Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 36

Discussie: Welke Printer?

  1. #11
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Re: Welke Printer?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dano
    Ik ben eigenlijk ook opzoek naar een nieuwe foto-printer. Hij moet geschikt zijn voor het veelvoudig printen van dvd covers, en de inktcartridges moeten wel redelijk goedkoop zijn.

    Trouwens de Epson Photo R300 ziet er ook wel goed uit, hoe bevalt ie eigenlijk Clioke16V ?

    Alvast Bedankt

    Giordano
    Zalig gewoon, ik zou hem direct opnieuw kopen als die stuk moest. Ik print redelijk veel af en kom toch lang toe met de inkt. Als ik foto op beste kwaliteit afdruk op epson fotopapier is de kwaliteit beter dan dat ik ze laat afdrukken bij fotograaf. ( Heb ik getest )



  2. #12
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    78
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: Welke Printer?

    Hoe lang gaat de inkt meestal bij jou mee dan Clioke16V ?
    En haal jij je inkt origineel /compatible cartridges of laat je het bijvullen ?

  3. #13
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Re: Welke Printer?

    Tja hoelang gaat die mee > ik heb die nu 1 maal moeten vervangen ( alle ik heb alle vullingen in 1 gekocht, en heb nu 4 van de 6 vullingen vernieuwd ) en die printer heb ik toch al zeker half jaarke nu. Ik heb voor al men inktpatronen 60 € betaald denk ik > wel in duitsland ( omdat ik nu toch daar was ), maar hier gaat dat niet zoveel meer kosten hoor. En als je wil kan je ook kleur per kleur kopen > kost een 13 € ofzo voor 1 kleurtje.



  4. #14
    Up-to-date   TheMackenzie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 May 2005
    Berichten
    36
    Bedankjes
    3
    Bedankt
    4 keer in 4 posts

    Re: Welke Printer?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tibo
    Hey,

    Heb zelf een Canon Pixma IP4000 (destijds 169€)...en kmoet zeggen "das echt een goed ding". Drukt properkes af, drukt dubbelzijdig, randloos 10x15 en A4, drukt op cd's, der zit goede software bij, je hebt 2 verchillende papierinvoeren......ale een goed ding.

    Kmoet zeggen dat het een groot verschil is met al mijn vorige HP-printers. Da ware geen nieuwe of superdure dingen, maar die verbruikten wel een hele hoop inkt en der scheelde wel altijd iets aan..(crash)

    Had ooit een hardware-test gelezen in Netwerk, en Canon is er toch in beide prijscategorieen (<200€ en >200€) als beste uitgekomen.

    Nu bestaan de nieuwe Pixma-printers al en daar liggen er ook een paar in dezelfde prijscategorie al de IP4000.....

    Als je het mij vraagt een echte aanrader, en geen teleurstelling.....

    'k heb ook een IP4000, heel goeie kwaliteit en vooral zeeeer zuinig, 'k had vroeger ook een canon maar al 4 a 5 jaar oud en dat verbruikte veel, vooral ook omdat de kleuren op 1 cartridge samen zaten => 1 kleur leeg => volledige cartridge vervangen. Nu zitten de kleuren apart.

  5. #15
    Geek   Peter.B's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Locatie
    harelbeke-west-vlaanderen
    Berichten
    2.390
    Bedankjes
    816
    Bedankt
    1.819 keer in 916 posts

    Re: Welke Printer?

    ik heb over een maand een canon pixma ip3000 gekocht.ben daar ook heel content van,tot nu toe.
    de prijs van de cartridges,van de verschillende merken,zal ongeveer hetzelfde zijn ,denk ik.
    heb wel HOREN zeggen dat hp nogal veel inkt verbruikt.

  6. #16
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    78
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: Welke Printer?

    Ik zit toch te twijfelen over de epson R300 en de canon pixma ip5000.
    Heb goede dingen gelezen over de canon pixma ip5000, en de oudere versie ip4000 is volgens mij ook net zo goed.

  7. #17
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts

    Re: Welke Printer?

    Ik lees hier toch één en ander minder positief over HP printers. Op kantoor hebben wij lang de HPIIIP gehad, deze heeft een kleine 8 jaar perfect gewerkt en zonder paper jams. Nu hebben wij opnieuw 2 HP printers op het netwerk van de bank en één op de verzekering toepassingen. Beide printers werken zonder morren en perfect. Let wel! Het gaat hier om laser printers. En ja, als je van een merk tevreden bent... ik heb thuis een HP Deskjet 880C... voor mijn part zuinig in gebruik... dure inktpatronen maar via http://www.cdrwinkel.com/ heb ik al voor een lage prijs navullingen gekocht en dat duurt meer dan 6 maanden eer ik ze heb moeten bijvullen.

  8. #18
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Re: Welke Printer?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tweebees
    En ja, als je van een merk tevreden bent...
    Dat is idd waar maar ik vindt de inkt gewoon stom bij HP > 1 kleur op alle 3 vervangen, nu met de nieuwe weet ik niet maar toen ik deze kocht stond er geen 1 HP die dat ook kon. En kleur per kleur vervangen is goedkoper omdat je uit alles uit de cardridges kan halen.



  9. #19
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    78
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts

    Re: Welke Printer?

    Ik ga binnenkort dus een printer kopen, laat jullie nog wel weten welke het word ;-) Ik denk toch de Canon IP5000...

  10. #20
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Re: Welke Printer?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dano
    Ik ga binnenkort dus een printer kopen, laat jullie nog wel weten welke het word ;-) Ik denk toch de Canon IP5000...
    Daar was ik ook tussen aan het twijfelen > de canon die jij zegt of mijn Epson stylus R300. Heb toch voor de Epson gekozen waarom weet ik al niet meer maar je zal zeker geen slechte koop doen.



Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. ricoh gel printer
    Door de jean in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 24 December 2005, 16:23
  2. welke printer raden jullie mij aan?
    Door veronique in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 3 November 2005, 13:07
  3. hp printer
    Door Red Wodka in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 3 November 2005, 00:12
  4. printer
    Door mamsie754 in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 3 June 2005, 11:48

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •