Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 66

Discussie: dvd

  1. #21
    Gevorderd   vraagteken's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Oost- Vlaanderen
    Berichten
    256
    Bedankjes
    3
    Bedankt
    7 keer in 5 posts

    Re: dvd

    bedankt om de reactie en uitleg .
    ik zal blijven zoeken aluwel dat ik mijn al andere heb gekocht princo dvd - die spelen wel af en andere ook .als het marcheerd zal ik het zeker laten weten
    wie was er het eerst de of het EI

  2. #22
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Re: dvd

    Ik wil nu niet moeilijk doen he vraagteken maar Princo is het slechtse dat er is van dvd's > de data ( film, bestand, foto's wathever ) verdwijnen heel snel op die dvd's ( ook ervaring mee). Maat van me heeft veel backups en van al zijn princo's kan ik geen 1 kopieren > krijg bij elke dvd de foutmelding > cyclishe redantiefout ofzoiets > ben dit dan via google gaan opzoeken en da wil dus zeggen dat de data van het schijfje aan het verdwijnen is > sommige dvd's waren maandje oud.



  3. #23
    Gevorderd   fews's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Berlare
    Berichten
    173
    Bedankjes
    37
    Bedankt
    51 keer in 47 posts

    Re: dvd

    vraagteken,

    je zou eens moeten kijken bij packard brol(crash) zelf op de site of er geen nieuwe firmware voorhanden is voor je DVD speler.
    meestal zijn daar ook regelmatig update's van (meeste van die update's zijn trouwens om meer verschillende media's (lees merken) te aanvaarden.

    mvg
    fews
    indien mijn uitleg je geholpen heeft => ff dank U knop indrukken

  4. De volgende gebruiker bedankt fews voor deze nuttige post:

    Clioke16V ( 8 December 2005)

  5. #24
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Re: dvd

    Zeer goed aan gedacht Fews, dat kan een oplossing zijn. ( heb er zelf niet aan gedacht maar idd kan wonderen doen )

    Geef je type brander eens door hier op de site.

    deze computer > dan rechtermuisknop op de dvd brander en eigenschappen > daar neem je dan hardware en kijk je naar de volledige naam van je brander en post deze hier eens dan zal ik kijken voor nieuwe firmware.

    ik denk beter de firmware van je brander bewerken, als deze slechte gegevens bevat of zelfs geen voor platinums kan dit fouten geven. Maar het kan aan alle 3 liggen en dvd brander nieuwe firmware opzetten zou niet moeilijk zijn.
    Laatst gewijzigd door Clioke16V; 8 December 2005 om 18:14



  6. #25
    Gevorderd   vraagteken's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Oost- Vlaanderen
    Berichten
    256
    Bedankjes
    3
    Bedankt
    7 keer in 5 posts

    Re: dvd

    is het dit dat je bedoelt deze staat op de pc op de laptop staat een andere maar daar heb ik het nog mee geprobeerd.

    http://img196.imageshack.us/img196/3...osdvdrw7sm.jpg
    hopelijk zit ik goed .
    software is van pinnacle
    toch allemaaal bedankt voor de inzet
    wie was er het eerst de of het EI

  7. #26
    Gevorderd   fews's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Berlare
    Berichten
    173
    Bedankjes
    37
    Bedankt
    51 keer in 47 posts

    Re: dvd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clioke16V
    Zeer goed aan gedacht Fews, dat kan een oplossing zijn. ( heb er zelf niet aan gedacht maar idd kan wonderen doen )

    Geef je type brander eens door hier op de site.

    deze computer > dan rechtermuisknop op de dvd brander en eigenschappen > daar neem je dan hardware en kijk je naar de volledige naam van je brander en post deze hier eens dan zal ik kijken voor nieuwe firmware.

    ik denk beter de firmware van je brander bewerken, als deze slechte gegevens bevat of zelfs geen voor platinums kan dit fouten geven. Maar het kan aan alle 3 liggen en dvd brander nieuwe firmware opzetten zou niet moeilijk zijn.
    Clioke,

    ook voor een stand-alone is dit niet zo moeilijk hoor volgens de website lees maar:


    "Download the ISO image file to your computer.
    Use CD writing ('burning') software to write the ISO image to a blank CD-R disc.
    Instructions on how to create a CD from an ISO-file can be found in this document.
    Warning: Most CD writing programs treat (ISO) images different than data files. Check the help documentation or user guide of your CD writing software to learn how to write an image file to a CD.

    After creating the CD, insert it into the DVD-DivX 300 player which will start the update process.
    When the unit is finished the update it will appear to switch off.
    Press the power button to switch the unit off completely.
    Press the power button to switch the unit on AND press the eject button to open the tray.
    Remove the firmware update CD. "



    mvg
    fews
    indien mijn uitleg je geholpen heeft => ff dank U knop indrukken

  8. #27
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Re: dvd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fews
    Clioke,

    ook voor een stand-alone is dit niet zo moeilijk hoor volgens de website lees maar:


    "Download the ISO image file to your computer.
    Use CD writing ('burning') software to write the ISO image to a blank CD-R disc.
    Instructions on how to create a CD from an ISO-file can be found in this document.
    Warning: Most CD writing programs treat (ISO) images different than data files. Check the help documentation or user guide of your CD writing software to learn how to write an image file to a CD.

    After creating the CD, insert it into the DVD-DivX 300 player which will start the update process.
    When the unit is finished the update it will appear to switch off.
    Press the power button to switch the unit off completely.
    Press the power button to switch the unit on AND press the eject button to open the tray.
    Remove the firmware update CD. "



    mvg
    fews
    Kheb dit ook 1 maal moeten doen voor mijn divx te update > dvd speler kapot, ding was vastgelopen tijdens herschrijven firmware ( ik wil u nbiet bang maken he vraagteken )


    enne @ vraagteken, heb je 1 schrijver steken ? want ik zie daar 3 X dvd/cdrom station > en het enige merk dat ik ken is die LG maar daar staat gewoon dvd-rom achter, bij mij staat er DVDRW daarom ik twijfel beetje > met welke schrijf je ( ik denk wel de LG hoor maar ik ga wachten tot jij het antwoordt geeft voor alle zekerheid ).

    Ik heb al een driver gevonden maar zoals ik kan lezen moet je die op een bootable disk zetten enzo. Heezy zou hier eens moeten komen zien ( die legt alles wel stuk beter uit dan ik )
    Laatst gewijzigd door Clioke16V; 8 December 2005 om 20:57



  9. #28
    Gevorderd   vraagteken's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Oost- Vlaanderen
    Berichten
    256
    Bedankjes
    3
    Bedankt
    7 keer in 5 posts

    Re: dvd

    dat is een samsung DVD + R double layer2.4 (dit staat op de doos)
    dvd+ - / rw ts-h552
    16 x dvd+ R 4 x dvd +RW 12 X DVD -R 4 X DVD - RW 48 X cd -R 32 x cd - RW
    ik heb het eens geprobeerd op mijn laptop en dan in de dvd speler gestoken en hij speel een klein beetje af en dan hang hij weer vast ???? ik ga nu nog eens een andere dvd proberen hartstikke bedankt voor de tijd die jullie insteken.
    wie was er het eerst de of het EI

  10. #29
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Re: dvd

    Hu, en in u eigenschappen staat duidelijk LG ( dan denk ik dat samsung frimware van lg gebruikt ofwel koopt LG dvd-roms op van samsung om dan hun eigen firmware te maken want dit gebeurd ook.

    Ik ga ff verder zoeken.



  11. #30
    Gevorderd   fews's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Berlare
    Berichten
    173
    Bedankjes
    37
    Bedankt
    51 keer in 47 posts

    Re: dvd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vraagteken
    dat is een samsung DVD + R double layer2.4 (dit staat op de doos)
    dvd+ - / rw ts-h552
    16 x dvd+ R 4 x dvd +RW 12 X DVD -R 4 X DVD - RW 48 X cd -R 32 x cd - RW
    ik heb het eens geprobeerd op mijn laptop en dan in de dvd speler gestoken en hij speel een klein beetje af en dan hang hij weer vast ???? ik ga nu nog eens een andere dvd proberen hartstikke bedankt voor de tijd die jullie insteken.
    vraagteken kunt ge nog eens goed op de doos kijken (eventueel naar een extra stickertje dat er op geplakt is ) want je type nummer is niet compleet ts-h552 hier zou nog een letter moeten achterkomen (b.l.d.c.of u)

    mvg
    fews
    indien mijn uitleg je geholpen heeft => ff dank U knop indrukken

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •