Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Gevorderd   RichKE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Bilzen Limburg
    Berichten
    137
    Bedankjes
    92
    Bedankt
    36 keer in 18 posts

    Sigmatel USB 2.0 IrDA Bridge

    direct met de deur in huis vallen: hoe moet ik een foto, of een ringtone of iets dergelijks uploaden, met IR, van mijn pc naar een gsm? Het is een Nokia 6020 en de IrDA is een Sigmatel.
    Met bluetooth is dat met mijn gsm, een Nokia 6600, geen enkel probleem maar van infrarood heb ik geen kaas gegeten zulle, en mijn echtgenote wil ook wat kunnen sturen van de pc naar haar gsm.... vandaar mijn vraag.


    RichKE.

  2. #2
    Gevorderd   pitbull.spikey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    287
    Bedankjes
    28
    Bedankt
    28 keer in 14 posts

    re

    Heeft je pc wel een infrarood ontvanger?? want dit zit meestal niet standaard op een pc.Dus eerst even chekken vriend

  3. #3
    Gevorderd   RichKE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Bilzen Limburg
    Berichten
    137
    Bedankjes
    92
    Bedankt
    36 keer in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pitbull.spikey
    Heeft je pc wel een infrarood ontvanger?? want dit zit meestal niet standaard op een pc.Dus eerst even chekken vriend
    heeft mijn pc wel degelijk, zelf erin gezet, onder de vorm van een Sigmatel USB 2.0 IrDA Bridge zoals in de titel van mijn vraag staat!!! Niet gezien?? Tis je vergeven!
    Maar nu heb ik je of jullie wel iets positiefs te melden: het probleem is opgelost dank zij het installeren van Nokia Pc Suite op mijn pc en daar staat alles in van Bluetooth tot en met Infra Red. En nu kan ik van de pc naar de gsm en virsa versa zenden.

    bedankt voor de reactie en tot ....
    Laatst gewijzigd door RichKE; 27 June 2006 om 22:12


    RichKE.

  4. #4
    Gevorderd   pitbull.spikey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    287
    Bedankjes
    28
    Bedankt
    28 keer in 14 posts

    re

    aaaaa kwist niet dat je de dag van vandaag ook al usb sticks " erin" moest plaatsen in je pc ??? lol

  5. #5
    Gevorderd   RichKE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Bilzen Limburg
    Berichten
    137
    Bedankjes
    92
    Bedankt
    36 keer in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pitbull.spikey
    aaaaa kwist niet dat je de dag van vandaag ook al usb sticks " erin" moest plaatsen in je pc ??? lol
    Je hebt gescoord!!!! 1-0 voor jou!! 'k kan ermee leven hoor, mijn ( zoete) wraak komt nog


    RichKE.

  6. #6
    Gevorderd   pitbull.spikey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    287
    Bedankjes
    28
    Bedankt
    28 keer in 14 posts

    re

    Tgaat mij niet over scoren ze of niet ik vind het aleen enorm afronterend dat een mens de tijd en de moeite neemt om te antwoorden op vragen van mensen en waar ze dan nog eens doorsteken van pfff " niet gezien mischien".En ok ik sta open voor elk duel of je "wraakactie" maar kzal u wel zeggen vriend eenmaal je zo een woorden in de mond hebt genomen moet je ervoor wel zorgen dat je ze kan waarmaken dus ik kijk er al naar uit maar maak wel waneer je aanvalt geen jupilerke teveel op te hebben e

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •