Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 51
  1. #31
    Geek   Milo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Locatie
    Zottegem - City
    Berichten
    1.974
    Bedankjes
    469
    Bedankt
    456 keer in 349 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simply
    Dat er in een post met nuttige info al eens een "zwanske of grapje" staat is helemaal niet erg, maar actie lokt nu eenmaal REactie uit, dus 1 off-topic post worden er al gauw 5 à 6 en daartegen is men de essentie van zaak vergeten + dat het niet leuk leest!

    Ik denk dat er nog redelijk los word opgetreden, er zijn andere fora waar je niet te veel scheve woorden moet zeggen of je hebt een verwittiging aan je broek, daarna volgt een ban en probeer er dan nog maar is in te komen!
    En daarna krijgt ge nen Banner

    Of de tekst van het lid word gewijzigd met of zonder verwittiging

    Edit By .....? you may guess
    EDIT : Ik kon mij echt nie laten
    United tegen de Spyware
    Bunnyman
    If you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem

  2. #32
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.847
    Bedankjes
    15.658
    Bedankt
    37.040 keer in 15.355 posts
    Als het hier nog over Google gaat, ik loop daar niet zo hoog mee op, behalve misschien op de eerste en hooguit derde pagina, kan je iets voor je zoeken beloond worden. Maar meestal raak je verder van huis. Wat me hier vooral opvalt is dit van Nikolas:
    True, ik begrijp dat het forum naar een iets hoger technisch niveau wil,
    maar daar merk ik alsnog niets van, wat ik wel merk is dat de familiale sfeer verloren aan het gaan is.
    En dàt is iets da'k laatste dagen nog gehoord heb, dus 'k zou zeggen, please: laat het technisch zoals het eerder bedoeld was, maar laat het ook menselijk blijven. We zijn nu niet meteen een datingsite, maar wel een ontmoetingspunt voor heel verschillende mensen, met verschillende interesses en levenservaringen (kort of iets langer).

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. #33
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Deze items zijn kleine dingen als je ziet wat voor dingen wij hier binnen krijgen achter de schermen. Mensen worden even op het juiste spoor gewezen en regelmatig krijgen we hier emails, pm's waar we worden uitgescholden, beginnen ons te pesten langs verschillende kanten. Zelfs regelrechte bedreigen horen daar bij. Niet voor niets dat we de teugels wel wat strak moeten houden om het leefbaar te maken voor iedereen

  4. #34
    PC-Freak   PorkyFrost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 August 2005
    Berichten
    1.269
    Bedankjes
    147
    Bedankt
    225 keer in 169 posts
    [zware, diepe grommende stem]peterN, ik hoop dat je weet waar je kinderen zich op dit moment bevinden, dan kan je het mij zeggen, want zelf weet ik het niet.... [/zware, diepe grommende stem]
    ik word hier echt flauwer om de second, ik zeg het dat is door het weer

  5. #35
    Geek   Milo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Locatie
    Zottegem - City
    Berichten
    1.974
    Bedankjes
    469
    Bedankt
    456 keer in 349 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PorkyFrost
    [zware, diepe grommende stem]peterN, ik hoop dat je weet waar je kinderen zich op dit moment bevinden, dan kan je het mij zeggen, want zelf weet ik het niet.... [/zware, diepe grommende stem]
    ik word hier echt flauwer om de second, ik zeg het dat is door het weer

    Ssssssssssst Porky ........ Straks heeft Petern door da we zijn kids hebben ontvoerd en da we ze in mijne kelder hebben opgesloten *bump*



    Nee ergens is een grap wel ok , ma het moet ergens leefbaar blijven
    United tegen de Spyware
    Bunnyman
    If you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem

  6. #36
    Erelid/Spyware Slayer  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    1.977
    Bedankjes
    119
    Bedankt
    373 keer in 248 posts
    De mop moet wel begrepen worden door beide kanten, niet dat hij als beledigend word opgenomen, een smiley kan daar helpen.
    Het zou niet de eerst keer zijn dat een off-topic(mop/post) uitloopt in een flamewar. Daarom dat ik daar wat strenger was.

  7. De volgende gebruiker bedankt Martijnc voor deze nuttige post:

    Milo (17 July 2006)

  8. #37
    Administrator   ultddave's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 June 2006
    Locatie
    Genk
    Berichten
    1.527
    Bedankjes
    5.391
    Bedankt
    2.577 keer in 1.271 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milo
    Ssssssssssst Porky ........ Straks heeft Petern door da we zijn kids hebben ontvoerd en da we ze in mijne kelder hebben opgesloten *bump*



    Nee ergens is een grap wel ok , ma het moet ergens leefbaar blijven
    wtf?
    "Friendship. It's the hardest thing in the world to explain. It's not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything." ~ Muhammad Ali

  9. #38
    Geek   Milo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Locatie
    Zottegem - City
    Berichten
    1.974
    Bedankjes
    469
    Bedankt
    456 keer in 349 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ultddave
    wtf?

    Dit was een voorbeeld van nja een internal joke en even een off topic moment ....
    En eignlijk kon dit al ergens té ver gegaan zijn ;-)
    Maar ik denk da Petern dat wel begrijpt ......

    Ps ....... We lossen ze wel hoor ......

    En denk eens na als gebruiker ... mochten er geen mods - Admins zijn en die mensen hielden géén controle en zo .... wat voor een Chaos / ruzie zou er hier dan al niet zijn ontstaan ...
    En ja iedereen kan zich eens misbegrepen voellen ... daarvoor kan je ook naar elkaar Pmm'en , en een stukje uitleg verschaffen .... Maar be reasonable ..... Mods / admins en zelf Petern zijn ook maar mensen en die denk ik hebben enkel het goede voor met iedereen en zeker met de site ......
    Mochten er zo géén mensen zijn die af en toe eens mensen terrecht wijzen , je zou al met een paar ' kampen' hebben gezeten op IHJ en deze site zou echt niet meer zijn wat ze moest zijn ....
    Dus mannen , bijt ff op die tanden , af en toe een lol ok , maar probeer bij u lol redelijk te blijven en ook nja iets mee te geven on topic
    Laatst gewijzigd door Milo; 17 July 2006 om 16:41
    United tegen de Spyware
    Bunnyman
    If you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem

  10. #39
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    @porkyfrost: ik ben de eerste om een grap uit te halen of te lachen. Langs de andere kant kan ik scheldpartijen aan mijn adres goed relativeren. Maar als je net terug bent van het politiekantoor voor bedreigingen zijn er ook dingen die je serieus moet nemen

    Maar laten we ontopic blijven: het enigste is verdraagzaamheid met een grote groep mensen die hun hobby doen.

  11. De volgende gebruiker bedankt PeterN voor deze nuttige post:

    Milo (17 July 2006)

  12. #40
    Geek   Milo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Locatie
    Zottegem - City
    Berichten
    1.974
    Bedankjes
    469
    Bedankt
    456 keer in 349 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterN
    @porkyfrost: ik ben de eerste om een grap uit te halen of te lachen. Langs de andere kant kan ik scheldpartijen aan mijn aders goed relativeren. Maar als je net terug bent van het politiekantoor voor bedreigingen zijn er ook dingen die je serieus moet nemen

    Maar laten we ontopic blijven: het enigste is verdraagzaamheid met een grote groep mensen die hun hobby doen.
    Ik kon het niet beter in een vorm gieten

    Laat ons zeggen : Ihj = een Online hobbyclub
    United tegen de Spyware
    Bunnyman
    If you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. [Thema] Poll WK 2006 voetbal
    Door Icemar in forum Paint Shop Pro & Animation Shop
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 29 June 2006, 00:41

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •