Pagina 11 van 35 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 343
  1. #101
    Erelid   Heezy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    1.476
    Bedankjes
    255
    Bedankt
    185 keer in 132 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Ik heb hier al gezegd dat de 6700XL een relablede 6600GT is. Medion doet dit altijd, geeft een eigen naam aan de kaarten in hun PC. De GPU wordt wel degelijk van NVIDIA ingekocht. Bij de vorige generatie van Medion waren het 9800XL kaarten. Die vind je officieel ook niet terug, maar waren gewoon MSI 9800 PRO kaarten, onder de naam van Medion. Die kaarten waren zelfs beter dan de officiële ATI kaarten, gezien hun overclockbaarheid.
    Ik vermoed dat het hier ook weer MSI kaarten zullen zijn, en dan weer relabled naar Medion. Dus over die kaart moet je je zeker geen zorgen maken, die is zeker goed. Wederom, zelfs beter dan de officiële 6600GT, aangezien de 6700XL hoger geclockt staat.
    En hun informatie ivm. met de drivers zijn correct, dus ik zie niet meteen in waar hun service niet goed is, tenzij je vragen hebt gesteld die ze niet hebben beantwoord.

  2. #102
    Geband   c3ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    198
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heezy
    Ik heb hier al gezegd dat de 6700XL een relablede 6600GT is. Medion doet dit altijd, geeft een eigen naam aan de kaarten in hun PC. De GPU wordt wel degelijk van NVIDIA ingekocht. Bij de vorige generatie van Medion waren het 9800XL kaarten. Die vind je officieel ook niet terug, maar waren gewoon MSI 9800 PRO kaarten, onder de naam van Medion. Die kaarten waren zelfs beter dan de officiële ATI kaarten, gezien hun overclockbaarheid.
    Ik vermoed dat het hier ook weer MSI kaarten zullen zijn, en dan weer relabled naar Medion. Dus over die kaart moet je je zeker geen zorgen maken, die is zeker goed. Wederom, zelfs beter dan de officiële 6600GT, aangezien de 6700XL hoger geclockt staat.
    En hun informatie ivm. met de drivers zijn correct, dus ik zie niet meteen in waar hun service niet goed is, tenzij je vragen hebt gesteld die ze niet hebben beantwoord.
    Moet jij me dan eens zeggen wat en hoe ik de forceware moet installeren he,als ik de melding krijg dat het stuurprogramma niks vindt voor de huidige hardware en dat het gaat afsluiten,en ik enkel op ok kan klikken!
    Dus zo correct zijn ze dan ook weer niet met hun info,gsc van hun kant!

  3. #103
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    1.219
    Bedankjes
    16
    Bedankt
    114 keer in 112 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    doe dan toch eens gewoon wat er wordt gezegd in de link die ik eerder postte... en zoals Heezy ook zei ... die inf. veranderen...

  4. #104
    Geband   c3ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    198
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanic
    doe dan toch eens gewoon wat er wordt gezegd in de link die ik eerder postte... en zoals Heezy ook zei ... die inf. veranderen...
    Kvindt geen links van u,en die inf file heb ik al veranderd helpt NIKS!
    En als deze link bedoelt : http://gsc.nettuning.nl/forum/viewto...r=asc&start=15 zeg ik al maar dat ik die geprobeert heb en ook NIKS!
    De kans zit er dik in dat de pc terug weggaat de vrijdag!De pc is ook virusvrij en trojanvrij dus....
    Laatst gewijzigd door c3ke; 20 December 2005 om 23:33

  5. #105
    Erelid   Heezy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    1.476
    Bedankjes
    255
    Bedankt
    185 keer in 132 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    How how, rustig. Ik weet dat ge gefrustreerd geraakt.

    1) download alvast de nieuwste drivers hier http://download.nvidia.com/Windows/8...ional_whql.exe

    2) Bewaar de gedownloade drivers, dus niet 'openen' kiezen maar 'opslaan' of 'opslaan als'

    3) Voer de installatie uit, specifier de directory waar je de drivers wil installeren als C:\Program Files\Nvidia\Drivers

    4) De eerste maal dat je dit probeert zal het niet lukken, maar don't worry dit is de bedoeling

    5) Sluit de installatie af & ga nu naar C:\Program Files\Nvidia\Drivers, hier moet je even zoeken naar het bestand nv4_disp.inf, verwijder alles wat in dit bestand staat & kopier er deze informatie in de plaats in > http://users.pandora.be/n11bzR/nv4_disp.inf! Dit is mijn eigen nv4_disp.inf degene ik al heb aangepast om te werken met de NVIDIA GeForce 6700 XL

    6) Sluit het bestand nv4_disp.inf af, indien er gevraagd wordt om de wijzigingen op te slaan uiteraard op JA/OK/YES drukken

    7) Terug van het begin, start de installatie & normaal moet nu de NVIDIA GeForce 6700 XL herkend worden & kan je de installatie volledig voltooien!
    --> als je dit hebt gedaan (en op voorwaarde dat er geen andere instellingen verkeerd staan), dan kan je hem best terugbrengen en andere vragen. Om op te sommen wat je allemaal moet nakijken gaat van BIOS over hardware tot software instellingen, en dan heb ik hier een paar pagina's. Bovendien mag een fabrieksfout in de hardware ook niet uitgesloten worden.

    En ik weet niet of ge het hier al hebt gezegd, maar hebt ge het bij andere spellekes ook?
    Laatst gewijzigd door Heezy; 21 December 2005 om 00:21

  6. #106
    Expert   greg's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2005
    Locatie
    Izegem
    Berichten
    623
    Bedankjes
    83
    Bedankt
    174 keer in 131 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    heb je die need for speed al eens geinstalleerd bij iemand die geen dual core heeft?

  7. #107
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heezy
    How how, rustig. Ik weet dat ge gefrustreerd geraakt.


    --> als je dit hebt gedaan (en op voorwaarde dat er geen andere instellingen verkeerd staan), dan kan je hem best terugbrengen en andere vragen. Om op te sommen wat je allemaal moet nakijken gaat van BIOS over hardware tot software instellingen, en dan heb ik hier een paar pagina's. Bovendien mag een fabrieksfout in de hardware ook niet uitgesloten worden.

    En ik weet niet of ge het hier al hebt gezegd, maar hebt ge het bij andere spellekes ook?
    @ Heezy > zou toch enorm zijn he moest er een hardware fout in zitten, dit is zijn 2de pc al > ligt volgens mij aan het spel en zeker niet meer aan pc. ( volgens mij )



  8. #108
    Erelid   Heezy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    1.476
    Bedankjes
    255
    Bedankt
    185 keer in 132 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Just, was ik al vergeten, mja als het de 2e pc al is, dan kan het bijna niet anders dan dat er ergens een foutje gemaakt wordt.

  9. #109
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    1.219
    Bedankjes
    16
    Bedankt
    114 keer in 112 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanic
    inderdaad hoor Heezy het is de eerste maal dat er problemen zijn met de originele drivers... de vorige hadden dit inderdaad niet...

    inderdaad volgens deze topic op GSC moet je de nv4_disp.inf aanpassen( 'k heb het nu zopas gevonden)

    http://gsc.nettuning.nl/forum/viewto...r=asc&start=15


    hier c3ke....

  10. #110
    Geband   c3ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    198
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanic
    hier c3ke....
    Zal he voor de ZOVEELSTE keer nog eens zeggen,dat ik deze al geprobeert heb en niks!
    En heb vandaag weer een mail gehad van gsc en ze spreken hun eigen dus vierkant tegen!
    Eerst zeggen ze om de drivers van de medion website af te halen alsook de drivers forceware van de nvivia website!Allemaal gedaan helpte niks,stuur hen een mailtje terug,en nu moet ik plots de drivers downloaden van hun website en nvieuw van nvidia,en de forceware werkt idd niet zeggen ze omdat het een GEMODIFICEERDE (verbeterde, getunede, aangepast aan uw pc maar dus niet herkend op nvidia) nvidia vga kaart is.
    Nog iets vergeten te melden!
    Met men neef zij videokaart (geen 6700XL) gaat het spel supergoed,met deze videokaart niet!Is al de 2de pc met net dezelfde fenomenen als de vorige!Kan geen toeval zijn denk ik!
    Wie vertelt er mij wat ik verkeerd doe?
    Ik installeer eerst de drivers van medion,dan installeer ik de 81.95 met aangepast inf file.

    Dit is dus wat ik doe!Wat doe ik verkeerd?Heb voor ik iets installeerde wel ALLES van de vorige drivers af de pc gedaan!
    Laatst gewijzigd door c3ke; 21 December 2005 om 20:18

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •