Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 51
  1. #21
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OVVK
    ik vind een paar punten in de regeling toch overdreven hoor, je mag google nog niet vernoemen of je hebt een admin op je dak, er wordt té streng gekeken op offtopic gaan (vooral martijnc is er een 'krak' in)...
    Martijnc kreeg de opdracht om streng toe te kijken, en deze post te plaatsen http://www.ivanhoejupiler.be/t33627-...le-topics.html dus hem moet je dat niet verwijten
    Men moet nu ook niet overdrijven Google mag wel vernoemd worden, ik gebruik het ook. Maar geef ook een oplossing als je het vernoemd. Het lijkt mij logisch als ik telkens zou zeggen : zoek het maar op met google dat je daar niet echt de mensen mee helpt
    Btw, er is ook nog het offtopic fora speciaal om wat algemeen te discussiëren.

    Maar de meesten voelen wel aan wat kan en niet. Dus daar zie ik niet echt een probleem

  2. #22
    Geek   Milo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Locatie
    Zottegem - City
    Berichten
    1.974
    Bedankjes
    469
    Bedankt
    456 keer in 349 posts
    Zeg ipv ' Ik vond op Google' of ' Mijne beste vriend Google vond....' liever iets in de aard van " ........ ik vond na een beetje speurwerk hetvolgende ....."

    Kwestie van gewoon mensen niet aan te vallen en geen onnodige reclame te maken ....... Internet heeft niet alleen 'onze beste vriend' Google
    United tegen de Spyware
    Bunnyman
    If you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem

  3. De volgende gebruiker bedankt Milo voor deze nuttige post:

    Joga (16 July 2006)

  4. #23
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Als er regels gemaakt worden... respecteer ze dan gewoon. Hoewel ik vroeger fervent voetballer was, vind ik er nu maar niks aan. Toch vind ik dat ze de regels moeten respecteren en zelfs bij momenten dat er eens deftige voorbeelde mogen gesteld worden (gele en rode kaarten?) Géén regels = CHAOS. Chaos = wanorde en foute boel...

  5. #24
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.542
    Bedankjes
    120
    Bedankt
    789 keer in 616 posts
    Sorry hoor, maar ik verdom het evenzo om dingen voor anderen uit te gaan zoeken als de eerste hit in Google al raak is.

    Maar ja, sommigen zijn gewoon te lui of te beroerd en denken dat wij dat wel even voor ze opknappen.

    Zelfde als de zoekknop in het forum. Ja ik zoek ***. Okee, geef ik dat in bij zoeken en kijk eens wat er tevoorschijn komt ?. Vroeger had je slaven, nu ben ik het alleen nog als je mij er voor betaald.

    Zelfde als dat gezeur over die RS acocunts. Iedereen vind RS prut, maar owee als ze een gratis account kunnen krijgen. Moet je ze dan ineens zien!.

    Ik stop, want anders word dit weer zo'n eindeloze discussie.
    Laatst gewijzigd door Spoorzoeker; 17 July 2006 om 13:33
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  6. #25
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoorzoeker
    Sorry hoor, maar ik verdom het evenzo om dingen voor anderen uit te gaan zoeken als de eerste hit in Google al raak is.

    Maar ja, sommigen zijn gewoon te lui of te beroerd en denken dat wij dat wel even voor ze opknappen.

    Zelfde als de zoekknop in het forum. Ja ik zoek ***. Okee, geef ik dat in bij zoeken en kijk eens wat er tevoorschijn komt ?. Vroeger had je slaven, nu ben ik het alleen nog als je mij er voor betaald.

    Zelfde als dat gezeur over die RS acocunts. Iedereen vind RS prut, maar owee als ze een gratis account kunnen krijgen. Moet je ze dan ineens zien!.

    Ik stop, want anders word dit weer zo'n eindeloze discussie.
    Als je u een slaaf voelt hier op het forum denk ik dat je op het verkeerde forum zit . Bedoeling is mensen te helpen hier. Stoort u een bepaalde post is er ook niemand die u verplicht een post te zetten met 'zoek het zelf op Google'. Je kan het topic ook gewoon negeren. Als we merken dat er idd mensen zijn die om de haverklap zomaar iets posten worden die wel verwittigd voor spammen. Alleen is het moeilijk de kennis van iemand anders in te schatten. Wat voor ons de eerste hit op google is, is voor anderen onvindbaar in het grote internet bos. En dan spreek ik nog niet over de engelse taal die voor velen een barriere vormt.

  7. De volgende gebruiker bedankt PeterN voor deze nuttige post:

    Milo (17 July 2006)

  8. #26
    PC-Freak   Kapstertje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Harskamp
    Berichten
    1.710
    Bedankjes
    3.142
    Bedankt
    2.725 keer in 888 posts
    @spoorzoeker
    Voordat ik me hier had aangemeld,wist ik weg nog steg op de pc.
    DAAROM juist heb ik me hier aangemeld.
    Door mensen die hun kennis over hebben gebracht op mij,kan ik mezelf hier redelijk redden.
    In eerste instantie zal ik ook mischien wel vragen hebben gesteld die bij google voor het oprapen liggen,maar als er dan toch een lid is die dit ook weet zie ik jou probleem niet zo.
    Sommige mensen zijn gewoon Te onervaren en onzeker achter hun pc'tje,en als je dan als antwoord krijgt kijk eens op google wordt er nog dom op je gestempeld ook.
    Niet iedereen is zo ver op de pc ,en als ze dan hier verder op weg worden geholpen ,op een vriendelijke manier ,blijven die leden hangen en kunnen zoveel bijleren dat ze uiteindelijk weer anderen op weg kunnen helpen.
    Kapster zijn is een beroep,geen IQ-test.


  9. De volgende 4 gebruikers bedanken Kapstertje voor deze nuttige post:

    Milo (17 July 2006), Simply (17 July 2006), spruit (17 July 2006), woepi (17 July 2006)

  10. #27
    Geek   Milo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Locatie
    Zottegem - City
    Berichten
    1.974
    Bedankjes
    469
    Bedankt
    456 keer in 349 posts
    Zelf ik moet me soms aanpassen Spoor .....
    Ik heb een schat aan Ict kennis ... voor mij is dat ook niet easy .... maar met hulp van bepaalde mensen ( Quote Simply , Martijn , Beamer , Petern ) word ik ook op mijn spoor gewezen . Zie ik kan soms wel een goeie uitkomst geven , alleen komt die soms ewa int latijn over ....... en moet ik deze kunnen aanpassen naar Mensentaal.

    Hierbij Thx to de mensen die me al hebben bijgestaan ( ze weten wel wie )
    United tegen de Spyware
    Bunnyman
    If you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem

  11. #28
    PC-Freak   PorkyFrost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 August 2005
    Berichten
    1.269
    Bedankjes
    147
    Bedankt
    225 keer in 169 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milo
    Zelf ik moet me soms aanpassen Spoor .....
    Ik heb een schat aan Ict kennis ... voor mij is dat ook niet easy .... maar met hulp van bepaalde mensen ( Quote Simply , Martijn , Beamer , Petern ) word ik ook op mijn spoor gewezen . Zie ik kan soms wel een goeie uitkomst geven , alleen komt die soms ewa int latijn over ....... en moet ik deze kunnen aanpassen naar Mensentaal.

    Hierbij Thx to de mensen die me al hebben bijgestaan ( ze weten wel wie )
    danku danku, wanneer word ik beloond?
    dat terzijde zijnde;
    ik vind dat er soms echt wat té hard op dat offtopic gaan wordt gekeken, je kan niet echt iets bespreken zonder even offtopic te gaan dusja, ik vind het gewoon overdreven [punt]

  12. #29
    Geek   Nikolas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 September 2005
    Locatie
    OCMW v/d Wereld
    Berichten
    2.061
    Bedankjes
    224
    Bedankt
    517 keer in 317 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PorkyFrost
    danku danku, wanneer word ik beloond?
    dat terzijde zijnde;
    ik vind dat er soms echt wat té hard op dat offtopic gaan wordt gekeken, je kan niet echt iets bespreken zonder even offtopic te gaan dusja, ik vind het gewoon overdreven [punt]
    We hebben het over de 'te verwerpen' kwestie?
    True, ik begrijp dat het forum naar een iets hoger technisch niveau wil,
    maar daar merk ik alsnog niets van, wat ik wel merk is dat de familiale sfeer verloren aan het gaan is.
    Laatst gewijzigd door Nikolas; 17 July 2006 om 14:33
    (\__/)
    (='.'=) Dit is konijn. Zet hem ook in je handtekening
    (")_(") zodat hij de wereld verovert.

  13. #30
    Erelid   Simply's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Nijlen
    Berichten
    1.048
    Bedankjes
    313
    Bedankt
    497 keer in 255 posts
    Dat er in een post met nuttige info al eens een "zwanske of grapje" staat is helemaal niet erg, maar actie lokt nu eenmaal REactie uit, dus 1 off-topic post worden er al gauw 5 à 6 en daartegen is men de essentie van zaak vergeten + dat het niet leuk leest!

    Ik denk dat er nog redelijk los word opgetreden, er zijn andere fora waar je niet te veel scheve woorden moet zeggen of je hebt een verwittiging aan je broek, daarna volgt een ban en probeer er dan nog maar is in te komen!
    Grtzzz Simply



Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. [Thema] Poll WK 2006 voetbal
    Door Icemar in forum Paint Shop Pro & Animation Shop
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 29 June 2006, 00:41

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •