Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 36 van 36
  1. #31
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Alles staat zoals het hoort,als u in de versie die u nu gebruikt die twee menu's met die HORIZONTALE pijlen nog ziet staan dan begrijp ik er niets meer van.In mijn vorige pic zie je hoe het er uit ziet als ik op opties klik


  2. #32
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.885
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.626 keer in 1.037 posts
    Klik ook eens op opties en dan naar visualization en dan op start stop plug in , Ga dan terug naar beeld en zie dat bij visualization een vink je staat gaat het dan ?

  3. #33
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.885
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.626 keer in 1.037 posts
    Zoals je ziet staat heel vanonder 5.24 op mijn taakbalk .
    En zoals je ziet heb je dan dat visualization scherm en helemaal rechts heb je een optie knop staan (zie verticaal pijl).
    De reden dat ik juist zei van op de optie knop in het midden te klikken , was omdat mijn config nog open stond (zie juist onder community picks) , was een klein beetje een uitleg foutje Dus ja ik heb die horizontale pijltjes nog

  4. #34
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Hier gaan we weer..allereerst bedankt voor al uw hulp tot hiertoe!
    Volgens dat ik kan zien hebt u niet de nederlandse skin of anders een andere dan de mijne.Als ik de Engelse modern skin neem ziet het er bij mij bijna uit zoals bij u,met als enige verschil het menu dat te zien is als je op die opties pijl klikt.zie pic ,spreekt voor zich.In mijn modern.NL staat de optiesknop in het midden van het vis.venster wijkt ook helemaal af van wat u toont.

    Waneer ik op opties klik in het winamp venster en start stop vis. dan start/stopt de vis.en is het vinkje bij beeld ook weg of staat het er bij,dus dat is wel normaal.
    Toch onthoud winamp niet dat dat vis.venster er ook bij moet,maar als dat alles was kon ik er mee leven.
    Dan de lijst met visualisaties,ook daar wijkt mijn beeld af met uw voorbeeld,waneer ik op opties klik in het vis. venster(maar dan wel in de Nederlandse skin)krijg ik het volgende beeld

    Enkel via deze manier kan ik dus bij de lijst van visualisaties komen,en het heeft heel wat moeite gekost om te achterhalen hoe het werkt.

    Het is mij een raadsel hoe het komt dat we verschillende dingen zien met dezelfde versie,geef anders eens op waar u uw versie heeft opgehaald en ook van de Nederlandse skin.

  5. #35
    Erelid   ghost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 May 2005
    Locatie
    limburg
    Berichten
    2.885
    Bedankjes
    1.777
    Bedankt
    1.626 keer in 1.037 posts
    Ik heb dat hier gedownload ik heb wel de full versie genomen .Nu zie ik dat de bundle ook free is

  6. #36
    PC-Freak   Silverwing's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    1.162
    Bedankjes
    373
    Bedankt
    509 keer in 350 posts
    Heb het gevonden!
    Heb nu van uw link de full versie gedownd maar zonder extra taalpakket en dan zie ik idd die twee menu's staan!
    Zal dus moeten ofwel met een Engelse speler leren werken en simpel een visualisatie kunnen kiezen ofwel een Nederlandse waar het zeer lastig in is!
    Ga vanavond nog wat proberen ivm de andere zaken die niet lukten.

    Edit 21.10
    Heb toch terug de Nederlandse skin bijgevoegd en ben per ongeluk op de oplossing gekomen voor het probleem dat ik die twee menu's niet zag.
    Het toverwoord was rechtsklikken op de optiesknop in het vis. venster.Nu werkt alles zoals ik wou.
    Mijn oprechte dank aan Snakey en vooral Ghost die is blijven zoeken naar de oplossing.
    Indien niemand hier nog iets wil aan toevoegen mag deze op slot
    Laatst gewijzigd door Silverwing; 17 July 2006 om 21:15

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. mediaplayer 11 geen geluid?
    Door peterus in forum Audiovisueel
    Reacties: 23
    Laatste bericht: 9 July 2006, 19:22
  2. videoproblemen met windows mediaplayer
    Door talini in forum Audiovisueel
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 4 May 2006, 12:28
  3. firefox en windows mediaplayer
    Door surma in forum Internet
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 4 January 2006, 12:42
  4. prob met windows mediaplayer
    Door servan in forum Audiovisueel
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 17 September 2005, 12:25

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •