Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 51
  1. #1
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts

    Uitroep Voetbal is een feest?

    Iedereen die van voetbal houdt of niet heeft tot vervelens toe de beelden van Zidane gezien waarbij hij een kopstoot uitdeelt aan Materazzi tijdens de finale op het WK. Hij werd meteen van het veld gestuurd met een rode kaart door de scheidsrechter. Later verontschuldigde hij zich maar verklaarde dat hij er geen spijt van had.
    Iedereen had direct commentaar op het voorval: de scheidsrechter, Zidane, Materazzi, ieder kreeg zijn deel van kritiek.

    Waarom deze anekdote:
    Hier op het forum zijn ook spelregels net als in het voetbal. Deze spelregels worden voorgesteld door het beleid en besproken door alle beheerders. Na goedkeuring worden onze scheidsrechters, mods en admins, op pad gestuurd om de match in goede banen te leiden. Gebeurt een overtreding fluit de scheidsrechter,mod of admin, en wordt de bal terug gelegd. Grove overtredingen worden bestraft met geel, daarna rood. Niet iedereen is het altijd eens met de scheidsrechter vandaar dat hij veel kritiek krijgt. Toch is hij het die de match leidt en topspelers de regels laat volgen.

    Wat is de moraal:
    Hier op de site zijn de regels gekend. Scheidsrechters zijn aangeduid. Wie zich niet kan vinden in de spelregels of de scheidsrechters moet gaan joggen of een een andere sport doen.
    Als de mod een opmerking geeft gaat de bal terug op de plaats van overtreding en wordt er gewoon verder gespeeld. Grove overtredingen worden bestraft met geel, daarna rood.
    Zo eenvoudig is dat toch, of vergis ik mij? Scheidsrechters zijn daarvoor toch aangesteld?

    Naar aanleiding van enkele topics die ik de laatste dagen lees ben ik ergens ontgoocheld. Een beetje respect naar de beheerders als ze een opmerking plaatsen is toch niet te veel gevraagd dacht ik. Enkel op deze manier kan het een faire en mooie match zijn voor iedereen, jong en oud.
    Probeer u dan ook daaraan te houden.

  2. De volgende 37 gebruikers bedanken PeterN voor deze nuttige post:

    baronvonkneukel (17 July 2006), Beatje (15 July 2006), compuchrisje (14 July 2006), Emile.H (15 July 2006), eventure (15 July 2006), ghost (14 July 2006), gotenks (17 July 2006), guillaume520 (27 July 2006), GuntherS (15 July 2006), g_man (15 July 2006), Jelle (14 July 2006), Joga (15 July 2006), Kapstertje (14 July 2006), kurt0015 (15 July 2006), Luc@s (18 October 2006), Martijnc (14 July 2006), MartijnVDD (14 July 2006), Martin ( 2 August 2006), Mattehh (15 July 2006), Mp3Tjoeper (15 July 2006), nightraver (18 July 2006), Noempsy (23 July 2006), nojs (15 July 2006), Nostradamus (15 July 2006), Pilote (17 July 2006), Red Wodka (17 July 2006), RichKE (15 July 2006), robkeke junior (29 July 2006), siegy (18 July 2006), Snakey (14 July 2006), Some_body (16 July 2006), spruit (15 July 2006), talini (20 July 2006), tweebees (16 July 2006), Wayne (17 July 2006), woepi (14 July 2006), zinkman (11 August 2006)

  3. #2
    Expert  
    Geregistreerd
    2 August 2005
    Berichten
    497
    Bedankjes
    102
    Bedankt
    44 keer in 40 posts
    Mooie vergelijking en gelijk heb je.
    Ik sta helemaal achter het Ivanhoe-team!

  4. #3
    PC-Freak   Kapstertje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Harskamp
    Berichten
    1.710
    Bedankjes
    3.142
    Bedankt
    2.725 keer in 888 posts
    Hihihi ik wordt opeens vergeleken met een prof voetballer
    Was mijn bankrekening ook maar zo vet
    Goede vergelijking Peter
    Kapster zijn is een beroep,geen IQ-test.


  5. #4
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Piiieeeuuwww!!! Knap Peter!!!

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  6. #5
    Geek   Nikolas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 September 2005
    Locatie
    OCMW v/d Wereld
    Berichten
    2.061
    Bedankjes
    224
    Bedankt
    517 keer in 317 posts
    Ik begrijp waarom je dit topic post, maar moet een scheidsrechter ook niet een beetje tolerant zijn om de boel leuk te houden?
    Laat niet iedere moderator de nieuwe Ivanov worden...
    (\__/)
    (='.'=) Dit is konijn. Zet hem ook in je handtekening
    (")_(") zodat hij de wereld verovert.

  7. #6
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nikolas
    Ik begrijp waarom je dit topic post, maar moet een scheidsrechter ook niet een beetje tolerant zijn om de boel leuk te houden?
    Laat niet iedere moderator de nieuwe Ivanov worden...
    Een scheidsrechter mag niet tolerant zijn anders volgt de ene overtreding de andere op. Je krijgt dan een slechte match. Hij moet zorgen dat de spelregels gevolgd worden zoals ze zijn, vanaf het begin tot de 92ste minuut .

  8. #7
    Geek   Nikolas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 September 2005
    Locatie
    OCMW v/d Wereld
    Berichten
    2.061
    Bedankjes
    224
    Bedankt
    517 keer in 317 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterN
    Een scheidsrechter mag niet tolerant zijn anders volgt de ene overtreding de andere op. Je krijgt dan een slechte match. Hij moet zorgen dat de spelregels gevolgd worden zoals ze zijn, vanaf het begin tot de 92ste minuut .
    Mijn laatste opmerking, als ik zeg dat ik een antwoord op Google gevonden heb,
    waarom krijg ik dan een veeg uit de pan?

    Ik mag toch zeggen HOE ik iets bekomen heb, daar heeft de TS zeker baat bij.
    (\__/)
    (='.'=) Dit is konijn. Zet hem ook in je handtekening
    (")_(") zodat hij de wereld verovert.

  9. #8
    Erelid   jurgenv's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    West-Vlaanderen
    Berichten
    5.887
    Bedankjes
    100
    Bedankt
    901 keer in 829 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nikolas
    Mijn laatste opmerking, als ik zeg dat ik een antwoord op Google gevonden heb,
    waarom krijg ik dan een veeg uit de pan?

    Ik mag toch zeggen HOE ik iets bekomen heb, daar heeft de TS zeker baat bij.
    http://www.ivanhoejupiler.be/t33627-...le-topics.html

    Member of ASAP

  10. #9
    Erelid   PeterN's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Genk
    Berichten
    9.779
    Bedankjes
    9.879
    Bedankt
    15.592 keer in 6.003 posts
    Moderators zijn ook mensen met gevoelens. Ruimte voor discussie is er bij voetbal niet, hier wel. Maar doe dit op een vriendelijke manier en niet aanvallend. Een vriendelijk berichtje via pm kan soms veel ophelderen, langs twee kanten.

    Ik zoek ook dingen op via google, maar antwoorden op een vraag met 'google even' is geen antwoord. Deze discussie staat hier: http://www.ivanhoejupiler.be/t33627-...le-topics.html
    Het is niet omdat Martijn dit gepost heeft dat hij dat vindt. Dit is iets dat de hele crew heeft goedgekeurd.

  11. #10
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    @Nikolas: google is een site die ondertussen wereldberoemd is geworden en moet het niet meer hebben van het aantal bezoekers. Als je gewoon meldt: 'k heb het even opgezocht, is dat méér dan voldoende. Linken naar Google is niet verboden, maar we moeten onze leden hiér houden en niet in andere zoekrobots.
    Denk dat elke mod en admin wel es google gebruikt om zijn of haar antwoord te rechtvaardigen of te bekrachtigen. In handleidingen staat er trouwens ééntje over dat onderwerp ook.
    Iedereen moet een beetje begrijpen, dat het nieuwe team een lawine over zich heen heeft gekregen, waar ze zich onderuit aan 't werken zijn. En met het verlof als "spelbreker" kan niet iedereen voor de volle 100% gaan. We moeten roeien met de riemen die we hebben en die zijn héél luttel, dus moet het lijntje wel strak gehouden worden om koers te houden. Zo is 't weer es een andere sporttak, haha.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. [Thema] Poll WK 2006 voetbal
    Door Icemar in forum Paint Shop Pro & Animation Shop
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 29 June 2006, 00:41

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •