Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Gevorderd   Praga Khan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    448
    Bedankjes
    51
    Bedankt
    13 keer in 7 posts

    About Woordassociatiespel (a/d moderators)

    Heb al een en ander gelezen pro/contra hierover en kom nu zelf vast te stellen
    dat als je in je/een profielpagina de link <zoek alle onderwerpen met...> aanklikt je door het bos de bomen niet meer ziet omdat alle posts van het topic woordassociatiespel mee opgenomen zijn kan je er voor zorgen dat deze topic niet mee in deze lijst word opgenomen??
    Je kan misschien ook van tijd tot tijd eens alles gewoon in een simpel TXT bestandje opslaan
    en een linkverwijzing hiernaartoe plaatsen (behalve de 20 laatste) en dan al de overige wissen daar gaat volgens mij niemand iets op tegen hebben en hou je toch iets leuks zonder de negatieve gevolgen ervan.
    ik vraag mij af of hier een record voor bestaat allez zoals Guinnes book of...
    als dat zo is kun je dan een soort van counter zetten (aantal posts kan je zo zien) maar bvb dag X & X versch. personen
    maar dat is mischien wat veel gevraagd vermits het hier een helpdesk voor P.C. forum is maar aan de andere kant heb ik Ivanhoejupiler ook zien groeien van alleen maar dat tot een babbelhoek en fun site etc etc. en het geeft toch altijd wat extra sfeer op de nu al goede site
    geef me jullie bedenkingen hierover aub want ik denk dat het anders binnenkort afgelopen is met het Woordassociatiespel
    "I Smell Your Sweat On My Skin
    Breakfast In Vegas On C*cain* And Gin

  2. #2
    PC-Freak   robbedoeske_007's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 May 2005
    Locatie
    Gent
    Berichten
    860
    Bedankjes
    172
    Bedankt
    100 keer in 64 posts
    groot gelijk praga khan


  3. #3
    Gevorderd   RichKE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Bilzen Limburg
    Berichten
    137
    Bedankjes
    92
    Bedankt
    36 keer in 18 posts
    zelfde mening en voor de rest maak ik daar geen woorden aan vuil!!!


    RichKE.

  4. #4
    Ivan
    Gast
    Het team van ivh is altijd maar bezig de website te verbeteren.
    Alles word vrijwilig gedaan, niemand heeft er iets aan van verdienste.
    Deze website word gesponsord door 1-eurohost waar de server staat.
    De server word onderhouden met geheugen door Back office de rest is alles uit eigen zak.
    Jelle en snakey zijn daar heel goed in maar, alles kan niet gratis blijven dat weten zij ook.
    Sommige dingen kosten € dat firma's ontwerpen , en daar voor heeft ivh geen budget voor.

  5. #5
    Erelid   Jelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    3.061
    Bedankjes
    248
    Bedankt
    4.982 keer in 1.801 posts
    De zoekfunctie kan erg gemakkelijk uitgeschakeld worden in bepaalde fora, maar echt ideaal lijkt me dat ook niet. Wil je die fora echt niet opnemen, doe dan een geavanceerde zoekpoging met die fora uitgesloten. Je link tussen txt-bestanden en de zoekfunctie begrijp ik niet echt.

    Die topic heb ik al eens gezien, maar waarom zouden wij daarmee een record willen vestigen? En als je dat wilt doen: er zijn veel fora die dit al hebben gedaan (en er nog mee bezig zijn) en met enkele duizenden kom je er niet, ik zou het eerder in honderdduizenden (tegen het miljoen aan) uitdrukken. Ook was ik van plan die topic te splitsen als hij te lang werd, erg grote topics openen is immers een vrij intensieve actie voor een server, daarom werkt men ook op de meeste fora met verschillende delen (topic x deel y) bij grote/eeuwig durende topics om het overzichtelijk te houden en ervoor te zorgen dat het geen eeuwigheid duurt voor het topic geladen is.

  6. #6
    Gevorderd   Praga Khan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    448
    Bedankjes
    51
    Bedankt
    13 keer in 7 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jelle
    Je link tussen txt-bestanden en de zoekfunctie begrijp ik niet echt.



    Awel jelle hetgeen ik wil zeggen is om van tijd tot tijd alle reactie's in het topic WrdAss.-spel over te nemen in een simpel documentje bvb WrdAss.-spel.TXT dan wis je alle originele met als voordeel dat ze nergens in de zoekresultaten terechtkomen maar zij die alles nog eens willen overlopen vinden in het verdere verloop van dit topic (counter niet ressetten dus) de bvb laatste 20 originele reacties en een link naar de vroegere die nu in een simpel .TXT bestandje zitten MAW we zitten nu aan Pag. 126 ------> maal 30 reactie's per pagina die worden netjes opgeslagen in een TXT of ander doc file die je als link terugvind in het topic. Er wordt gewoon voortgeteld pag 126 dus maar je houd uiteraard minstens de/het laatste reactie/woord
    En ge hebt geen server belasting (voor een tijdje) maar iedereen kan via de link alles nog eens overlopen

    Ziezo ik hoop dat ik een beetje duidelijk was t'is maar een ideetje hoor maar denk wel dat je dan geholpen bent
    Laatst gewijzigd door Praga Khan; 16 April 2006 om 17:04
    "I Smell Your Sweat On My Skin
    Breakfast In Vegas On C*cain* And Gin

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •