Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 23

Discussie: voipbuster

  1. #11
    PC-Freak   minoe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 November 2005
    Locatie
    waregem
    Berichten
    1.429
    Bedankjes
    540
    Bedankt
    171 keer in 134 posts
    Iemand die InternetCalls kent en er ervaring mee heeft.Naar het schijnt gratis bellen naar vaste nummers.

  2. #12
    Expert  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    891
    Bedankjes
    194
    Bedankt
    257 keer in 182 posts
    Is hetzelfde als voipbuster hoor.
    Alleen een andere naam

  3. De volgende gebruiker bedankt Mosquitos voor deze nuttige post:

    minoe (18 November 2006)

  4. #13
    Gevorderd   RichKE's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Bilzen Limburg
    Berichten
    137
    Bedankjes
    92
    Bedankt
    36 keer in 18 posts
    ik heb een goede ervaring met Skype, is idd betalend naar een vaste lijn maar die kosten lopen niet zo hoog op, hoor. As je regelmatig belt naar het buitenland, zoals ik, dan ken je zo het verschil van telenet/Belgacom en Skype.
    Met Voipbuster heb ik nog willen werken omdat ze zogezegd naar bepaalde landen gratis waren,maar dan kreeg ik heel dikwijls "call disconnected"
    Met andere providers heb ik geen ervaring.


    RichKE.

  5. De volgende gebruiker bedankt RichKE voor deze nuttige post:

    minoe (18 November 2006)

  6. #14
    Gevorderd   pitbull.spikey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    287
    Bedankjes
    28
    Bedankt
    28 keer in 14 posts

    freecall

    Een andere die je kan proberen om naar vaste lijnen te bellen EN mobiele nr is http://www.freecall.com/en/index.html weet echter niet of alles gratis is .Ik heb er zelf geen ervaring mee mar mensen die ik ken wel en die het gebruiken om naar de vs te bellen volgens hen is dit de goedkoopste weg

  7. De volgende gebruiker bedankt pitbull.spikey voor deze nuttige post:

    minoe (26 November 2006)

  8. #15
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    28 November 2006
    Berichten
    41
    Bedankjes
    15
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    ik heb sinds kort voipbuster en kan er op dit moment nog niets negatief over zeggen. ben er op gekomen door artikel in de clickx. Anders kopieer ik het artikel hier eens :

    Wil je helemaal gratis bellen naar vaste nummers in Europa en Amerika , installeer dan Voipbuster ( www.voipbuster.com ). Het programma is gratis,en na installatie moet je alleen een nieuwe gebruiksersnaam en wachtwoord ingeven. Je kan meteen gratis bellen naar vaste Europese nummers; geef het nummer gewoon in internationaal formaat in , bijvoorbeeld 00.3221234567 voor het nummer 021234567 in België. Je kan gratis bellen naar een dertigtal landen , die je terugvindt op de homepagina van Voipbuster. Gratis bellen kan ondermeer naar Belgïe , Nederland , Frankrijk en de VS. Je mag to maximaal 5 uur per week gratis bellen; daarna betaal je 1 cent per minuut.

    BRON ; clickx 365 Hints & Tips , magazine nr 133 , 28nov 06

    En heb het getest en eens 10min gebeld naar een kennis en het is dus idd gratis. Bij skype krijg je minder op dat vlak. Het telefoonsprek verliep vlot en duidelijk , ik had geen last van storingen.

  9. #16
    Gevorderd   pitbull.spikey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    287
    Bedankjes
    28
    Bedankt
    28 keer in 14 posts

    re

    1 cent per minuut da valt nog redelijk goe mee toch vind ik kunt ge ook naar mobiele nr 's bellen?

  10. #17
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    28 November 2006
    Berichten
    41
    Bedankjes
    15
    Bedankt
    1 keer in 1 post
    nope , toch niet gratis naar mobiele nrs. Om te bellen nr mobiele nummers is het 20 cent met voipbuster , maar er bestaat een kloon van voipbuster , namelijk het programma voipcheap en daar is het 10 cent per minuut naar een mobiele telefoon. Maar ik doe het voor die 5u gratis bellen naar vaste nrs .

    Heb trouwens eens die freecall site bezocht , denk dat het beetje gelijkloopt van methode zoals voipbuster. Die sites hebben veel weg van elkaar ( methode enz).

  11. #18
    Gevorderd   pitbull.spikey's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    287
    Bedankjes
    28
    Bedankt
    28 keer in 14 posts

    Kwaad re

    Gratis mobiel bellen het kan en het bestaat hetzelfde met sms jes versturen ik ben er van overtuigd (als je weet hoe natuurlijk) dat het mogelijk is om sms jes gratis te versturen zonder beperking.De kunst van dit is natuurlijk dat je weet hoe en met wat ( aleen heb ikzelf het nog nie gevonden)

  12. #19
    Up-to-date  
    Geregistreerd
    28 November 2006
    Berichten
    41
    Bedankjes
    15
    Bedankt
    1 keer in 1 post

    Glimlach re

    Wel als je het vind , laat het mij maar weten

  13. #20
    PC-Freak   minoe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 November 2005
    Locatie
    waregem
    Berichten
    1.429
    Bedankjes
    540
    Bedankt
    171 keer in 134 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pitbull.spikey Bekijk bericht
    Gratis mobiel bellen het kan en het bestaat hetzelfde met sms jes versturen ik ben er van overtuigd (als je weet hoe natuurlijk) dat het mogelijk is om sms jes gratis te versturen zonder beperking.De kunst van dit is natuurlijk dat je weet hoe en met wat ( aleen heb ikzelf het nog nie gevonden)
    Laat het mij ook maar weten.Betaal nu al genoeg voor internet zonder dat er nog eens telefoonkosten moeten bijkomen.Een collega van mij op het werk(een fransman die getrouwd is met een belgische) zegt dat het in Frankrijk maar een 30-tal euro is voor internet,telefonie en digitale televisie samen.
    Hier in Belgie ligt da een stukje hoger als je de drie samen neemt.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. voipbuster doet raar
    Door DrKucho in forum Overige software
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 30 November 2006, 17:32

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •