Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Ubuntu

  1. #1
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts

    Ubuntu

    Hoi allemaal. Ben overgestapt naar Ubuntu en ben blij dat ik die stap gezet heb. Een wereld van verschil tegenover de windows XP versie die ik heb. Toch blijf ik nog mijn oude windows voor een stuk trouw omdat daar een hoop software opstaat die ik door en door ken en ik Ubuntu en de software van linux nog moet leren gebruiken. Ik heb nu een ietwat raar probleem. Mijn muis en toetsenbord zijn van logitech en beiden draadloos. In Ubuntu werkt die perfect behalve de sneltoetsen die speciaal voor instenet bestemd zijn maar dat vind ik niet erg. In windows echter kan ik plots mijn muis niet meer gebruiken. Er blijkt een probleem te zijn met de installatie van mijn USB en het apparaat werkt niet correct. Een eerdere back-up geeft geen oplossing aan het probleem dus ik meen dat het te maken heeft met de installatie van Ubuntu. Heeft iemand nog zo iets voorgehad? Wat is de mogelijke oplossing?

  2. #2
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Hallo, ja ik weer. Blijkbaar heeft Ubuntu twee van mijn 6 usb's uitgeschakeld. Mijn keyboard en muis werken weer perfect maar dan wel via de niet gebruikelijke USB poort. Hier mag dus een slotje op.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •