Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 89 van 89

Discussie: legaliteit site

  1. #81
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    12 May 2005
    Locatie
    Aarschot
    Berichten
    153
    Bedankjes
    22
    Bedankt
    24 keer in 22 posts
    En bij de Bill zouden ze daar niks kraken denk je? Als ze ergens en tof tooltje of iets van de Mac tegen komen dat hun intresseert?

  2. #82
    PC-Freak   PorkyFrost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 August 2005
    Berichten
    1.269
    Bedankjes
    147
    Bedankt
    225 keer in 169 posts
    het gaat niet ofdat ze bij bill iets kraken, het draait erom of ze hier cracks etc... mogen zetten. en dat is dan een NEE
    accept it

  3. #83
    Expert   barbapapa5800's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 January 2006
    Berichten
    492
    Bedankjes
    44
    Bedankt
    83 keer in 75 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PorkyFrost Bekijk bericht
    het gaat niet ofdat ze bij bill iets kraken, het draait erom of ze hier cracks etc... mogen zetten. en dat is dan een NEE
    accept it
    dan heb jij de discussie niet goed begrepen denk ik porkyfrost.
    tuurlijk mag dat niet!
    het gaat erom om iemand te helpen met files die ie van het net gehaald heeft.
    zoals ik al eerder vermelde van het FTD forum mag daar over alles gesproken worden behalve:

    2. Het aanvragen/aanbieden van cr*cks is verboden!
    Omdat FTD niet illegaal is, is het op het forum niet toegestaan om cr*cks, key’s, key-gens, kinderwagens, kruiwagens, tuinscheppen of wat dan ook te posten, aan te bieden of aan te vragen. Doe je dit toch, dan zal je bericht aangepast of verwijderd worden en zul je een waarschuwing krijgen. Dit soort zaken kun je het best aanvragen door een bericht te plaatsen in de desbetreffende nieuwsgroep of via je prive mail

    Het is niet toegestaan om bij een post uitleg te geven hoe een spel werkend te krijgen op wat voor manier dan ook en we zien dit heel ruim. Alle info hoort in een NFO file.
    Het is niet toegestaan om over cr@cks en seri@ls te praten per Forum mail, doe dit via privemail. Alle communicatie die via de FTD servers verloopt is onderhevig aan de FTD regels; dit geldt voor zowel het FTD programma, het FTD Forum, de FTD Chat (#ftdhulp)
    Alle berichten worden gelogt en je kan er mee geconfronteerd worden als je het toch doet.
    dit is dus waar het om draaid.
    deze vermelding en uitvoering is wat ik hier ook graag zag.
    hopelijk is iedereen zich bewust dat ik hier nooit illigale content aangeboden zou willen zien
    Ben je geholpen, mag je me altijd bedanken...
    Mijn pc specs vind je in mijn profiel...

  4. #84
    Geek   Kokki's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 May 2005
    Berichten
    2.434
    Bedankjes
    159
    Bedankt
    683 keer in 607 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barbapapa5800 Bekijk bericht

    dit is dus waar het om draaid.
    deze vermelding en uitvoering is wat ik hier ook graag zag.
    hopelijk is iedereen zich bewust dat ik hier nooit illigale content aangeboden zou willen zien
    Je bent niet de enige die dat graag zo zou zien. Ik ben het helemaal met je eens

  5. De volgende gebruiker bedankt Kokki voor deze nuttige post:

    barbapapa5800 ( 6 August 2006)

  6. #85
    PC-Freak   PorkyFrost's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 August 2005
    Berichten
    1.269
    Bedankjes
    147
    Bedankt
    225 keer in 169 posts
    maar op de manier dat "serna" het zegt is het precies of "wij mogen hier cracks (ed.) zetten omdat ze 'bij bill' dat ook doen"

  7. #86
    mam@minatica   compuchrisje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Locatie
    Waasland
    Berichten
    18.822
    Bedankjes
    15.634
    Bedankt
    36.995 keer in 15.331 posts
    Tiens, niemand merkt op dat Bill zélf een crack is haha. (zou'k nu een premie krijgen van hem?) Laat het ons zo stellen: elke post die verwijst naar illegale bronnen, die illegale informatie geeft, of links naar illegale info, moet hier geweerd worden. Nu we een respectabel aantal leden hebben, al of niet actief, zijn we een majoriteitsgroep in de forumwereld. En hoge bomen vangen veel wind... dus proberen we die winden te selecteren om niet omver te liggen.

    Helpers altijd welkom! Contacteer één van onze admins voor meer info.

  8. De volgende gebruiker bedankt compuchrisje voor deze nuttige post:

    Krikkie ( 6 August 2006)

  9. #87
    Geek   Nikolas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 September 2005
    Locatie
    OCMW v/d Wereld
    Berichten
    2.061
    Bedankjes
    224
    Bedankt
    517 keer in 317 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door serna Bekijk bericht
    En bij de Bill zouden ze daar niks kraken denk je? Als ze ergens en tof tooltje of iets van de Mac tegen komen dat hun intresseert?
    Dat betwijfel ik ten zeerste Microsoft heeft meer dan geld genoeg om eens een tooltje van Mac te kopen
    Zou verder behoorlijk hypocriet zijn als een van de grootste moraalridders op vlak van piraterij.
    (\__/)
    (='.'=) Dit is konijn. Zet hem ook in je handtekening
    (")_(") zodat hij de wereld verovert.

  10. #88
    Erelid/Spyware Slayer  
    Geregistreerd
    10 May 2005
    Berichten
    1.977
    Bedankjes
    119
    Bedankt
    373 keer in 248 posts
    Microsoft maakt ook software voor Mac' s (zo trouwens beter draaien als de Windows variant ervan.)
    Hier kan je een kijkje nemen in hun Mac-lab.

    We zijn trouwens behoorlijk omspoort...

  11. #89
    Gevorderd   MADtm's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 June 2006
    Berichten
    171
    Bedankjes
    14
    Bedankt
    29 keer in 27 posts
    hallo allemaal (ik heb een paar lukrake posts gelezen en niet allemaal dus misschien is dit al gezegd)

    ik vind t goed dat er toezicht is op illegale zaken en dat daarop maatregelen volgen want we willen geen van allen dat de beheerders gestraft worden door de overige users...toch?? ik zou dat behoorlijk vinden!! ook de mensen die zich met illegale zaken bezig houden hebben er baat bij want illegaal resulteert vroeg of laat in nare concequenties!!

    maar er zijn ook mensen die van internet totaal geen verstand hebben,lukraak maar wat aanklikken en dus vaak ook niet precies weten wat illegaal is en wat niet..
    zou hier ook rekening mee gehouden kunnen worden??
    bijvoorbeeld toch door wat sturing te leveren zodat ze andere(legale) manieren vinden voor hun zaken??
    ik ken er namelijk een paar die je virtueel bij t handje moet pakken en ze stap voor stap moet begeleiden...

    daarom vind ik dat als er een woord richting het illegale circuit gezegd word sturing moet worden toegepast(afhankelijk van de ernst van de post)
    i.p.v. slot erop en deleten want of die mensen nou werkelijk begrijpen wát en waarom??
    ik betwijfel het!!



    WE ZIJN NIET ALLEMAAL GENIAAL MENSEN HOU DAAR A.U.B REKENING MEE???
    dank jullie wel..

    A diplomat thinks twice before saying nothing..
    Don't confuse me with facts, my mind's already made up

  12. De volgende gebruiker bedankt MADtm voor deze nuttige post:

    Milo ( 8 August 2006)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. *site url verwijderd* gsm site
    Door kurt0015 in forum Site-Check
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 8 May 2006, 17:18

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •