung ) dan type je dus bij Master Password samsung, dan bij Keyword zet je Gmail ( omdat het voor deze dienst is ), dan krijg je als resultaat dit > 9BtW4ltV ( dit is dan het paswoord dat je kan gebruiken ). Dit is natuurlijk heel moeilijk te onthouden, toch zeker als je voor alles zo een moeilijk paswoord wil. nu laat al de gegevens staan

    samsung
    gmail
    9BtW4ltV

    Zet nu vinkje voor MAster Password > HIDE en druk nu op het +'je en je ziet dat er nu rechts in die kader Gmail staat. Als je nu het programma afsluit staat er alleen nog maar een result, klik dan op gmail in de rechterkollom en je krijgt een keyword gmail en een paswoord dat niet overeenkomt met hetgeen je zou moete hebben, dus nu moet je je Master Password ingeven > die samsung dus in dit geval en dan krijg je terug het goede resultaat 9BtW4ltV. Dit is dus een handig programma voor als je zeker wil zijn van veilige paswoorden, enige nadeel aan veilige paswoorden is dat ze moeilijk te onthouden zijn omdat ze met grootte letters en kleine en cijfers werken, dus met dit klein progje kan je je nu overal veilig registreren.

    Ik hoop dat jullie er iets met zijn, en veel geluk ermee mensen.

    Greetz Clioke16V
    Laatst gewijzigd door Clioke16V; 21 November 2005 om 00:14



  2. De volgende 4 gebruikers bedanken Clioke16V voor deze nuttige post:

    Johnny (22 November 2005), klaaske (30 November 2005), Mak ( 1 December 2005), novice (22 November 2005)

  3. #2
    Erelid   Heezy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    1.476
    Bedankjes
    255
    Bedankt
    185 keer in 132 posts

    Re: Freeware

    Voor diegenen die nog te lui zijn om uit bed te komen na een film van pc op tv, of gewoon lui in het algemeen . Heb hem vroeger al eens gepost, maar hier kunnen we een mooie verzameling bijeen krijgen:

    Timed Shutdown can be used to automatically shutdown your computer. It supports shutdown,reboot and logoff at a user-specified time, after a countdown elapsed, when the CPU usage reaches a certain level or when your internet connection is disconnected. The program sits in the system tray when running so it can be easily aborted and optionally display a warning message before taking action. Timed Shutdown can also be run from the command line. Easy to use.
    Laatst gewijzigd door Heezy; 22 November 2005 om 23:51

  4. De volgende 3 gebruikers bedanken Heezy voor deze nuttige post:

    klaaske (30 November 2005), kwakkwak ( 2 December 2005), novice (22 November 2005)

  5. #3
    Up-to-date   Johnny's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 June 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    40
    Bedankjes
    72
    Bedankt
    10 keer in 8 posts

    Re: Freeware

    Bereken je belastingen - niet online maar met te installeren freeware programma.

    http://users.skynet.be/louis.raets/

    U kan het programma Bel2005.exe installeren op uw pc door het bestand
    Bel2005Setup.exe te openenom zo de installatie van het programma te
    starten, of u kan het eerst downloaden naar uw pc door het op te slaan en
    dan het bestand Bel2005Setup.exe op te starten.
    Laatst gewijzigd door Johnny; 21 November 2005 om 20:33

  6. De volgende 2 gebruikers bedanken Johnny voor deze nuttige post:

    kwakkwak ( 2 December 2005), novice (22 November 2005)

  7. #4
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Re: Freeware

    DriveZ



    HIER TE DOWNLOADEN

    Super handig programma om je windows mappen in een tekstbestand ofzo te krijgen. Ik gebruik dit voor mijn mp3's te kunnen afdrukken. Vroeger moest ik altijd alles overschrijven, nu met dit programma klik ik de map aan en krijg dan alle albums/liedjes te zien > ik arceer ze en doe rechtermuisknop en kopieren, dit plak ik dan in een word document of kladblok ( blijft zelfde ) en je liedjes en/of albums staan mooi alfabetisch, en klaar op op te slaan of af te drukken.

    ( Ik neem nu als voorbeeld mp3's, je kan evengoed foto's word bestanden, programma geeft alles van in jou geselcteerde map aan )

    programma downloaden en moet zelfs nog niet geinstalleerd worden.

    Het programma legt zichzelf wel uit, je kan niet missen.
    Laatst gewijzigd door Clioke16V; 21 November 2005 om 23:44



  8. De volgende 4 gebruikers bedanken Clioke16V voor deze nuttige post:

    compuchrisje (21 November 2005), Johnny (22 November 2005), Nostradamus (30 November 2005), novice (22 November 2005)

  9. #5
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Re: Freeware

    Spybot search and destroy



    en is te vinden op deze site http://www.safer-networking.org/en/download/

    Dit programma scant je pc op spyware en andere troep ( geen virussen )

    Ik vind het persoonlijk 1 van de betere spyware scanners die er zijn, en dan nog wel gratis.

    Gewoon downloaden van de site en installeren, na installatie gaat het programma de updates afhalen ( zeker doen ) dan na de update kom je in het hoofdmenu, als dit nog niet in het Nederlands staat ga je naar de tabs bovenaan ( bestand .... ) en neem je language, daar selecteer je nederlands. als dit gedaan is laat spybot dan eerst je systeem immuneseren.

    Na dit laat je het programma scannen door op controleer alles te drukken.

    Als die gedaan heeft met scannen en hij heeft er gevonden komen de namen er in het rood op te staan, vindt die niets dan feleciteerd die u ,dus als die er vindt druk je op de knop repareer problemen, en dan gaat hij vragen of hij de bestanden mag verwijderen > druk hier op OK en je pc is weer proberder.
    Laatst gewijzigd door Heezy; 21 November 2005 om 23:57



  10. De volgende gebruiker bedankt Clioke16V voor deze nuttige post:

    novice (22 November 2005)

  11. #6
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Re: Post hier freeware programma's

    Everest Home Edition

    Met dit programma kan je werkelijk alles bekijken van wat er in je pc zit.

    HIER TE DOWNLOADEN



  12. De volgende 3 gebruikers bedanken Clioke16V voor deze nuttige post:

    Johnny (22 November 2005), trapezium (24 November 2005), ward (22 November 2005)

  13. #7
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Re: Post hier freeware programma's

    Musicutter

    Met dit programma kan je op een heel simpele manier je mp3 splitsen met behulp van een que file natuurlijk.



    HIER TE DOWNLOADEN

    Open het programma ( moet dit niet installeren ), linksboven zie je uw mappen van pc staan. Dan ga je daar zoeken naar je mp3 bestand ( mp3 en que file moete in zelfde directory zitten ), als je dit hebt klik je dit aan en zie je het rechts verschijnen, daar dan nog eens op dubbelklikken en dan krijg je normaal gezien de lijst van de liedjes. Dan geef je bij output directory de juiste map directory aan ( degeen waar jij wil dat de liedjes staan ), en dan druk je gewoon op CUT NOW.

    En klaar is kees.



  14. #8
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Re: Post hier freeware programma's

    Jpeg Resizer

    Ja naamt zegt het zelf alwel denk ik, dit programma verkleind/vergoot dus al uw jpg foto's in een handomdraai.

    Programma gewoon downloaden en installatie moet niet.



    HIER TE DOWNLOADEN



  15. De volgende 5 gebruikers bedanken Clioke16V voor deze nuttige post:

    Baloeke (25 November 2005), compuchrisje (17 December 2005), Mak (24 November 2005), novice (30 November 2005), RichKE (30 November 2005)

  16. #9
    Gevorderd   stertje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Menen
    Berichten
    135
    Bedankjes
    49
    Bedankt
    14 keer in 12 posts

    Re: Post hier freeware programma's

    HandyBits EasyCrypto Deluxe
    Version 5.5 Free of charge for personal use

    http://www.handybits.com/easycrypto.htm

    Met Easycrypto kan je uw bestanden beveiligen met een code
    Handig voor bestanden die nogal privé zijn (Nederlands)

    GREETZ

  17. De volgende 2 gebruikers bedanken stertje voor deze nuttige post:

    Clioke16V (24 November 2005), Mak (24 November 2005)

  18. #10
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Re: Post hier freeware programma's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.W.
    Dit is een 30 dagen trial versie. Blijft er na die dertig dagen nog iets werken?
    Ma das raar ik heb deze ook ( al 2 jaar ) en werkt nog en zonder cr*ck dus.

    Ik zal eens gaan zoeken op de site of het klopt, anders gaat het uit de lijst. ( sorry )

    Waar zie je da ergens staan van die 30 dagen ( ik heb nu wel versie 9 en dit is ondertussen 11 al > ze zien dat het prog bekend is en BATS betalen )

    Heb speciaal voor hetgeen jij zegt mijn versie 9 verwijdert en de 11 geinstalleerd, maar die vraagt toch niets van register of trial ofzo ???
    Laatst gewijzigd door Clioke16V; 24 November 2005 om 23:25



  19. De volgende gebruiker bedankt Clioke16V voor deze nuttige post:

    J.W. (24 November 2005)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Post hier uw case
    Door Clioke16V in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 153
    Laatste bericht: 12 October 2006, 16:21
  2. Freeware
    Door HMa in forum Overige software
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 10 February 2006, 13:23
  3. Eerst lezen voor je hier een bericht post !!!!
    Door Jelle in forum Overige software
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 15 January 2006, 16:59

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •