Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18

Discussie: GPS dvd kopiëren

  1. #11
    Beginner  
    Geregistreerd
    19 May 2005
    Berichten
    7
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    Inderdaad, wat heeft dit te maken met welke wagen ik rijd!! een mercedes is niet duurder of een bmw of een audi, maar alvast bedankt voor de hulp, zal nog eens proberen met een ander merk dvd

  2. #12
    PC-Freak  
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Berichten
    1.219
    Bedankjes
    16
    Bedankt
    114 keer in 112 posts
    @Wayne
    wordt eens wakker ... bijna iedere wagen heeft nu op de een of andere manier een GPS... ( bij sommige goedkopere modellen gaf men bv. een PDA of stand alone GPS )
    en als TS nu een Mercedez koopt hij doet nog altijd met zijn geld wat hij wil ( ik denk eerder dat je jaloers bent... )


    btw. als je een originele DVD hebt dan mag je deze backuppen voor eigen gebruik... om bv. de originele te sparen...

    de DVD is gekopiëerd... hij wordt alleen niet altijd gelezen... en dit kan inderdaad te maken hebben met de snelheid van schrijven of met de gebruikte media...
    Laatst gewijzigd door vanic; 1 June 2006 om 20:33

  3. #13
    Beginner  
    Geregistreerd
    19 May 2005
    Berichten
    7
    Bedankjes
    0
    Bedankt
    0 keer in 0 posts
    De dvd kon ik gewoon kopiëren met nero, maar werkte niet, met alcohol wel, maar met problemen, zoals ik reeds gemeldt had, en inderdaad met de originele heb ik geen problemen, als je een computer hebt met dvd writer wil je ook wel weten of je dit kan kopiëren.
    Ik wil tenslotte maar een kopie maken van iets dat ik gekocht heb, ik denk dat er meer illegale kopien gemaakt worden en gebruikt worden dan legale

  4. #14
    Erelid   Wayne's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 May 2005
    Locatie
    Turnhout
    Berichten
    422
    Bedankjes
    109
    Bedankt
    58 keer in 38 posts
    Stel dus voor om nog eens te proberen met een ander schrijfprogramma.
    probeer anders is met clone dvd of golden hawk
    te vinden op deze url's
    http://nederland.softpicks.net/softw...VD_nl-2556.htm
    http://www.goldenhawk.com/download.htm
    Laatst gewijzigd door Wayne; 1 June 2006 om 21:10

  5. #15
    PC-Freak   zariash's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    1.223
    Bedankjes
    111
    Bedankt
    271 keer in 218 posts
    ik toch maar voorzichtig zijn met die kopie want ik ken iemand die ook zo'n
    systeem heeft en de verkoper heeft tegen hem gezegd als de navigatie blokkeert door het gebruik van een gekopieerde dvd (wat al voorgekomen is)
    dan vervalt je garantie en zullen alle kosten aangerekend worden .hij heeft er wel bij verteld als je dvd beschadigd is hij hem wel kan laten vervangen .
    maar heeft er ook bijgezegd dat je de dvd er niet steeds hoeft uit want heel europa staat toch op deze dvd.
    grtjs

  6. #16
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zariash
    ik toch maar voorzichtig zijn met die kopie want ik ken iemand die ook zo'n
    systeem heeft en de verkoper heeft tegen hem gezegd als de navigatie blokkeert door het gebruik van een gekopieerde dvd (wat al voorgekomen is)
    dan vervalt je garantie en zullen alle kosten aangerekend worden .hij heeft er wel bij verteld als je dvd beschadigd is hij hem wel kan laten vervangen .
    maar heeft er ook bijgezegd dat je de dvd er niet steeds hoeft uit want heel europa staat toch op deze dvd.
    grtjs
    Als die blokkeerd, steek je gewoon de originele terug in, of je neem de originele mee naar garage om te bewijzen.

    en van die 2de dvd erbij kopen omdat hij mercedes heeft. > denk je nu echt dat de garage die dingen zo maar meegeven tegen 100 en duur. > bij elke navigatie zit 1 exemplaar, dan zal jij er eens 2 gaan vragen, dus zouden ze voor u speciaal de dvd van een andere MERCEDES eruit nemen om u cadeau te doen. Die garagisten zijn geen kiekes hoor.
    Laatst gewijzigd door Clioke16V; 2 June 2006 om 12:31



  7. #17
    PC-Freak   zariash's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    1.223
    Bedankjes
    111
    Bedankt
    271 keer in 218 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clioke16V
    Als die blokkeerd, steek je gewoon de originele terug in, of je neem de originele mee naar garage om te bewijzen.

    en van die 2de dvd erbij kopen omdat hij mercedes heeft. > denk je nu echt dat de garage die dingen zo maar meegeven tegen 100 en duur. > bij elke navigatie zit 1 exemplaar, dan zal jij er eens 2 gaan vragen, dus zouden ze voor u speciaal de dvd van een andere MERCEDES eruit nemen om u cadeau te doen. Die garagisten zijn geen kiekes hoor.
    als hij blokkeert wil zeggen dat de dvd niet meer wordt uitgeworpen
    grtjs

  8. #18
    Geek   Clioke16V's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Laakdal
    Berichten
    1.993
    Bedankjes
    348
    Bedankt
    403 keer in 234 posts
    Euh waarom dat ? de software kan ook haperen alleen > dan gaat de dvd er wel uit + als hij de originele heeft en dit kan bewijzen zal dit geen problemen geven.



Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. dvd kopieren
    Door rommeke in forum Opslagmedia
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 5 May 2006, 10:31
  2. cd kopieren !
    Door gentle suzy in forum Opslagmedia
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 28 January 2006, 21:11

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •