Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 26
  1. #11
    Erelid   nojs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Eeklo
    Berichten
    2.806
    Bedankjes
    1.459
    Bedankt
    869 keer in 527 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barbapapa5800
    laat het ding gewoon staan.
    waarom weeral geld uitgeven aan iets wat 26 jaar heeft geduurd voor het iemand door had?
    voila !!!!!!!!
    Géén linken in de handtekening !

  2. #12
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.844
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.036 keer in 15.353 posts
    voilà niemand is erover gevallen, en iedereen wordt er frisser van. Voor mijn part laten ze dat gevalletje lekker verder spuiten.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  3. #13
    Erelid   Jelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    3.061
    Bedankjes
    248
    Bedankt
    4.982 keer in 1.801 posts
    Zo hebben ze ook eens in Duitsland een klein bos volledig gerooid. Tijdens WO2 was dat gepland met enkele bomen van een andere soort. Tijdens de herfst zag je dan ook vanuit de lucht een hakenkruis, het was toen ontdekt door een piloot.

    Belachelijk, daarvoor een bos rooien omdat er tijdens één maand in een jaar piloten (en Google Earth gebruikers) dat kunnen zien

  4. #14
    PC-Freak   2B's's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    Schelle (Antwerpen)
    Berichten
    1.982
    Bedankjes
    2.082
    Bedankt
    2.797 keer in 1.121 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jelle
    Zo hebben ze ook eens in Duitsland een klein bos volledig gerooid. Tijdens WO2 was dat gepland met enkele bomen van een andere soort. Tijdens de herfst zag je dan ook vanuit de lucht een hakenkruis, het was toen ontdekt door een piloot.

    Belachelijk, daarvoor een bos rooien omdat er tijdens één maand in een jaar piloten (en Google Earth gebruikers) dat kunnen zien
    Dat kan je in deze tijd wel vergeten. De groenen zouden nu al bijna een oorlog ontketenen om dat bos in takt te houden. (kijk maar naar vlieghaven Deurne)

  5. #15
    Gevorderd   seppe007's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    bilzen
    Berichten
    180
    Bedankjes
    83
    Bedankt
    24 keer in 16 posts
    Echt waar , dat er in deze tijd nog altijd van die simpele zielen rond lopen?
    En zelf misschien bij hun thuis op de schoorsteen een adelaar of minutiehulzen opgeblonken hebben staan van de oorlog .

    Soms zeg je beter niks, maar niks is ook
    maar niks.

  6. #16
    Up-to-date   M.Braam's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 July 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    69
    Bedankjes
    10
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    Ok ik wil niet lullig doen maar eigenlijk vindt ik wel dat ze een aanpassing zouden moeten doen !!
    Komop die Hitler verdient geen respect of een aandenken aan hem echt niet gewoon ! hij heeft teveel gedaan en iets wat nooit meer goed te praten is.

    En alles wat aan hem herrinert moet gewoon weg en dan heb ik het over zijn simbool de hakenkruis.
    Kortom aanpassen dat ding, doe je dt niet dan steun je Hitler bewust door zijn teken te laten staan
    Hm wat zal ik hier eens neerzetten

  7. #17
    Gevorderd   seppe007's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    bilzen
    Berichten
    180
    Bedankjes
    83
    Bedankt
    24 keer in 16 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.Braam
    Ok ik wil niet lullig doen maar eigenlijk vindt ik wel dat ze een aanpassing zouden moeten doen !!
    Komop die Hitler verdient geen respect of een aandenken aan hem echt niet gewoon ! hij heeft teveel gedaan en iets wat nooit meer goed te praten is.

    En alles wat aan hem herrinert moet gewoon weg en dan heb ik het over zijn simbool de hakenkruis.
    Kortom aanpassen dat ding, doe je dt niet dan steun je Hitler bewust door zijn teken te laten staan
    Komaan zeg dat is pas lullig doen aan zoiets onbenullig gaan geld spenderen iets wat er al zo lang staat en niemand heeft dit gezien tot nu .

    De gene die dit willen veranderen moeten dat maar zelf betalen dan is dat dadelijk opgelost.

    Soms zeg je beter niks, maar niks is ook
    maar niks.

  8. #18
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.844
    Bedankjes
    15.657
    Bedankt
    37.036 keer in 15.353 posts
    't Stond er, 't staat er en 't staat er goe, niemand valt erover of breekt zijn nek. What's happened, happened, daar is nu niks meer aan te doen, behalve er lessen uit leren en zorgen dat het niet meer kan gebeuren. Dus voor dàt doet moét het er zelfs blijven. Is nog de goedkoopste oplossing ook.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  9. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    seppe007 (29 July 2006)

  10. #19
    PC-Freak   Sille's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Locatie
    mechelen
    Berichten
    1.588
    Bedankjes
    372
    Bedankt
    280 keer in 190 posts
    sorry maar ik vind het belachelijk hoor. ja sorry pff ik heb persoonlijk niks tegen dat hakenkruis maar rond heel de geschiedenis die er achter zit en pff. ik vind dat wat hitler heeft gedaan goed en niet goed.(geen disscusie beginnen dan gaan we in de babbelhoek). Alle ja door hitler zijn wij nu niet allemaal joden enz he. Oke hij heeft meer kwaad dan goed gedaan maarja. een hakenkruis betekent niets!!! het is een kruis gelijk een kruis waar jezus aanhangt

  11. #20
    Expert   barbapapa5800's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 January 2006
    Berichten
    492
    Bedankjes
    44
    Bedankt
    83 keer in 75 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.Braam
    Ok ik wil niet lullig doen maar eigenlijk vindt ik wel dat ze een aanpassing zouden moeten doen !!
    Komop die Hitler verdient geen respect of een aandenken aan hem echt niet gewoon ! hij heeft teveel gedaan en iets wat nooit meer goed te praten is.

    En alles wat aan hem herrinert moet gewoon weg en dan heb ik het over zijn simbool de hakenkruis.
    Kortom aanpassen dat ding, doe je dt niet dan steun je Hitler bewust door zijn teken te laten staan
    je kan toch de geschiedenis niet ontkennen?
    het is gebeurd en dat mogen we niet ontkennen/wissen uit onze maatschappij!
    Ben je geholpen, mag je me altijd bedanken...
    Mijn pc specs vind je in mijn profiel...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. google earth
    Door snowbeer in forum Internet
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 31 December 2006, 15:05
  2. Google Earth video's maken
    Door Jelle in forum Overige software
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 5 November 2005, 22:23

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •