Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 67
  1. #41
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    10 January 2006
    Berichten
    62
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: nvidia geforce 6700 xl (128mb)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door greg
    hij blijft maar volhoude lol
    Net een post van iemand gevonden op een ander forum:

    Ik heb op de Duitse site www.guru3d.com de Nvidia driver 83.10(is een betea versie) gedownload en geinstalleerd,allereerst de oude driver verwijderd,en nu kan ik paintshop pro 9 en X wel installeren,en het programma werkt perfekt.
    Misschien de moeite waard voor de mensen die problemen hebben met die grapka?

    Blijkbaar is het hier wel leuk.Al 3x een persoon op bannen gezet.En ik ben hier dan nog maar pas mmmmm leuk forum blijkbaar.
    Laatst gewijzigd door fortiske; 10 January 2006 om 21:52

  2. #42
    Expert   greg's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 October 2005
    Locatie
    Izegem
    Berichten
    623
    Bedankjes
    83
    Bedankt
    174 keer in 131 posts

    Re: nvidia geforce 6700 xl (128mb)

    dit was 3x dezelfde persoon

  3. #43
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    10 January 2006
    Berichten
    62
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: nvidia geforce 6700 xl (128mb)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door greg
    dit was 3x dezelfde persoon
    En het zou zodus is niet kunnen dat die persoon zijn leven wou beter?Als ik zijn laatste nick dan bekijk,zie ik toch geen negatieve post hoor.Tenzij u die wel ziet?

  4. #44
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    10 January 2006
    Berichten
    62
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: nvidia geforce 6700 xl (128mb)

    Trouwens nog is een klein vraag over de tempratuur van deze grapka.Hoeveel mag deze max zijn bij een game te hebben gespeeld?De mijne draait na een game op een 60 graden en als ik niet game steeds rond de 50 graden.
    En ik heb ook al in andere topics gelezen dat jullie de hertz van het scherm op 60 zetten voor te game?Maar doen jullie dit in een game zelf ofwat?Alleziens vindt ik het niet terug in mijn games dus...
    Laatst gewijzigd door fortiske; 11 January 2006 om 00:39

  5. #45
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    1.219
    Bedankjes
    16
    Bedankt
    114 keer in 112 posts

    Re: nvidia geforce 6700 xl (128mb)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door greg
    dit was 3x dezelfde persoon
    hij heeft nu al terug een andere nic ... maar misschien wil hij nu inderdaad wel zijn leven beteren...en ziet hij nu wel in dat we hem alleen maar willden helpen ... en stuurt hij nu geen PM's meer of e-mails

    @ fortiske om je hertz te veranderen...gewoon rechts klikken op je bureaublad>eigenschappen>instellingen>geavanceerd> beeldscherm>vernieuwingsfrequentie...
    en hier kun je dan kiezen welke frequentie

    de temperatuur van je kaart ligt binnen de perken... eventueel eens vergelijken met iemand anders zijn pc ( familielid bv...)

  6. De volgende gebruiker bedankt vanic voor deze nuttige post:

    fortiske (11 January 2006)

  7. #46
    Erelid   Heezy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Berichten
    1.476
    Bedankjes
    255
    Bedankt
    185 keer in 132 posts

    Re: nvidia geforce 6700 xl (128mb)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanic
    hij heeft nu al terug een andere nic ... maar misschien wil hij nu inderdaad wel zijn leven beteren...en ziet hij nu wel in dat we hem alleen maar willden helpen ... en stuurt hij nu geen PM's meer of e-mails
    Volledig mee eens. Zolanf het oude niet naar boven komt, geen probleem.

    Fortiske,

    uw temps zijn perfect normaal, en kijk wat Vanic zei ivm. refresh rate.

  8. #47
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    10 January 2006
    Berichten
    62
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: nvidia geforce 6700 xl (128mb)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanic
    hij heeft nu al terug een andere nic ... maar misschien wil hij nu inderdaad wel zijn leven beteren...en ziet hij nu wel in dat we hem alleen maar willden helpen ... en stuurt hij nu geen PM's meer of e-mails

    @ fortiske om je hertz te veranderen...gewoon rechts klikken op je bureaublad>eigenschappen>instellingen>geavanceerd> beeldscherm>vernieuwingsfrequentie...
    en hier kun je dan kiezen welke frequentie

    de temperatuur van je kaart ligt binnen de perken... eventueel eens vergelijken met iemand anders zijn pc ( familielid bv...)
    Viola zoals je zal zien vanic bedank ik je voor deze post ,maar wat je zei om die hertz te veranderen wist ik dus al wel,maar ik dacht dus dat het misschien ook mogelijk was in games zelf,maar blijkbaar niet dus.En bijmij staan die hertz momenteel op : 60 .Waarom op 60 hertz?Dit zou volgens bepaalde kenissen de geschikte hertz zijn voor 17inch tft's.
    En de temperatuur vraag stelde ik gewoon,omdat ik van iemand te horen kreeg dat die veel te hoog zou zijn.

    @admins,webmasters en co: fortiske zal de regels volgen,dus is er geen reden tot ban of ip adres blokkering.Dus gelieve het ip adresblokkeren af te zetten.

    Groeten,

    Fortiske
    Laatst gewijzigd door fortiske; 11 January 2006 om 19:20

  9. #48
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    10 January 2006
    Berichten
    62
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: nvidia geforce 6700 xl (128mb)

    Misschien ook is iemand vermelden dat er nieuwe drivers zijn voor de videokaart van nvidia?Ik zal de goede ziel uithangen en het dus melden
    De drivers zijn uit van 10.01.2006 en is de versie 81.96.Dit is dus maw de 2 update op 3 maanden.
    Laatst gewijzigd door fortiske; 11 January 2006 om 20:21

  10. #49
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    1.219
    Bedankjes
    16
    Bedankt
    114 keer in 112 posts

    Re: nvidia geforce 6700 xl (128mb)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fortiske
    Waarom op 60 hertz?Dit zou volgens bepaalde kenissen de geschikte hertz zijn voor 17inch tft's.
    En de temperatuur vraag stelde ik gewoon,omdat ik van iemand te horen kreeg dat die veel te hoog zou zijn.

    @admins,webmasters en co: fortiske zal de regels volgen,dus is er geen reden tot ban of ip adres blokkering.Dus gelieve het ip adresblokkeren af te zetten.

    Groeten,

    Fortiske
    wat voor merk tft heb je... ik heb een acer van 19" en ik kan kiezen van 60 tot 75... ik kies altijd voor het hoogste... maar dit kan enkel een persoonlijke voorkeur zijn.

    wat in het verleden is gebeurd ... spons en zand erover.... laten we nu samen proberen oplossingen te zoeken... en als de oplossing niet altijd het verhoopte resultaat geeft ... laat ons kalm blijven en verder zoeken... een pc kan een lastig ding zijn( zoals je zelf ook al hebt ondervonden)

  11. #50
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    10 January 2006
    Berichten
    62
    Bedankjes
    5
    Bedankt
    2 keer in 2 posts

    Re: nvidia geforce 6700 xl (128mb)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vanic
    wat voor merk tft heb je... ik heb een acer van 19" en ik kan kiezen van 60 tot 75... ik kies altijd voor het hoogste... maar dit kan enkel een persoonlijke voorkeur zijn.

    Ik heb ook een acer type AL1703 een 17inch scherm en kan kiezen net als jou tussen de 60 en 75 hertz.

    @admins,mods of webmaster:Wanneer verdwijnt die ip blokkering voormij?
    Laatst gewijzigd door fortiske; 11 January 2006 om 22:17

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. nvidia tnt 2
    Door gert300 in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 18 December 2005, 20:29
  2. Driver voor Nvidia GeForce 5200 Go
    Door flup in forum Grafische kaarten & monitors
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 17 July 2005, 12:52
  3. problemen met geheugenkaartje 128mb
    Door pekke54 in forum PC-randapparatuur en andere PC-hardware
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 30 May 2005, 18:02

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •