Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 51
  1. #41
    PC-Freak   PorkyFrost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 August 2005
    Berichten
    1.269
    Bedankjes
    147
    Bedankt
    225 keer in 169 posts
    ja sorry peter maar de commissaris deed moeilijk, hij steekt nu ook in de kelder.
    maarkom genoeg flauwe moppen voor vandaag peter, met dat laatste heb je meer dan gelijk

  2. #42
    Geek   Milo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Locatie
    Zottegem - City
    Berichten
    1.974
    Bedankjes
    469
    Bedankt
    456 keer in 349 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PorkyFrost
    ja sorry peter maar de commissaris deed moeilijk, hij steekt nu ook in de kelder.
    maarkom genoeg flauwe moppen voor vandaag peter, met dat laatste heb je meer dan gelijk
    Tedoeme é Porky , khad u gezegd van te zwijgen over dieje Commisaris ........ nu gaan we het wel aan onze rekker krijgen é ..........
    United tegen de Spyware
    Bunnyman
    If you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem

  3. #43
    Expert  
    Geregistreerd
    2 August 2005
    Berichten
    497
    Bedankjes
    102
    Bedankt
    44 keer in 40 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milo
    Laat ons zeggen : Ihj = een Online hobbyclub
    Ik vind dat ze deze bovenaan in de lay-out moeten zetten.
    Die "De supernanny voor je PC" staat er nou al een tijdje en wat Milo daar zegt vat IHJ kort samen...

    IvanhoeJupiler.be
    De on-line hobbyclub

    (weet het; is weer )

  4. #44
    PC-Freak   Spoorzoeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in een huis met een dak er op
    Berichten
    1.542
    Bedankjes
    120
    Bedankt
    792 keer in 618 posts
    @kapstertje: ik zeg niet zomaar wat.

    Als er iemand wat vraagt en ik zie dat het z'n eerste posting is, dan kun je mij veel wijs maken, maar niet dat je hier op het forum bent omdat het zo gezellig is en je veel wilt leren.

    Heeft iemand al wat meer postings, dan kijk ik soms jn historie om mijn oordeel te vellen. Vaak is wel te zien of iemand gemakzuchtig is of niet.

    Voor het overige: ik help waar ik helpen kan. Vragen over partities of websites of hardware, nee dat weet inderdaad niet iedereen, maar een vraag als: wanneer valt Kerst dit jaar, dat kan toch iedereen vinden op internet ? zulke krijgen dan als antwoord: op 25 en 26 december .
    De schuld ligt nooit bij jezelf, maar altijd bij een ander.

  5. #45
    Erelid  
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Roeselare, België
    Berichten
    1.623
    Bedankjes
    774
    Bedankt
    818 keer in 492 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoorzoeker
    maar een vraag als: wanneer valt Kerst dit jaar, dat kan toch iedereen vinden op internet ? zulke krijgen dan als antwoord: op 25 en 26 december .
    Dat is ook geen computerprobleem. Maar we zijn een it-hulpforum, dus we proberen zoveel mogelijk anderen te helpen met computerproblemen. Als je vaststelt dat er iemand volgens jou te gemakzuchtig is, antwoord er dan gewoon er niet op.

    Denk ook eens verder na, velen zijn hier geraakt via een zoekmachine, men zoekt naar zijn/haar probleem op hun zoekrobot en komt hier terecht en ziet dat mensen met problemen hier terechtkunnen, registreren en starten met een vraag. Ikzelf zou het ook irritant vinden als men mij zou terugverwijzen naar de zoekmachine.
    Sommigen hun kennis is namelijk niet zo goed in een bepaald gebied, dus om de juiste zoektermen te vinden op een zoekmachine is voor de ene wat moeilijker dan de andere.

  6. De volgende 2 gebruikers bedanken Snakey voor deze nuttige post:

    Kapstertje (17 July 2006), woepi (17 July 2006)

  7. #46
    PC-Freak   Kapstertje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Harskamp
    Berichten
    1.710
    Bedankjes
    3.142
    Bedankt
    2.725 keer in 888 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snakey
    Dat is ook geen computerprobleem. Maar we zijn een it-hulpforum, dus we proberen zoveel mogelijk anderen te helpen met computerproblemen. Als je vaststelt dat er iemand volgens jou te gemakzuchtig is, antwoord er dan gewoon er niet op.

    Denk ook eens verder na, velen zijn hier geraakt via een zoekmachine, men zoekt naar zijn/haar probleem op hun zoekrobot en komt hier terecht en ziet dat mensen met problemen hier terechtkunnen, registreren en starten met een vraag. Ikzelf zou het ook irritant vinden als men mij zou terugverwijzen naar de zoekmachine.
    Sommigen hun kennis is namelijk niet zo goed in een bepaald gebied, dus om de juiste zoektermen te vinden op een zoekmachine is voor de ene wat moeilijker dan de andere.
    Dat bedoel ik
    @spoorzoeker
    Waar maak je je toch druk om.
    Er zijn ergere dingen in het leven dan gemakzuchtige mensen.
    Als je je er aan stoort,kun je indd maar beter helemaal niks zeggen.
    Scheelt jou weer een hoop irritatie.
    Laatst gewijzigd door Kapstertje; 17 July 2006 om 19:51
    Kapster zijn is een beroep,geen IQ-test.


  8. De volgende gebruiker bedankt Kapstertje voor deze nuttige post:

    Milo (18 July 2006)

  9. #47
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.846
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.037 keer in 15.354 posts
    Snakey drukt het goed uit, via google hier sukkelen en dan naar google terugverwezen worden. Me dunkt dat hier de problemen van mensen toch voor het merendeel worden aangepakt, al of niet door mods of admins, gewone leden voelen zich soms ook geroepen en waarom? Omdat ze hetzelfde hebben voorgehad, het opgelost hebben gekregen en anderen er ook mee willen helpen. Iedereen weet hoe je in de shit kan zitten als die stomme pc het opeens niet meer doet, en liefst nog in het weekend ook. Dàt is de kracht van ons forum, er is altijd wel iemand of er is wel altijd een topic te vinden over een vergelijkbaar of hetzelfde probleem. Op één webpagina, terwijl je met google al gauw niet genoeg monitors hebt om met de doorverwijzingen blijf te kunnen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  10. De volgende 2 gebruikers bedanken compuchrisje voor deze nuttige post:

    Milo (18 July 2006), papypc (18 July 2006)

  11. #48
    Erelid   nightraver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.258
    Bedankjes
    664
    Bedankt
    1.274 keer in 500 posts
    Goed vergeleken peterN.
    Ik moet zeggen dat je inderdaad de laatste tijd meer en meer via google iets zoekt en hier terrecht komt, maar het is ook zo (zoals eerder vermeld) dat lang niet iedereen iets kan opzoeken via google.
    In mijn familie ben ik de enige met een beetje pc kennis, maar wanneer bv mijn moeder een probleem heeft met haar pc die zou er zelfs nog niet aan denken om dat te zoeken via google dan beld ze naar mij, en ja ik zoek dat dan inderdaad snel op via google en dat is dikwijls iets van minuten maar ja.
    Natuurlijk is het wel zo dat veel mensen zelfs als ze het wel kunnen er gewoon te lui voor zijn.
    Enfin ik maak er mij niet druk om, als ik kan helpen zal ik dat doen.

    grtz nightraver
    Only great minds can afford a simple style.

  12. #49
    Geek   Milo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Locatie
    Zottegem - City
    Berichten
    1.974
    Bedankjes
    469
    Bedankt
    456 keer in 349 posts
    En ook Google is een medium waar je selectief in moet kunnen zijn ... er staat ook héél véél zever op die zoekrobot ............. Dusjah .... geef mensen een beetje de kans en respijt ..... Ne voetballer die zegt toch ook nie dat ij nen bal vond in de winkel . .... ?????
    United tegen de Spyware
    Bunnyman
    If you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem

  13. #50
    PC-Freak   siegy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    in 'n huis met een dak erop
    Berichten
    611
    Bedankjes
    2.986
    Bedankt
    2.376 keer in 1.211 posts
    Het val niet altijd mee de bal in het midden te houden ,,
    maar met deze spelregels lukt het wel !

    anders zoeken we het op I!
    Laatst gewijzigd door siegy; 18 July 2006 om 23:01

    men komt'... en gaat met niets !
    siegy

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. [Thema] Poll WK 2006 voetbal
    Door Icemar in forum Paint Shop Pro & Animation Shop
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 29 June 2006, 00:41

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •