Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    14 May 2005
    Berichten
    188
    Bedankjes
    21
    Bedankt
    19 keer in 14 posts

    blauw scherm virtuele geheugendump....

    Raar, vier dagen geleden had een kennis met een pc win98, die werkte (geen internet was niet nodig) hij zet hem drie uur nadien op en krijgt een donkerblauw scherm met grote letters: virtuele geheugendump en gans het scherm vol tekst. Dacht het was een virus en zet hem uit, nadien niet meer kunnen opstarten, zelfs niet met een opstartdiskette of cdrom..
    Daarnet, gebuur in paniek bij mij, was bezig (wel online) om foto's te bewerken en plots zelfde scherm als hierboven, wil heropstarten, krijgt zwart scherm met keuze van
    veilige modus, normaal opstarten, normaal met netwerkmogelijkheden, of laatste instellingen die werkten, maar werkt niks van blijft precies in die loop hangen en herbeginnen, met opstart cdrom ook niks,

    zit ik aan mijn pc en doe een spelletje solitaire, in afwachting van een mail die moest komen, dus online en krijg ik ook hetzelfde scherm te zien. Enige mogelijkheid is met de knop afzetten. Ik zet hem weer aan en gelukkiglijk mijn systeem werkt nog.

    Kan iemand hierbij helpen wat het kan zijn en hoe de andere pc's kunnen weer opgestart worden? Bij die eerste is ondertussen al zodanig gewijzigd in het scherm waar cmos en alles instaat, dat daar zelfs de harde schijf niet meer instaat die er eerst wel instond...

    Bij wat kan zoiets komen??? virus??? alle pc waren recent gescand met hitmanpro,
    elektriciteitsstoring????

  2. #2
    Geek   Milo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Locatie
    Zottegem - City
    Berichten
    1.974
    Bedankjes
    469
    Bedankt
    456 keer in 349 posts
    Geef eens de StopCode in kwestie .... Thanks
    United tegen de Spyware
    Bunnyman
    If you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Voor de derde keer een blauw scherm.
    Door speedy in forum Windows
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 29 June 2006, 22:16
  2. blauw scherm na 2 dagen
    Door hartenboer in forum Windows
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 19 May 2006, 17:33
  3. Blauw scherm in xp??? HELP
    Door clioke in forum Windows
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 3 May 2006, 13:29

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •