Pagina 34 van 35 EersteEerste ... 2432333435 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 331 t/m 340 van 343
  1. #331
    Geband   c3ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    198
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c3ke
    Betaal jij die telefoonkosten?Heb hen reeds een mail gestuurd ben nog steeds wachtende op een email van hun!
    5min aan de telefoon hangen en het enige dat je hoort is : wij verbinden u zo spoedig mogelijk door.En dan moet je voor problemen naar een 0900nr bellen.

    Hier is een log van men dxdiag,wie vertelt er mij wat er mis is eventueel:

    http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg...ted=1136581393
    Laatst gewijzigd door c3ke; 6 January 2006 om 23:07

  2. #332
    Erelid   Heezy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    1.476
    Bedankjes
    255
    Bedankt
    185 keer in 132 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c3ke
    Betaal jij die telefoonkosten?Heb hen reeds een mail gestuurd ben nog steeds wachtende op een email van hun!
    Zou wel het toppunt zijn :-). Heb eens snel gekeken, dit is het officiële forum voor help voor NFSMW. Daar zal je het snelste geholpen worden wsl.

  3. #333
    Geband   c3ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    198
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Hier is een log van men dxdiag,wie vertelt er mij wat er mis is eventueel:

    http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg...ted=1136581393

  4. #334
    Expert   greg's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2005
    Locatie
    Izegem
    Berichten
    623
    Bedankjes
    83
    Bedankt
    174 keer in 131 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    als je naar men vorige post kijkt,zie je dat je graka niet ondersteund word door het spel

  5. #335
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door greg
    als je naar men vorige post kijkt,zie je dat je graka niet ondersteund word door het spel
    greg, dat kan het niet maken hoor, ik speel BF2 nu met een 6600gt ( staat ook niet in lijst dacht ik ) en voor deze kaart speelde ik met een FX5200 BF2 en die stond zeker niet op de lijst.



  6. #336
    Geband   c3ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    198
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door greg
    als je naar men vorige post kijkt,zie je dat je graka niet ondersteund word door het spel
    En volgens mij zal je ook NOOIT geen enkel spel vinden dat deze graka zal ondersteunen.En waarom?Simpel,omdat het een medion (nvidia) ontwikkelde kaart is,en waar geen enkele spelfabrikant zal van afweten.
    En ik wou net eens gaan zieen op het forum van gsc en ja hoor,het forum ligt plat.
    De reden hiervoor zal wel zijn wegens de dreigingen van iemand om alles in het lang en het breed in de media gaan uit te smeren ver deze pc!
    Laatst gewijzigd door c3ke; 7 January 2006 om 01:28

  7. #337
    Expert   greg's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2005
    Locatie
    Izegem
    Berichten
    623
    Bedankjes
    83
    Bedankt
    174 keer in 131 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    ik heb een duits forum gevonden over de medion 8800 problemen met bepaalde games

    maar alweer gaat het over die forceware drivers


    http://grafikkarten.org/showthread-t_16262.html

  8. #338
    Erelid   Heezy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    1.476
    Bedankjes
    255
    Bedankt
    185 keer in 132 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c3ke
    En volgens mij zal je ook NOOIT geen enkel spel vinden dat deze graka zal ondersteunen.En waarom?Simpel,omdat het een medion (nvidia) ontwikkelde kaart is,en waar geen enkele spelfabrikant zal van afweten.
    En ik wou net eens gaan zieen op het forum van gsc en ja hoor,het forum ligt plat.
    De reden hiervoor zal wel zijn wegens de dreigingen van iemand om alles in het lang en het breed in de media gaan uit te smeren ver deze pc!
    Maar komaan :close, denkt ge nu echt dat ge den enigste zijt met PC probs bij een nieuwe config??? Die Medion PC is dan een hele goede pc hé. Ik heb voor mijn broer van de zomer een PC ineen gestoken, allemaal top componenten. Voor één of andere reden kreeg hij alleen maar corrupte downloads. Geen enkele download kon gebruikt worden. Na lang zoeken was ik erachter gekomen dat het een bug was in de hardware firewall van de NVIDIA nForce chipset. Wat ik dus wil zeggen, al had ge uwe maat ne PC laten samenstellen, dan was de kans even groot op problemen zene. Maar gij hebt ne pispaal nodig, en dat is GSC momenteel.
    En zoals ge ziet, ligt het zelfs ni eens aan uwe PC, maar aan NFSMW...
    Ksnap ni goe wat er nog gezegd moet worden om u da te laten inzien...

  9. #339
    Geband   c3ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    198
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heezy
    Maar komaan :close, denkt ge nu echt dat ge den enigste zijt met PC probs bij een nieuwe config??? Die Medion PC is dan een hele goede pc hé. Ik heb voor mijn broer van de zomer een PC ineen gestoken, allemaal top componenten. Voor één of andere reden kreeg hij alleen maar corrupte downloads. Geen enkele download kon gebruikt worden. Na lang zoeken was ik erachter gekomen dat het een bug was in de hardware firewall van de NVIDIA nForce chipset. Wat ik dus wil zeggen, al had ge uwe maat ne PC laten samenstellen, dan was de kans even groot op problemen zene. Maar gij hebt ne pispaal nodig, en dat is GSC momenteel.
    En zoals ge ziet, ligt het zelfs ni eens aan uwe PC, maar aan NFSMW...
    Ksnap ni goe wat er nog gezegd moet worden om u da te laten inzien...
    Ok,kzal er mij bij neerleggen dat het bij NFSMW zou kunnen liggen.
    Maar nu zal ik weer een hele domme vragen gan stellen :close
    Men collega heeft dus net dezelfde pc,en als het dan toch aan NFSMW ligt,waarom heeft hij deze problemen dan niet?
    En ik leg er mij dus voor de volle 100% bij neer dat het aan NFSMW ligt he,dus als het aan dit spel ligt moet men collega ook problemen ondervinden zo simpel is het volgens mij!

  10. #340
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    1.219
    Bedankjes
    16
    Bedankt
    114 keer in 112 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c3ke
    En ik leg er mij dus voor de volle 100% bij neer dat het aan NFSMW ligt he,dus als het aan dit spel ligt moet men collega ook problemen ondervinden zo simpel is het volgens mij!
    we kunnen het ook hier weer omdraaien... als het enkel en alleen hardware is dan zal het ook niet gaan op jou collega zijn pc... ik blijf er bij dat het een combinatie is van de op jou geïnstalleerde software... je hebt al moeten toegeven dat je bv. een andere antivirus er hebt op geplaatst...

    maar toen we je dit probeerden uit te leggen... werd je boos en scheld je ons ( onder een andere nic) uit voor al wat " schoon en lelijk" is en begin je dan nog in andermans thread dwaze dingen te posten ( van respect gesproken...) vandaar dat ik je dan zei dat je ergens ander moest gaan spelen met de blokskes... ( wist ik toen veel dat je al 28 jaar bent...)

    het lompe incestmanneke... ( hopelijk besef je; dat je hiermee wel zwaar over de schreef bent gegaan)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •