Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 15

Discussie: Raar probleem

  1. #1
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    7 July 2005
    Berichten
    299
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    3 keer in 3 posts

    Raar probleem

    Hallo vandaag heb ik van een vriend gehoord dat ik de pc van men ma het best zo kan indelen 5gb voor windows xp, 1,8 gb voor ram drive , 5 gb voor temp files, 10gb voor prog files en 7,5 gb voor data .
    Nu heb ik de temp files gezet in windows zodat naar die temp schijf gaan maar als ik nu progs installeer zegt hij altijd foutcode 2203.

  2. #2
    Erelid   Jelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    3.047
    Bedankjes
    191
    Bedankt
    4.179 keer in 1.502 posts
    Waarom zou je in hemelsnaam voor zulk een indeling kiezen?

    Het is misschien handig om een extra data partitie te hebben naast een Windows partitie, maar waarom zou je je temp bestanden en program files op een aparte partitie zetten? Met ram drive, bedoel je daarmee het wisselbestand? Dat zou ik ook gewoon op de Windows partitie laten staan. Er is echt amper iemand die zo'n partitie indeling maakt, het is dus logisch dat je wel wat problemen ermee krijgt.

  3. #3
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    7 July 2005
    Berichten
    299
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    Dus wat raad jij dan aan wat ik moet doen?

  4. #4
    Erelid   Jelle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 April 2005
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    3.047
    Bedankjes
    191
    Bedankt
    4.179 keer in 1.502 posts
    Als je dit nog maar pas hebt gedaan: gewoon terug partitioneren op een normale manier met een Windows en data partitie. Dan terug Windows installeren

  5. #5
    Geek   Milo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Locatie
    Zottegem - City
    Berichten
    1.967
    Bedankjes
    456
    Bedankt
    451 keer in 344 posts
    shumi .... wa doe gij enwaarom post gij telkens posts die onbeduidend zijn en verdacht veel van op elkaar trekken ...... ???? Ik zei et je hier al : http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=35377
    en ik citeer :
    Dit is de voledige code :
    Error 2203. An internal error has occurred. Contact Microsoft Product Support Services (PSS) for assistance.

    De Error code -2147287035 in het Windows Installer logje wijst erop dat er zich een een "Acces denied" fout heeft voorgedaan.
    Dit probleem doet zich meestal voor als verkeerde toegangen zijn gegeven aan een map of een instalatiebron.
    Wel uw permissies zijn gewijzigd op u harde schuijf shumi ........ ge gaat precies geen wereldkampioen low level format worden ....... ge ebt nja eigenhandig uw eigen toegang naar u schijf geblokked ipv ne low format te zeten

    Mag ik
    Bedankt om hier even achtzaam op te zijn , je doet uw geloofwaardigheid op dit forum minder en minder eer aan , en zegt nu zelf op wa trekt
    5gb voor windows xp, 1,8 gb voor ram drive , 5 gb voor temp files, 10gb voor prog files en 7,5 gb voor data .
    Lees da nu eens zelf .... zou je dan ook mocht uw maat zeggen da je als je een stukje wegknipt van de Pci sleuf van je videokaart wegknipt je beter beeld zou verkrijgen , dit dan ook geloven en uitvoeren ???????? Ik denk dan da je ergens nie meer véél gaat zien .
    Dus euhm , on topic ... u antwoord staat hier ... ge hebt aan de beveiliging zitten prutsen
    United tegen de Spyware
    Bunnyman
    If you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem

  6. #6
    Erelid  
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Roeselare, België
    Berichten
    1.618
    Bedankjes
    623
    Bedankt
    754 keer in 467 posts
    Volgens mij gebruikt je maat linux, alleen daar komen zulke configuraties veel voor. Linux-distributies hebben geen problemen met zo'n soort partitie-indelingen maar Windows kan dit niet aan.

    Je fout kan ook voorkomen omdat een schijf volgens de standaard maar maximaal 4 primaire partities mag hebben, de rest moeten uitgebreide partities zijn.

  7. #7
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    7 July 2005
    Berichten
    299
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    Milo ik snap alleen niet hoe ik aan de beveiliggin prutste want ik heb hem low format gedaan en dan xp instald en dan die temp op andere partitie gezet.

  8. #8
    Erelid  
    Geregistreerd
    3 May 2005
    Locatie
    Roeselare, België
    Berichten
    1.618
    Bedankjes
    623
    Bedankt
    754 keer in 467 posts
    Temp op andere partitie zetten doe je niet zomaar, je moet ook een of meerdere registerwijzigingen hiervoor aanpassen.

  9. #9
    Geek   Milo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 June 2005
    Locatie
    Zottegem - City
    Berichten
    1.967
    Bedankjes
    456
    Bedankt
    451 keer in 344 posts
    Shumi Aub , als je niet weet waarmee je bezig bent , doe het dan niet .
    Want euhm pc's zijn ook géén supermachines é man .
    Of als je wil leren , koop u nen ouden bak om op te prutsen , doe ik soms nog
    --Gouden raad van Nonkel Milo---
    United tegen de Spyware
    Bunnyman
    If you aren't a part of the solution , You almost surely are a part of the Problem

  10. #10
    Gevorderd  
    Geregistreerd
    7 July 2005
    Berichten
    299
    Bedankjes
    1
    Bedankt
    3 keer in 3 posts
    Hoe zet ik de partities dan best alles op 1 partitie?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Momenteel bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •