Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 51 van 51
  1. #51
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Locatie
    sint-niklaas
    Berichten
    313
    Bedankjes
    92
    Bedankt
    13 keer in 9 posts
    Het was weer effie geleden dat ik hier ben geweest en verschiet me weer een bult. Weer hopen discussies over niks.

    Het is toch vrij simple dat er regels zijn op een forum en community. Wie zich niet aan de regels kan houden die vliegt. Dit is niet meer dan normaal.
    Ik heb al op andere fora gezeten (hebben niks met pc-probs te maken ) en daar zijn ze veel strenger. Verwittiging en dan buiten. Er wordt tegenwoordig niet meer gelachen. Ik vind ook dat dit nodig is zo een beleid. Het is in privé zo en in bedrijswereld zo de rotte appels moeten eruit.

    Over het verwijzen naar google. Ik vind dit inderdaad ook niet nodig. De meeste mensen zullen eerst eens zoeken in google. Maar daar ligt ook zoveel info te rapen dat je er soms niet meer wijs uitraakt. Zoals ik soms, ik zoek even op google en dan kom ik naar hier. Als je dan terug een reactie krijgt google even dan hoeft het voor mij ook niet meer.

    Over het off-topic. Dit kan voor 1 of 2 berichten maar niet voor meer anders gaat idd de essentie verloren. Er zijn hier krakken bij die bijna altijd off-topic gaan en dit kan vrij frustrerend zijn. Wil je wat lullen dan ga je naar ander gedeelte van het forum.

    Er zijn er hier ook die regelmatig vargen om admin of mod te worden, laat dit aub. Dit zijn de mensen die echt off-topic beginnen te gaan. Het team zal zelf wel iemand kiezen als de tijd er rijp voor is.

    Dit is zowat hetegene in mij opkwam, hopelijk heb ik niet op teveel teentjes getrapt

    greetz
    Laatst gewijzigd door kwakkwak; 25 July 2006 om 08:52
    Lokeren club van het waasland
    allé voor efkes dan toch nie :close :close :close

  2. De volgende 5 gebruikers bedanken kwakkwak voor deze nuttige post:

    compuchrisje (25 July 2006), fireblade (31 July 2006), Joga (25 July 2006), spruit (25 July 2006), woepi (25 July 2006)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. [Thema] Poll WK 2006 voetbal
    Door Icemar in forum Paint Shop Pro & Animation Shop
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 29 June 2006, 00:41

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •