een vriend van mij vroeg eens te zien naar de pc van zijn zoon ,
traag zeer traag heb er alles dat ik nie ken af ge smeten geframanteert start menu aan gepast ne paar truks van hier gebruikt en wat raad je diene pc loopt als nieuw nu de vraag:zat daar alle soorten p2p verbindingen op broadcast dingens en veel rare sites 18+ kom dat dan daar door dat ne pc traag wordt?trouwen enorm veel spy ware viruske of 20 300van die gevaarlijke dinges da norton zegt registers opgekuist ja wadde hoeveel onbekende dinges die daar op zaten amaai zeg....... kom dat dan van zo een soort sites of bestaan er goeie die geen brol op uwe pc nalaten,
ja kweet dat het misschien dom is wa da vraag ,graag een eerlijk antwoord.
vriendelijke groeten virtueel
interseert wa voor pc da was a.m.d had daar nog nooit van gehoord,kende enkel pentuims en moe zeggen da die AMD nie slecht is![]()
![]()

(wat krijg ik nu??
) en ja van 18+ (of hoe je het ook wil noemen) krijg je tonnen spyware,.... binnen, en p2p verbindingen vertragen je pc ook, vooral omdat mensen ook de bestanden die jij download, downloaden van jou, je kan dat meestal oplossen door bij opties "delen" (of iets overeenkomstig) uit te schakelen, als dat je vraag was natuurlijk want ik begrijp eerlijk gezegd weinig van je tekst

Favorieten/bladwijzers