Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 8910
Weergegeven resultaten: 91 t/m 91 van 91
  1. #91
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    1.219
    Bedankjes
    16
    Bedankt
    114 keer in 112 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heezy
    Nojs had geen fan aan de zijkant (en dus begin van zijn luchtpijp). Daarom moest die eraf. Maar ik ben ook geen voorstander van luchtpijp met fan, maar dat is al pakken beter dan zonder.
    de luchtpijp maakt " verbinding "met de fan op je CPU ... en deze zit er enkel maar omdat je fan op de cpu rechtstreeks ( verse) lucht zou kunnen aanzuigen van buiten de case (vanaf de zijkant) ... door de pijp zuigt je fan " geen" lucht aan vanin de case. ( dus deze is koeler)
    daarom zit er in de luchtpijp geen fan ...

    deze pijp kwam er enkel om "heethoofd" prescott te kunnen koelen

    Ik meen te hebben gehoord op het werk ... dat het nooit goed is een fan te laten blazen op een fan.. ( wel niet in pc's ... wel voor andere electronica die dient te worden gekoeld)

    maar ik denk eerder dat Njos een nieuwe case wil ipv. zijn cpu koeler te houden
    zijn kameraards Prescott heeft 52° ... met meer fans en de fan op de cpu draait bijna maximaal ... 3700rpm zonder pijp ...zijn cpu heeft 59° met 1 fan op de cpu die ongeveer 700rpm draait met zijn pijp...

    dus ik blijf erbij als hij de temp van de cpu( echt )naar beneden wil hij enkel een nieuwe cpu koelblok nodig heeft ipv. de boxed koeler...


    inderdaad een zijfan kan ter hoogte van de graka staan... alleen zit er hier dan geen zo'n pijp op ... de pijp zit ter hoogte van de cpu...


    in mijn tybotech case ... zit een luchtpijp ter hoogte van de cpu met daaronder een 120mm fan ter hoogte van de graka...
    Laatst gewijzigd door vanic; 14 April 2006 om 11:05

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Reacties: 10
    Laatste bericht: 30 December 2005, 13:03
  2. mb en aansluiting case kloppen niet
    Door bike devil in forum Processoren, moederborden en geheugen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 3 June 2005, 12:29

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •