Hoe kan ik mijn pc upgraden van millenium naar windows 2000
want ik heb een mp3 speler gekocht en die draait niet onder millenium.
Graag een antwoord wat ik kan doen. Bedankt op voorhand
Hoe kan ik mijn pc upgraden van millenium naar windows 2000
want ik heb een mp3 speler gekocht en die draait niet onder millenium.
Graag een antwoord wat ik kan doen. Bedankt op voorhand
hey
waarom geen xp ipv 2000 ???
xp vindt toch automatisch de juiste drivers ???
@ gabriel: xp stelt zwaardere eisen aan je pc. We weten niet of zijn pc dat aankan.Oorspronkelijk geplaatst door gabriel
@ hermandauw: door een cd van windows 2000 te gebruiken. Ik zou daarbij niet kiezen voor upgrade, maar een nieuwe installatie.
Doe het volgende. Save eerst al je data. Installeer windows 2000 nadat je de boel formatteerde. Gebruik fat32 als bestandssysteem (is belangrijk , want al je data uit milenium is in dat bestandstype). Zet je data dan terug op je pc.
Gebruik dan volgend commando in start/ uitvoeren:
convert c: /fs:ntfs
Wanneer je de volgende keer je pc opstart zal dan je harde schijf omgezet worden in bestandstype NTFS (zonder enig verlies aan kwaliteit of data)
hey
che ik wil hier niet verder over diskuteren maar mijn 2 pc komen ook van ME gewoon een update ( 2001 ) en alles werkt perfekt zonder ook maar EEN iets te veranderen
de ene heb ik aan een gehandikapte gegeven en dan een nieuwe gekocht ( deze P4 - 2.6 -512ram ) en eerlijk het is een trage bak !!
met xp kan je ook updaten naar fat32 en erna conventeren naar ntfs zoals je voorstelde . natuurlijk wel eerst je persoonlijke gegevens veilig stellen voor je de beslissing neemt om een formaat uit te voeren
maar er berstaat wel een formule om te updaten naar xp zonder gegevens verlies , maar 100% gewaarborgt is dit niet
Hoi,
Als ik even mag?:
Ik had vroeger op een oude laptop Win ME staan en wou die toen ook updaten nr 2000, heb dat gedaan en ontzettend veel probs gehad. Dan heb ik wat opzoekwerk gedaan en uiteindelijk heb ik op de microsoft site gevonden dat je een Win ME niet mag updaten naar een Win 2000, de exacte reden weet ik niet meer, maar in ieder geval mocht het niet volgens Microsoft.
grtz, Goldie
Peace,
Goldie
Iemand bedanken is maar een kleine moeite
Voor zover ik het korte leven van windows ME heb geweten, was dat een stand-alone-versie. Het kon zelf niet geupdate worden vanaf andere platforms en dus bewijst het hier ook weer hoe nukkig het kan zijn met de volgende versies. Als je beschikt over andere Windows behalve die ME, zet je die er best op, zuivere installatie, dus op een geformatteerde HD. Zelfs als je pc niet zwaar genoeg is voor hoger dan 2000, kan je nog teruggaan naar 98, met als nadeel dat je dan wél alle drivers bijeen zal moeten zoeken.
Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's
Kheb in 2001 computer gekocht met ME op is nog geen jaartje nadien geupgrade naar XP Pro.
Niet echt problemen.
Ik had problemen doordat ik geen virusscanner installeerde.
Sig was te groot
Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers