Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Expert   kurt0015's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Gruitrode
    Berichten
    584
    Bedankjes
    113
    Bedankt
    186 keer in 97 posts

    Probleem bij format harde schijf

    Ey, iedereen ik heb men harde schijf dus verdeeld in 3 stukke namelijk C (Windows), D (Data), E (Backup). Heb dus met zeer veel moeite met veel tools enzo moeten doen om D (Data) te formateren en E (Backup). Ik formateer deze partities omdat ze in windows foutmelding gave als ik op een bepaalde map op die schijf klikt dan gaf hij de foutmelding dak E, D moest formateren dit lag eraan op welke schijf ik zat. Maar nu zou ik voor de zekerheid C ook nog es willen formateren zodat de windows ook in orde kan maken ik heb geprobeert via de windows cd maar dan gaf hij een foutmelding.

    Hier onder laat ik wat screens zien van het probleem:
    http://www.pcstekje.be/images/overige/screen3.jpg (Deze foutmelding gaf hij eerst dat hij de harde schijf niet meer vond nadat ik herstarte was die terug).
    http://www.pcstekje.be/images/overige/screen4.jpg (Deze foutmelding geeft hij wanneer hij dus bij 100% is bij het formateren volgens mij loopt het mis bij 69% na deze gaat hij ineens super snel en dan vervolgens error).

    Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen. Gelukkig had ik een backup gemaakt van alle bestanden zodat ik nu niks kwijt ben. Op deze pc heb ik nog garantie ga morgen zelf naar die pc winkel. Maar zou toch willen weten wat het probleem nu net is want zou als het kan de windows er nog zelf willen opzette da maakt het makkelijker dan kan ik eveneens mijn test software erop zetten. Om de pc winkel eveneens ook de temps die ik al in een andere topic besproken had laten zien.

  2. #2
    Erelid   bike devil's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    west-vl Wingene
    Berichten
    467
    Bedankjes
    80
    Bedankt
    27 keer in 24 posts
    zijn je sata drivers wel geinstalleerd

    indien een sata natuurlijk maar ik vermoed van wel

  3. De volgende gebruiker bedankt bike devil voor deze nuttige post:

    kurt0015 (26 June 2006)

  4. #3
    Expert   kurt0015's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Gruitrode
    Berichten
    584
    Bedankjes
    113
    Bedankt
    186 keer in 97 posts
    Kan ik dit gewoon via Maxblast want het is een maxtor hd? Normaal moete die er toch opstaan er staat nu een windows versie op maar dan helemaal beschadigt enzo daarom wil ik die formateren. Dus denk wel dat die drivers erop staan.

    Ik vond dit http://gathering.tweakers.net/forum/...ages/1025406/0 en mijn moederbord een asus A8N-SLI SE heeft nforce set4 dus dit kan het probleem zijn niet? Is daar mss nu een update voor of hoort dit al gefixt te zijn?

    EDIT: Ey hier benk terug op de pc waar ik de problems op had. Ik heb dit opgelost via Maxblast 4 deze kon de partities formateren waardoor ik windows kon installeren en alles loopt nu weer perfect heb bijna alles software en drivers enzo geinstalleerd/geconfigureert. Dus hier mag slotje op. Btw bedankt Bike_devil voor je hulp he.
    Laatst gewijzigd door kurt0015; 26 June 2006 om 20:42

  5. #4
    Erelid   bike devil's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    west-vl Wingene
    Berichten
    467
    Bedankjes
    80
    Bedankt
    27 keer in 24 posts
    graag gedaan

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. 2de schijf format in XP
    Door Jefke in forum Opslagmedia
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 9 May 2006, 21:42
  2. Reacties: 17
    Laatste bericht: 1 April 2006, 17:10
  3. Probleem met harde schijf???
    Door tosh in forum Opslagmedia
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 27 December 2005, 19:35
  4. probleem harde schijf
    Door leeuw274 in forum Opslagmedia
    Reacties: 13
    Laatste bericht: 1 October 2005, 21:32
  5. Harde schijf probleem
    Door IlPadrino in forum Opslagmedia
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 13 June 2005, 17:43

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •