Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Van tragen pc rappe

Up-to-date   virtueel2006's schermafbeelding
    Bedankjes
    92
    Bedankt
    1 keer in 1 post

Uitroep re; jongeren

een vriend van mij vroeg eens te zien naar de pc van zijn zoon ,
    traag zeer traag heb er alles dat ik nie ken af ge smeten geframanteert start menu aan gepast ne paar truks van hier gebruikt en wat raad je diene pc loopt als nieuw nu de vraag:zat daar alle soorten p2p verbindingen op broadcast dingens en veel rare sites 18+ kom dat dan daar door dat ne pc traag wordt?trouwen enorm veel spy ware viruske of 20 300van die gevaarlijke dinges da norton zegt registers opgekuist ja wadde hoeveel onbekende dinges die daar op zaten amaai zeg....... kom dat dan van zo een soort sites of bestaan er goeie die geen brol op uwe pc nalaten,
    ja kweet dat het misschien dom is wa da vraag ,graag een eerlijk antwoord.
    vriendelijke groeten virtueel
    interseert wa voor pc da was a.m.d had daar nog nooit van gehoord,kende enkel pentuims en moe zeggen da die AMD nie slecht is

HANNELORE_COUCK
    Gast
    wel er bestaan goede sites, denk maar eens aan ivanhoejupiler (wat krijg ik nu?? ) en ja van 18+ (of hoe je het ook wil noemen) krijg je tonnen spyware,.... binnen, en p2p verbindingen vertragen je pc ook, vooral omdat mensen ook de bestanden die jij download, downloaden van jou, je kan dat meestal oplossen door bij opties "delen" (of iets overeenkomstig) uit te schakelen, als dat je vraag was natuurlijk want ik begrijp eerlijk gezegd weinig van je tekst

3. De volgende gebruiker bedankt HANNELORE_COUCK voor deze nuttige post:

virtueel2006 ( 6 april 2006)

Geek   Milo's schermafbeelding
    Bedankjes
    501
    Bedankt
    488 keer in 377 posts
    Zie .....
    Inderdaad , wa vertraagt er een pcken ?
    Een te volle harde schijf
    Te weinig ram .
    En nu komt het :
    Spyware , Addware , Virussen ........ Processen die blijven haperen .... , Norton Av , allerhande programma's die samen opstarten met de boot van u machine ....
    Zie .
    Doe die mens een plezier .
    Ga C Cleaner ook eens afhalen en laat da eens draaien , ge gaat daar ook van verschieten .
    Ik heb zo ooit eens een pcken gehad die , ja en je leest goed , tussen de logon en het opstartmuziekje een tijdspanne gaf van 15 min ..................... op ne P4 3.2
    Nja oorzaken waren 5860 Spyware entries
    en in Ccleaner vond hij over de 15000 errors .
    Hoe da et komt da die jongen nooit een andere foutmelding kreeg , ik weet het niet
    United tegen de Spyware
    Bunnyman
    If you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem

5. De volgende gebruiker bedankt Milo voor deze nuttige post:

virtueel2006 ( 6 april 2006)

mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Bedankjes
    12.965
    Bedankt
    31.222 keer in 11.721 posts
    Hannelore, 'k moet je bijvallen meiske. Soms is het hier echt wel puzzelen om te weten waar het nu juist over gaat. In elk geval heeft hij blijkbaar wel een oplossing gevonden en geven jullie de goeie info.

Medewerkers gevraagd voor IT-nieuws, Windows all, Besturingssystemen!!! Ben je gemotiveerd? Contacteer dan één van de admin's

7. De volgende 2 gebruikers bedanken compuchrisje voor deze nuttige post:

Milo ( 5 april 2006), virtueel2006 ( 6 april 2006)

PC-Freak   cruwero's schermafbeelding
    Bedankjes
    10
    Bedankt
    265 keer in 242 posts
    Je heb je best gedaan maar in een ommezien van tijd is het precies weer hetzelfde ik spreek uit ervaring,Als je dan zegt of dat dan is het vaak ja ja en ze zijn blij dat je weer weg bent want dan kunnen ze de gang weer gaan:
    Henk

9. De volgende gebruiker bedankt cruwero voor deze nuttige post:

Milo ( 5 april 2006)

Bedankjes
    501
    Bedankt
    488 keer in 377 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cruwero
    Je heb je best gedaan maar in een ommezien van tijd is het precies weer hetzelfde ik spreek uit ervaring,Als je dan zegt of dat dan is het vaak ja ja en ze zijn blij dat je weer weg bent want dan kunnen ze de gang weer gaan:
    Henk
    idd know the feelin .... mag slotjen op zeker ?
    United tegen de Spyware
    Bunnyman
    If you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem

Up-to-date   virtueel2006's schermafbeelding
    Bedankjes
    92
    Bedankt
    1 keer in 1 post

Goed quote=compuchrisje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door compuchrisje
    Hannelore, 'k moet je bijvallen meiske. Soms is het hier echt wel puzzelen om te weten waar het nu juist over gaat. In elk geval heeft hij blijkbaar wel een oplossing gevonden en geven jullie de goeie info.
    lieve mensen allemaal ; moet er wel bij zeggen dat ik het nie alleen gedaan hebt diene pc.heb tips en hulp gekregen van een lid hier op de site maar we leren rap als je min. 15u per dag achter een scherm zit leer je veel en een paar keer per dag hier op de site = zeer leerzaam dank aan iedereen hier virtueel

Bedankjes
    501
    Bedankt
    488 keer in 377 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door virtueel2006
    lieve mensen allemaal ; moet er wel bij zeggen dat ik het nie alleen gedaan hebt diene pc.heb tips en hulp gekregen van een lid hier op de site maar we leren rap als je min. 15u per dag achter een scherm zit leer je veel en een paar keer per dag hier op de site = zeer leerzaam dank aan iedereen hier virtueel
    idd...
    Ik zit dagelijks ook minimum 16u voor da schermken .
    Heb hier denk ik wel al alles de revue zien paseren ........
    Euhm en al doende leert men ....

GreetingZzzzz
    United tegen de Spyware
    Bunnyman

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten