Pagina 35 van 35 EersteEerste ... 25333435
Weergegeven resultaten: 341 t/m 343 van 343
  1. #341
    Geband   c3ke's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    198
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanic
    we kunnen het ook hier weer omdraaien... als het enkel en alleen hardware is dan zal het ook niet gaan op jou collega zijn pc... ik blijf er bij dat het een combinatie is van de op jou geïnstalleerde software... je hebt al moeten toegeven dat je bv. een andere antivirus er hebt op geplaatst...

    maar toen we je dit probeerden uit te leggen... werd je boos en scheld je ons ( onder een andere nic) uit voor al wat " schoon en lelijk" is en begin je dan nog in andermans thread dwaze dingen te posten ( van respect gesproken...) vandaar dat ik je dan zei dat je ergens ander moest gaan spelen met de blokskes... ( wist ik toen veel dat je al 28 jaar bent...)

    het lompe incestmanneke... ( hopelijk besef je; dat je hiermee wel zwaar over de schreef bent gegaan)
    Ze zeggen dat het,het spel is,wel ik leg er bij neer!Maar waarom loopt het spel dan perfekt als ik al de software installeer en telkens het spel test,en vanaf de moment dat ik men antivirusscanner installeer en men internetkabel in steek is het naar de zak!
    En men collega heeft diene etrust erook afgegooid en diene avg erop gezet en heeft geen problemen.
    En weer ontwijken sommige mensen enkele vragen,en wringen ze hun in ALLE bochten om gelijk te krijgen.

    @vanic dat van het incestmanneke heb je ondertussen al 10x gezegd we weten het al hoor.
    En ga nog wat op het gsc forum wenen dat down is :close

  2. #342
    Expert   greg's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2005
    Locatie
    Izegem
    Berichten
    623
    Bedankjes
    83
    Bedankt
    174 keer in 131 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    je zou blij mogen zijn dat de hogere mensen van dit forum hun geduld nog bewaren voor jou,en je mag nog blij zijn ondanks het gescheld dat er toch nog mensen moeite doen om je te helpen,je zegt het nu zelf dat hij het incestmanneke al 10 keer vermeld heeft,dat is nog steeds stuk of 20 a 30 keer minder dan uw blokken gedoe,zet uw pc desnoods naast die van uwe collega en overloop alles maar dan ook alles zodat alles gelijk is,drivers,instellingen,cpu affiniteit,al is het een onnozel kabeltje,je zou beter dankbaar zijn voor wat velen al hier geprobeerd hebben om uit te leggen!!!

  3. #343
    Erelid   Heezy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    1.476
    Bedankjes
    255
    Bedankt
    185 keer in 132 posts

    Re: Need for speed most wanted medion 8800

    Bon, ik ben lang genoeg open-minded geweest in dit topic denk ik. Maar nu ga ik er een slot op zetten, want het trekt op niets meer. Wij blijven onszelf maar herhalen, en het gaat de off-topic toer op.

    Ik zal uit uw naam iedereen bedanken die mee heeft gezocht en veel tijd erin heeft gestoken. Als je alles hier leest kan een mens zich afvragen waar iedereen het geduld bleef halen. Dikke pluim iedereen .
    C3ke, voor u hoop ik dat ge de oplossing nog vindt.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •